Gjest taper Skrevet 31. desember 2009 #1 Del Skrevet 31. desember 2009 Velger bort venner å familie for å være alene på nyttårsaften, tror det er 2 eller 3 nyttårsaften jeg har feiret alene, ifjor var det med en x-samboer, men iår er det bare meg og datamaskinen:/ godt nyttår:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #2 Del Skrevet 31. desember 2009 Ikke føl deg som det! Det er da helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Del Skrevet 31. desember 2009 Er i samme situasjon som deg, tredje gangen. Denne nyttårsaften har vært en av de bedre på mange år. Det viktigste for min del akkurat nå er stemningen og følelsen jeg har, ikke hvem jeg har rundt meg. Dagen har vært helt topp. Nå går det i ett med raketter her, men er ikke så om å gjøre å få med meg alt sammen. Det viktigste er at jeg har fått med meg at det nye året er markert. Det er sjelden jeg er så positiv som jeg er akkurat nå, og det er en herlig følelse å ta den meg seg inn i 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 31. desember 2009 #4 Del Skrevet 31. desember 2009 Velger bort venner å familie for å være alene på nyttårsaften, tror det er 2 eller 3 nyttårsaften jeg har feiret alene, ifjor var det med en x-samboer, men iår er det bare meg og datamaskinen:/ godt nyttår:) 1. nyttårsaften jeg selv har sittet på nett i alle fall! Men guttungen ville jo bare være hjemme å spille x-box, så da ble det sånn for i år, og nå er pepperbiff med tilbehør straks ferdig her, så får man se hva neste års nyttårsaften eventuelt vil kunne komme til å by på, vet du! :-)) Ha et Riktig Så Godt Nytt År! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 31. desember 2009 #5 Del Skrevet 31. desember 2009 Første nyttårsaften jeg også har sittet alene foran pc'n. Hadde jenta mi våken for ikke så lenge siden, så hun fikk se alt fyrverkeriet. Nå skal jeg gi meg selv lov til å ha litt baileys i kaffen! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 31. desember 2009 #6 Del Skrevet 31. desember 2009 Er også alene iår, dvs jeg passer katten til noen og et barnevaktbarn som ligger og sover. Men jeg føler meg aldeles ikke som noen taper. Syns vi skal kvitte oss med den myten en gang for alle. Det er ikke flaut å feire nyttår alene. Hurra for oss som tør gå mot strømmen. Jeg er så sær at jeg tilogmed nekter å stå utendørs og klemme vilt fremmede med fyllepust, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 31. desember 2009 #7 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er så sær at jeg tilogmed nekter å stå utendørs og klemme vilt fremmede med fyllepust, hehe. ja, det har vi da gjort før, og det er i alle fall ikke veldig kult!! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #8 Del Skrevet 31. desember 2009 Nei, det er sant. Den "free hugs"-filmen på youtube hadde da ikke vært så rørende om alle han møtte var fulle til fant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 31. desember 2009 #9 Del Skrevet 31. desember 2009 ja, det har vi da gjort før, og det er i alle fall ikke veldig kult!! ;-)) Jepp. Ettersom årene går, vet vi hvertfall hva vi IKKE går glipp av. En god følelse, bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 #10 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå