Gå til innhold

Er du redd for å fly?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Stoler på sjåførens overlevelsesinstinkt. Og om det nå skulle vise seg at kusken er suicidal, satser jeg på at backup-piloten virker.

Uansett er det ikke noe problem - jeg har livsforsikring.

:ler: :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke redd for å fly, men liker det ikke spesielt godt heller. Synes det er kjedelig og får vondt i rygg og ledd av å sitte stille så lenge i samme stilling. Og så mye venting som det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har nok rett i det. :fnise:

Mye bedre å falle i et fly enn å falle for en drittsekk, spør du meg!! :-))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg er liiivredd for å fly..Hater det og det er i ferd med å ødelegge ganske mye når det gjelder reiselysten min. Har jo en voldsom eventyrlyst, men det går vel ikke tog til USA og Australia..

Kan jo ta båt, men da må jo jeg reise i god tid før reisefølget mitt og dessuten punge ut veldig mye penger:S

Jeg hadde tenkt å starte en egen tråd men kan jo prøve her - noen som har noen gode tips mot flyskrekk?

Jeg har kuttet ut kaffe, cola og andre angstfremkallende midler før flyturen, har fått vival av legen men det hadde liten effekt de to gangene jeg prøvde. (Ble veldig trøtt, men like redd på innsiden)

Frykten ligger vel i det å dø, rettere sagt det å vite at man skal dø i 4-5 min før det faktisk skjer..(om styrt skulle inntreffe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg er liiivredd for å fly..Hater det og det er i ferd med å ødelegge ganske mye når det gjelder reiselysten min. Har jo en voldsom eventyrlyst, men det går vel ikke tog til USA og Australia..

Kan jo ta båt, men da må jo jeg reise i god tid før reisefølget mitt og dessuten punge ut veldig mye penger:S

Jeg hadde tenkt å starte en egen tråd men kan jo prøve her - noen som har noen gode tips mot flyskrekk?

Jeg har kuttet ut kaffe, cola og andre angstfremkallende midler før flyturen, har fått vival av legen men det hadde liten effekt de to gangene jeg prøvde. (Ble veldig trøtt, men like redd på innsiden)

Frykten ligger vel i det å dø, rettere sagt det å vite at man skal dø i 4-5 min før det faktisk skjer..(om styrt skulle inntreffe)

Flyskrekk-kurs tror jeg kan hjelpe. Og vær åpen for det de forteller der. Har opplevd at deltagere der ikke er åpen for det instruktøren sier, men antar at det som blir sagt er for å lure dem inn i det sikre død. Og med en slik instilling kommer du ikke langt på noen arenaer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg kan si jeg lider av flyskrekk, men syns det kan være litt småekkelt å fly. Så lenge vi er i lufta og det er lite turbulens er det ikke noe problem, men under take-off, landing og turbulens stivner jeg litt og holder godt rundt armlenene. Men det er ikke slik at det stopper meg fra å bestille reiser som involverer fly, så vil derfor ikke egentlig kalle det flyskrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...