Gå til innhold

Mligheter til å få ny kjæreste

Gjest Gjest_Gustav_*

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S
Uansett hvor selvstendig en 5-åring er avlet til å bli, kan man ikke reise fra han en helg for å dyrke kjærligheten med ny partner. Det kan man ikke gjøre før han er tenåring.

Neida, men kjærestetid har man når barna er hos den andre forelderen. Jeg reiser mye mer nå, enn da jeg bodde sammen med faren til barna.

Forøvrig reiser jeg ikke fra tenåringene mine heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet du hva? jeg setter stor pris på en dyp samtale med en mann eller en dame på 60.

men ikke på et romantisk vis...

de kan ha mye spennende å fortelle, masse livserfaring osv.

men man skal ha et sexliv og.. der hadde jeg nok ikke vært på nett nei

Enig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg faktisk at jeg trygt kan påstå! Likestillingen har kommet (for) langt, men ikke fullt så langt.

Kommet for langt når:

-kvinnfolk fortsatt får mindre lønn for likt arbeid (og da snakker jeg om samme arbeid og samme ansenitet)?

-kvinnfolk utsettes fortsatt for diskriminering i ansettelse når de er i fruktbar alder?

-Damer blir besskyldt for å "kunne for det selv" om man er full, går i utfordrende klær og blir voldtatt?

Uansett så mener jeg at påstandene dine om at mannfolk har dårligere arbeismoral er helt ut på vidda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet for langt når:

-kvinnfolk fortsatt får mindre lønn for likt arbeid (og da snakker jeg om samme arbeid og samme ansenitet)?

-kvinnfolk utsettes fortsatt for diskriminering i ansettelse når de er i fruktbar alder?

-Damer blir besskyldt for å "kunne for det selv" om man er full, går i utfordrende klær og blir voldtatt?

Uansett så mener jeg at påstandene dine om at mannfolk har dårligere arbeismoral er helt ut på vidda...

Det er ikke mannfolk som får barn - det gjør fortsatt kvinnene. Det er da også en viktig jobb i seg. Men ellers er vel kanskje arbeidsmoralen i hele den norske ungdommen bekymringsfull.

-Kvinner bør selvfølgelig få samme lønn som menn for samme arbeid. På den annen side får ikke alle menn samme lønn for samme arbeid heller.

-Her kan jeg egentlig ikke uttale meg. Men ansettelse blir aldri rettferdig uansett. Det går mye på bekjentskaper.

-Alle har ansvar for sin egen oppførsel. Det gjelder da også for den mannen som voldtar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeje, nå har jeg ikke tid til mer diskusjon uansett.

Jeg skal til byen å kjøpe meg en kort, utringet kjole, siden ingen av de andre 50 i skapet føles bra idag. Jeg skal på flatfylla ikveld, bruke alt for mye penger som jeg har tjent selv. Har også store planer om å sjekke opp en drøss med lækre karer som er alt for kjekke for meg, mens jeg aviser alle på egen standard. Fyren som er så full, eller bare er ut etter ett knull og driter i hvor feit dama er, skalø jeg dra med meg hjem på ons.

I morgen kommer jeg med et innlegg om at han ikke svarer meg på sms, og lurer på om han ikke liker meg.

Hæppi nyttår folkens :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til byen å kjøpe meg en kort, utringet kjole, siden ingen av de andre 50 i skapet føles bra idag. Jeg skal på flatfylla ikveld, bruke alt for mye penger som jeg har tjent selv. Har også store planer om å sjekke opp en drøss med lækre karer som er alt for kjekke for meg, mens jeg aviser alle på egen standard. Fyren som er så full, eller bare er ut etter ett knull og driter i hvor feit dama er, skalø jeg dra med meg hjem på ons.

I morgen kommer jeg med et innlegg om at han ikke svarer meg på sms, og lurer på om han ikke liker meg.

Det høres veldig smart og fornuftig ut! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kjæreste?

Kjenner du noen yngre menn som er interessert i å gå inn i en allerede etablert familie på fire? Jeg tror yngre menn er litt redd for damer som har mer enn to barn.

De mangler som oftes modenheten som skal til for å se at jeg ikke ER barna mine, at barna blir store, flytter ut osv.

Da tenker jeg yngre, som i under trettifem, altså.

Nå kan man vel ha mange slags forhold; heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

tror det lureste denne mannen, som har rundet di 60, gjør,

er å ta en tur til thailand elle fillipinene....

der kan du sikkert velge og vrake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det lureste denne mannen, som har rundet di 60, gjør,

er å ta en tur til thailand elle fillipinene....

der kan du sikkert velge og vrake...

Men er ikke vennskap og gjensidig kjærlighet viktigere enn en ung og pen kropp? Finnes mange koselige damer på 55+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart førti og ville ikke hatt en mann på seksti. Femti kan gå greit, dersom det er en sabla velholdt mann. Noe som forøvrig er en skjeldenhet.

Ellers kan man selvsagt finne seg en dame, selv om man er i sekstiårene. Mange damer på din alder og ti år yngre som er single.

Enig, om jeg er 40 (ser ut som 35 og er veltrent og fresh) vil jeg såvisst ikke ha en mann på 60. Ser heller på yngre menn på 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den var morsom! Oppsummerer mye av problemstillingene og konklusjonene på KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f055.gif

gleder meg til innlegget i mårra !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Har vært alene en stund og kan godt tenke meg en dame. Gjerne en som er en del år yngre enn meg.

Er ikke i arbeid, men har god økonomi. Ser all right ut og har hørt jeg har sjarm.

Bor i en by som ikke er alt for stor. Litt vanskelig å møte damer her. Dersom jeg går inn på datingsider på nettet, vil jeg ha noe muligheter? Og hvilket forum bør jeg da velge?

Takknemlig for svar.

TS - Du er i " bestefar - alderen " selv - derfor bør du se deg om etter en ungdommelig og sprek bestemor : ) Det hadde vært passende dame for deg .

Hilsen ww : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_eva_*

-Det må da være mye hyggeligere å være sammen med en likesinna som er noenlunde på samme alder, dere har de samme minnene, har vokst opp med den samme musikken, dere er på samme stadiet i livet osv osv- altså felles preferanser.

Finnes mange spreke, blide og flotte bestemødre rundt din alder for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...