Gjest tronder Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei. Poster dette som gjest da jeg ikke bruker forumet så ofte. Saken er det at jeg ble litt usikker her i kveld, møtte på en dame på en uteplass, og 1min etter vi startet å prate kom klining inn i bildet. Way to go! tenker sikkert flere, joda dama var søt hun, men vi pratet litt innimellom kyssingen, og fikk da raskt høre at hun hadde samboer. Jeg tenker da enkelt og greit : Hva pokker feiler det kvinner?? Vanligvis får jo menn så det griner på pungen med en gang de så vidt snakker med opptatte damer, men her kunne jeg enkelt ha tatt henne opp etter veggen innen kort tid. Jeg avsluttet raskt og gikk min vei, fikk rett og slett en uggen følelse. Men hva er poenget med dette?? Siste hun sa var: "det han ikke vet har han ikke vondt av." Er jeg tullete som bare gikk min vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #2 Del Skrevet 1. januar 2010 nei. Godt gjort Du har nok ikke tapt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 1. januar 2010 #3 Del Skrevet 1. januar 2010 Du er over-head-not urimelig! Hun kan ikke ha mye respekt for mannen sin, eller seg selv. Kunne aldri falt meg inn å oppføre meg sånn om jeg var sammen med noen. Men hei du, ikke si hva feiler det kvinneR! Ikke alle er som henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva som feiler kvinner? Jeg kunne ALDRI oppført meg så løs som henne. Kanskje hun var tiltrukket av deg fordi hun er bare forferdelig lett på tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. januar 2010 #5 Del Skrevet 1. januar 2010 Saken er det at jeg ble litt usikker her i kveld, møtte på en dame på en uteplass, og 1min etter vi startet å prate kom klining inn i bildet. Way to go! tenker sikkert flere, joda dama var søt hun, men vi pratet litt innimellom kyssingen, og fikk da raskt høre at hun hadde samboer. Jeg tenker da enkelt og greit : Hva pokker feiler det kvinner?? Det som feiler kvinner nå er likestillingen og mangel på oppdragelse. Kvinner har derfor en oppførsel som er veldig lik menns oppførsel. Noe jeg personlig liker ekstremt dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #6 Del Skrevet 1. januar 2010 Det som feiler kvinner nå er likestillingen og mangel på oppdragelse. Kvinner har derfor en oppførsel som er veldig lik menns oppførsel. Noe jeg personlig liker ekstremt dårlig. Forstår jeg godt. Norske kvinner er som maskuline He Man's. En må til andre land for å finne de som er feminine i oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #7 Del Skrevet 1. januar 2010 Er jeg tullete som bare gikk min vei? Det må du vel vite selv? Du vet vel selv at det ikke er normalt å kline med andre ute for lettslengt å si at samboeren hjemme vet ikke om det. ¨ Det er da opp til deg om det er riktig å gå eller ikke. Noen synes det er helt greit, andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 1. januar 2010 #8 Del Skrevet 1. januar 2010 - Etter en enkelthendelse i livet, så generaliserer man så det ryker av skallen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. januar 2010 #9 Del Skrevet 1. januar 2010 - Etter en enkelthendelse i livet, så generaliserer man så det ryker av skallen. Jah. Er det ikke fantastisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 1. januar 2010 #10 Del Skrevet 1. januar 2010 Forstår jeg godt. Norske kvinner er som maskuline He Man's. En må til andre land for å finne de som er feminine i oppførsel. Da har du ikke lett godt nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. januar 2010 #11 Del Skrevet 1. januar 2010 Da har du ikke lett godt nok... Jeg tror det der er en gjengs mening blant menn her inne. Det er et sett med inside information de sitter på, som gjør at uansett hva en sier så er man rett og slett ikke noe særlig verdt som kvinne i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 1. januar 2010 #12 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg tror det der er en gjengs mening blant menn her inne. Det er et sett med inside information de sitter på, som gjør at uansett hva en sier så er man rett og slett ikke noe særlig verdt som kvinne i dag. Spørsmålet er jo hva man definerer som feminint. Går det kun på utseendet eller handler det om egenskaper som tidligere har blitt regnet som maskuline, men som egentlig ikke er det (uavhengighet, bestemthet, selvsikkerhet, seksuell pågåenhet...)? Hvis det er sistnevnte så er det jo heller et spørsmål om ikke menn kun må forstå at det de regner som feminitet er mekanismer i innlærte kjønnsmønstre som er med på å holde kvinnen underdandig. Hm, tror jeg må lage en ny tråd om dette. Legger den under Samliv og Relasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 1. januar 2010 #13 Del Skrevet 1. januar 2010 Flink gutt som gikk sin vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 1. januar 2010 #14 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg vet iallefall med meg selv at jeg ville ikke ha innledet noe med utroskap, hverken fra min egen eller den andres side! Du har gode verdier, ta vare på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 1. januar 2010 #15 Del Skrevet 1. januar 2010 Flink gutt som gikk sin vei Helt enig. Hun var ei hore, og du bør holde deg for god til å være med på at hun begår utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 1. januar 2010 #16 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei igjen. Jeg ser at jeg kanskje skrev litt vel generaliserende, og det var ikke meningen. Men ble bare litt satt ut om hvor enkelt noen tar på forhold. Har kompiser som gjerne hadde kjørt løpet ut, og har hørt om hendelser som dette før, men aldri helt trodd på de. Jaja, jeg avslutter her, innerst inne vet jeg hvor grensa mi går nå. Og er stolt av det. Ha et godt nytt år alle her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. januar 2010 #17 Del Skrevet 3. januar 2010 - Etter en enkelthendelse i livet, så generaliserer man så det ryker av skallen. Hva med oss som har mange hendelser å vurdere verden ut fra? Vi blir jo satt i generaliseringsbåsen i det øyeblikket vi åpner munnen vi også. Forøvrig bør TS bare venne seg til at slik som dette er helt vanlig og akseptert blant norske kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 3. januar 2010 #18 Del Skrevet 3. januar 2010 Blant NOEN norske kvinner, kanskje. Ikke alle. Ikke mange nok til at du kan si "norske kvinner". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå