Gå til innhold

Mligheter til å få ny kjæreste

Gjest Gjest_Gustav_*

Anbefalte innlegg

Her er jeg faktisk delvis enig med deg. Ihvertfall hvis faren ikke stiller opp med samvær. Kanskje ikke til barnet er 20, men ihvertfall til barnet er 12-13 år.

Med selvstendig mener jeg å ha flyttet ut av "redet" og klare seg selv. Da er man ofte minst 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Har vært alene en stund og kan godt tenke meg en dame. Gjerne en som er en del år yngre enn meg.

Er ikke i arbeid, men har god økonomi. Ser all right ut og har hørt jeg har sjarm.

Bor i en by som ikke er alt for stor. Litt vanskelig å møte damer her. Dersom jeg går inn på datingsider på nettet, vil jeg ha noe muligheter? Og hvilket forum bør jeg da velge?

Takknemlig for svar.

Du jobber ikke? Da kan du bare glemme det, selv om du har mye penger. For du MÅ gjøre noe kult for at damene skal bli våte i trusa. I alle fall om de skal bli. Hvis ikke så puler de deg til det er tomt for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
mulig det steinar, men ikke i alle tilfeller.

I min omgagnskrets kan man si at det motsatte er tilfellet. Her er alle opptatt av å avle selvstendige barn, samt å ikke være barna sine, men å være mor for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Som kjæreste?

Kjenner du noen yngre menn som er interessert i å gå inn i en allerede etablert familie på fire? Jeg tror yngre menn er litt redd for damer som har mer enn to barn.

De mangler som oftes modenheten som skal til for å se at jeg ikke ER barna mine, at barna blir store, flytter ut osv.

Da tenker jeg yngre, som i under trettifem, altså.

*veifte vilt med armene* Men så er spørsmålet hvor mye yngre jeg er :cool:

Edit: Åååh... 35.... Ok, da er jeg for gammel til å være "yngre" :sukk:

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber ikke? Da kan du bare glemme det, selv om du har mye penger. For du MÅ gjøre noe kult for at damene skal bli våte i trusa. I alle fall om de skal bli. Hvis ikke så puler de deg til det er tomt for penger.

om en mann over 60 er ute etter ei dame i 20 årene, så er det vel ikke så mye annet enn penger som kan være grunnen uansett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Jeg måtte fnise litt av deg nå, Brutus.

Forøvrig er jeg enig i at en mann som ikke jobber, kan være pes. Mest fordi man som kvinne da skal stå for innholdet i livet til denne mannen. Penger har jeg nok av selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få en link til et seriøst sted som undebygger det du påstår, Steinar.

Er det ikke like greit å bare tenke litt selv egentlig?

All sannhet finnes ikke i en link til et såkalt seriøst sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døtre kan jo selvfølgelig flytte sammen med en mann og bli uavhengig på den måten.

Unnskyld meg altså, men du har fått med deg at vi straks teller 2010?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
*veifte vilt med armene* Men så er spørsmålet hvor mye yngre jeg er :cool:

Edit: Åååh... 35.... Ok, da er jeg for gammel til å være "yngre" :sukk:

Hehe. Jeg skulle akkurat til å svare at du ikke er veldig mye yngre enn meg. I mellomtiden hadde du redigert.

Men du vil jo ikke ha en dame med god økonomi. Jeg ville jo ha knust alle fordommene dine, siden jeg ikke vil ha deg på grunn av pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
om en mann over 60 er ute etter ei dame i 20 årene, så er det vel ikke så mye annet enn penger som kan være grunnen uansett??

Joda... Dyyype kløf..*hoste* samtaler f.eks. :cool:

Grattis med vel ovrstått dag forresten :gave::bryllup::duskedame:

Jeg måtte fnise litt av deg nå, Brutus.

Forøvrig er jeg enig i at en mann som ikke jobber, kan være pes. Mest fordi man som kvinne da skal stå for innholdet i livet til denne mannen. Penger har jeg nok av selv.

Helsikke! Jeg må nok legge om til en sjarmerende stil her inne og golddigge litt :cool:

Og du er vel ikke uenig i at en pike på 20 tar en mann på 60 for cash?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg altså, men du har fått med deg at vi straks teller 2010?

Ja, og betyr det at ingen jenter flytter i sammen med menn som mer eller mindre forsørger dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Joda... Dyyype kløf..*hoste* samtaler f.eks. :cool:

Grattis med vel ovrstått dag forresten :gave::bryllup::duskedame:

Helsikke! Jeg må nok legge om til en sjarmerende stil her inne og golddigge litt :cool:

Og du er vel ikke uenig i at en pike på 20 tar en mann på 60 for cash?

Jovisst er jeg enig i at det ligger noe annet enn en dyp forelskelse bak et slikt forhold. Jeg er jo mye eldre enn tjue og ville ikke ha hatt en sekstiåring, uansett. Alle de årene jeg skulle ha vært i arbeidslivet, mens han hadde vært pensjonist. Og den dagen jeg ble pensjonist, hadde han fylt 97...

Det hadde vært party, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og betyr det at ingen jenter flytter i sammen med menn som mer eller mindre forsørger dem?

Jeg er 26, og har en ganske stor omgangskrets. I de fleste tilfeller jeg kjenner til, når det har vært å flytte fra foreldre til kjærest og bli forsørget, så har det vært mannen som har blitt forsørget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva? jeg setter stor pris på en dyp samtale med en mann eller en dame på 60.

men ikke på et romantisk vis...

de kan ha mye spennende å fortelle, masse livserfaring osv.

men man skal ha et sexliv og.. der hadde jeg nok ikke vært på nett nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er 26, og har en ganske stor omgangskrets. I de fleste tilfeller jeg kjenner til, når det har vært å flytte fra foreldre til kjærest og bli forsørget, så har det vært mannen som har blitt forsørget.

Uffda! Det høres jo da virkelig bekymringsfullt ut!

Trodde faktisk ikke at det hadde gått fullt så langt i dagens Norge.

Men da forstår jeg i hvert fall hvorfor arbeidsgivere heller vil ha svensk enn norsk ungdom.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! Det høres jo da virkelig bekymringsfullt ut!

Trodde faktisk ikke at det hadde gått fullt så langt i dagens Norge.

Men da forstår jeg i hvert fall hvorfor arbeidsgivere heller vil ha svensk enn norsk ungdom.

Ja, arbeidsmoralen til en kar som blir forsørget er selvsagt mye dårligere enn til ei dame som blir forsørget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min omgagnskrets kan man si at det motsatte er tilfellet. Her er alle opptatt av å avle selvstendige barn, samt å ikke være barna sine, men å være mor for dem.

Uansett hvor selvstendig en 5-åring er avlet til å bli, kan man ikke reise fra han en helg for å dyrke kjærligheten med ny partner. Det kan man ikke gjøre før han er tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, arbeidsmoralen til en kar som blir forsørget er selvsagt mye dårligere enn til ei dame som blir forsørget...

Ja, det tror jeg faktisk at jeg trygt kan påstå! Likestillingen har kommet (for) langt, men ikke fullt så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...