LilleBille Skrevet 28. august 2003 #1 Del Skrevet 28. august 2003 .. Velkommet etter som avhengig.. Så du måtte gi deg selv en rose - siden ingen andre gjør det... kanskje det er en liten trøst med en egen gratulasjonstråd i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 28. august 2003 #2 Del Skrevet 28. august 2003 Gratulerer væren :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. august 2003 #3 Del Skrevet 28. august 2003 Flink sau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 28. august 2003 #4 Del Skrevet 28. august 2003 Har sauen vår bursdag i dag. ja da må jeg få gratulere til deg. kos deg masse i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. august 2003 #5 Del Skrevet 28. august 2003 Neida, jeg har ikke bursdag, men har kommet over 3000 innlegg! Takk for gratulasjonstråden, det var veldig hyggelig! Ja, når man ikke får roser, må man gi til seg selv! Hvis jeg hadde vært litt flinkere å gi roser, hadde jeg kanskje fått litt oftere også? Heldigvis er jeg priviligiert med masse flotte mennesker rundt meg, både hjemme og på jobb, som gir meg masse ros(er) i hverdagen. Det betyr kanskje mer enn KG roser - til og med! Ha en fin dag, alle sammen Klem fra avhengige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 28. august 2003 #6 Del Skrevet 28. august 2003 Bææææ til væren for å ha blitt avhengig bruker..... GRATTIS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. august 2003 #7 Del Skrevet 28. august 2003 Kondolerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. august 2003 #8 Del Skrevet 28. august 2003 Kondolerer? Neida, ingenting å kondolere for! Har det bra, jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå