Gå til innhold

Mligheter til å få ny kjæreste

Gjest Gjest_Gustav_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gustav_*

Har vært alene en stund og kan godt tenke meg en dame. Gjerne en som er en del år yngre enn meg.

Er ikke i arbeid, men har god økonomi. Ser all right ut og har hørt jeg har sjarm.

Bor i en by som ikke er alt for stor. Litt vanskelig å møte damer her. Dersom jeg går inn på datingsider på nettet, vil jeg ha noe muligheter? Og hvilket forum bør jeg da velge?

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Jeg er snart førti og ville ikke hatt en mann på seksti. Femti kan gå greit, dersom det er en sabla velholdt mann. Noe som forøvrig er en skjeldenhet.

Ellers kan man selvsagt finne seg en dame, selv om man er i sekstiårene. Mange damer på din alder og ti år yngre som er single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart førti og ville ikke hatt en mann på seksti. Femti kan gå greit, dersom det er en sabla velholdt mann. Noe som forøvrig er en skjeldenhet.

Ikke en yngre mann heller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Ikke en yngre mann heller? :)

Som kjæreste?

Kjenner du noen yngre menn som er interessert i å gå inn i en allerede etablert familie på fire? Jeg tror yngre menn er litt redd for damer som har mer enn to barn.

De mangler som oftes modenheten som skal til for å se at jeg ikke ER barna mine, at barna blir store, flytter ut osv.

Da tenker jeg yngre, som i under trettifem, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Hvorfor ikke en dame på din egen alder?

Merk deg at mange menn på seksti synes de ser fantastiske ut, og ønsker derav en dame i tjueårene som kan matche dem utseendemessig. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kjæreste?

Kjenner du noen yngre menn som er interessert i å gå inn i en allerede etablert familie på fire? Jeg tror yngre menn er litt redd for damer som har mer enn to barn.

De mangler som oftes modenheten som skal til for å se at jeg ikke ER barna mine, at barna blir store, flytter ut osv.

helt off topic. min mann er 7 år yngre enn meg. dvs han ble nettopp 23 år.

jeg har 4 barn , men det er ikke noe problem for han ;)

han er kjempe flink med dem og er engasjert i alle fritids aktivitetene dems ,lekser og alt mulig.

takk gud for at ikke alle menn er like ;)

Endret av NoAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kjæreste?

I perioder ER nok mora praktisk talt barna sine altså. I dagens samfunn er barn ikke mye selvstendige før de er minst 20 år gamle. Og det forutsetter da at de har fått seg en fast jobb, noe som ikke er helt lett i dag. Døtre kan jo selvfølgelig flytte sammen med en mann og bli uavhengig på den måten.

Og det sier seg selv at det blir mye mer komplisert desto fler barn som er med i bildet. For ikke å snakke om behovet for plass - i en bolig.

Like greit å se saken som den faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt off topic. min mann er 7 år yngre enn meg. dvs han ble nettopp 23 år.

jeg har 4 barn , men det er ikke noe problem for han ;)

han er kjempe flink med dem og er engasjert i alle fritids aktivitetene dems ,lekser og alt mulig.

takk gud for at ikke alle menn er like ;)

Så han er bare 23 år. Ja, du kan jo begynne å glede deg til han får lyst på 4 egne barn du da? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han er bare 23 år. Ja, du kan jo begynne å glede deg til han får lyst på 4 egne barn du da? ;) hehe

han vil ha 1 barn. og det er vi igang med å prøve på :)

ser dessverre ut som om det kan ta litt tid av div grunner, men det går så fint så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har virkelig ikke peiling, Steinar.

Du mener alvorlig talt at det er helt feil det jeg skrev altså?

Da blir jeg nødt til å påstå at det er du som ikke har peiling ;)

Uten at jeg vet alle detaljer om deg og ditt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener alvorlig talt at det er helt feil det jeg skrev altså?

Da blir jeg nødt til å påstå at det er du som ikke har peiling ;)

Uten at jeg vet alle detaljer om deg og ditt liv.

du har jo virkelig ikke peil...

du kjenner ingen av oss.. så du kan da ikke mene at du har noe som helst peil ?

jeg kjenner fler som ikke vil ha barn at all..

men du vet vel best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han vil ha 1 barn. og det er vi igang med å prøve på :)

ser dessverre ut som om det kan ta litt tid av div grunner, men det går så fint så

Ja, ungdommen fikser det vel :)

Kjente en fyr en gang som hadde 21 søsken hehe

Folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
I perioder ER nok mora praktisk talt barna sine altså. I dagens samfunn er barn ikke mye selvstendige før de er minst 20 år gamle.

Her er jeg faktisk delvis enig med deg. Ihvertfall hvis faren ikke stiller opp med samvær. Kanskje ikke til barnet er 20, men ihvertfall til barnet er 12-13 år.

TS bør også tenke på om han ønsker en dame som fortsatt har ansvar for mindreårige barn, noe mange kvinner i slutten av 40 årene har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jo virkelig ikke peil...

du kjenner ingen av oss.. så du kan da ikke mene at du har noe som helst peil ?

jeg kjenner fler som ikke vil ha barn at all..

men du vet vel best?

Hvis du leser det jeg opprinnelig skrev så vil du (kanskje) (inn)se at det har en generell "sannhet". Om du liker det eller ikke har null betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...