Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 1. januar 2010 Mulig det er overflatisk og hmmm.. nei ikke uintelligent, det har ingenting med saken å gjøre! Men du spør, og vi svarer ærlig! Jeg for min del har ikke tenkt over saken at jeg skulle være overflatisk, jeg ser bare hva jeg synes er attraktivt/sexy/blir tiltrekket av. For min del må da må mannfolka være 180. Sorry, men det er sånn jeg virker, jeg kan ikke gjøre noe med det! Om du synes grønn farge er den aller beste, så kommer jeg å sier blå er, de som synes grønn farge er best, er overflatiske. Du hadde jo fremdeles synes grønn var best, ikke sant?! Jeg hater virkelig jenter med grønne øyne. De juger som besatt, så man kan ikke satse på noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. januar 2010 #22 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg hater virkelig jenter med grønne øyne. De juger som besatt, så man kan ikke satse på noen av de. Ja, ærlighet har sikkert veldig mye med øyenfargen å gjøre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 1. januar 2010 Ja, ærlighet har sikkert veldig mye med øyenfargen å gjøre hehe Har du grønne øyne og..!!!????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #24 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg hater virkelig jenter med grønne øyne. De juger som besatt, så man kan ikke satse på noen av de. Hørte ikke denne hjemme på skråblikk og generaliseringer Du må da ha en eller annen høyde på jentene/damene som du ikke synes er attraktivt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #25 Del Skrevet 1. januar 2010 jeg er 153 cm .. tror ikke jeg ville hatt en mann på 150 nei... over 180 er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #26 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg hater virkelig jenter med grønne øyne. De juger som besatt, så man kan ikke satse på noen av de. jo takk skal de ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #27 Del Skrevet 1. januar 2010 Mange Norske kvinner er desverre ekstremt grunne og aksepterer lite avvik fra idealmannen, dvs. ca 185-190 høy, mørk, atletisk osv. Patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 1. januar 2010 Hørte ikke denne hjemme på skråblikk og generaliseringer Du må da ha en eller annen høyde på jentene/damene som du ikke synes er attraktivt?! Ærlig talt dere!!!!! Ærlig talt! Kom igjen!!! For øyenfarge betyr ikke en dritt for hvordan en person er. Høyde betyr ingenting!!! Enten så har en person en god personlighet som passer deg, eller ikke. Dere er så overfladisk patetiske at det er faen meg ikke sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #29 Del Skrevet 1. januar 2010 men både høyde og øyenfarge KAN ha noe men seksuell tiltrekning å gjøre. og det å være tiltrukket av sin partner er vel viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #30 Del Skrevet 1. januar 2010 Ærlig talt dere!!!!! Ærlig talt! Kom igjen!!! For øyenfarge betyr ikke en dritt for hvordan en person er. Høyde betyr ingenting!!! Enten så har en person en god personlighet som passer deg, eller ikke. Dere er så overfladisk patetiske at det er faen meg ikke sant! mener du at om du liker ei jente så spiller det ingen rolle om hun er 50 kg eller 150 kg`?? norsk eller afrikansk? 120cm høy eller 210 cm ? ingenting spiller noen rolle, bare hun er snill og grei ? om du mener dette, så tror jeg du kommer til å få et godt liv med den kvinnen du til slutt velger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millian Skrevet 1. januar 2010 #31 Del Skrevet 1. januar 2010 mener du at om du liker ei jente så spiller det ingen rolle om hun er 50 kg eller 150 kg`?? norsk eller afrikansk? 120cm høy eller 210 cm ? ingenting spiller noen rolle, bare hun er snill og grei ? om du mener dette, så tror jeg du kommer til å få et godt liv med den kvinnen du til slutt velger Signerer denne! Alle har preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #32 Del Skrevet 1. januar 2010 Ærlig talt dere!!!!! Ærlig talt! Kom igjen!!! For øyenfarge betyr ikke en dritt for hvordan en person er. Høyde betyr ingenting!!! Enten så har en person en god personlighet som passer deg, eller ikke. Dere er så overfladisk patetiske at det er faen meg ikke sant! Så om vi går bort ifra kun høyde, så synes du kvinner i alle former er attraktive? Det være de høye/lave/ små pupper/ store pupper/ tynne/overvektige/ bred over rompa/ smale hofter osv.. du synes ALT er attraktivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 1. januar 2010 mener du at om du liker ei jente så spiller det ingen rolle om hun er 50 kg eller 150 kg`?? norsk eller afrikansk? 120cm høy eller 210 cm ? ingenting spiller noen rolle, bare hun er snill og grei ? om du mener dette, så tror jeg du kommer til å få et godt liv med den kvinnen du til slutt velger Svaret mitt er JA, JA ,JA, JA, Ja og JA, JA, JA!!!!! Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 1. januar 2010 #34 Del Skrevet 1. januar 2010 jeg kunne ALDRI vært sammen med en mann som var laver enn meg. adde følt meg som ei dundre i fohold. Er ikke kjempehøy selv heller, så har til gode å møte en mann som er lavere, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. januar 2010 #35 Del Skrevet 1. januar 2010 jeg er vel av den oppfatning at hadde jeg ikke vært så forelskat og elsket min mann så høyt , er det ikke sikkert jeg hadde syntes at han var vakker.. og heller ikke han meg :hihi: jeg tror kjærlighet gjør at vi ser hverandre som vakre uansett.. men det er jo selvfølgelig innen rimelighetens grenser ... for de fleste av oss ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #36 Del Skrevet 1. januar 2010 Svaret mitt er JA, JA ,JA, JA, Ja og JA, JA, JA!!!!! Ja! Hvis din eneste preferanse er at hun er snill å grei... hvorfor er du singel da? Vi andre må jo slite med at vi skal finne h*n seksuellt attraktiv også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvis din eneste preferanse er at hun er snill å grei... hvorfor er du singel da? Vi andre må jo slite med at vi skal finne h*n seksuellt attraktiv også! Min ex-kjæreste var veldig, veldig glad i meg, men hun døde dessverre for en litt kort tid siden - Temmelig off-track, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #38 Del Skrevet 1. januar 2010 Min ex-kjæreste var veldig, veldig glad i meg, men hun døde dessverre for en litt kort tid siden - Temmelig off-track, men... Trist å høre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #39 Del Skrevet 1. januar 2010 Trist å høre.. Tusen takk for klem, og livet må jo gå videre - Bare svarer på spørsmål/tiltale her jeg da, vet du! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #40 Del Skrevet 1. januar 2010 Tusen takk for klem, og livet må jo gå videre - Bare svarer på spørsmål/tiltale her jeg da, vet du! :-) Jada, jeg òg Mente bare å si jeg jeg synes det er fryktelig vanskelig å finne kjæreste, mange kjekke menn der ute, men de må jo være kyssbare også (seksuell tiltrekning) .. og for min del, så har ikke jeg funnet han enda. Mente ikke bokstavlig hvorfor du er singel, men heller som at du har det enklere du, siden du ikke har noen preferanser unntagen snill å grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå