Gjest Kristina23 Skrevet 31. desember 2009 #1 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er så mange som sier til meg at "Åååh, du er så heldig! Bare 23 år og singel! Du har hele livet foran deg og kan gjøre alt du vil!" De mener det nok godt, men det irriterer meg. Grenseløst. Jeg VIL ha kjæreste og trivst uten tvil best i et forhold. Til tross for at de fleste venninnene mine er single og vi har mye moro, så ønsker jeg veldig en kjæreste. Misunner veldig de som er heilt uavhengige og elsker singellivet. Personlig klarer jeg ikke å nyte det på samme måten. (Og nei; jeg er ikke på kronisk jakt og lyser "desperat". Jeg har bare ikke funnet den rette.) Hvordan er det med deg? Hvorfor er du singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 31. desember 2009 #2 Del Skrevet 31. desember 2009 Av samme grunn som deg, tror jeg. Har ikke funnet den rette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempus Fugit Skrevet 31. desember 2009 #3 Del Skrevet 31. desember 2009 Har ikke funnet den rette er vel ett enkelt og greit svar, samtidig så er jeg ikke den som jakter mest/viser meg mest frem... Trives litt i singellivet, men kjenner jeg vil ha en og dele med. Tror det beste for meg hadde vært ett forhold hvor jeg kunne få gjort noen ting alene og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2009 #4 Del Skrevet 31. desember 2009 Midt i mellom. Jeg er frivillig singel i den forstand at jeg ikke vil være sammen med noen bare for å være sammen med noen. Men dukker det opp en kar som jeg trives godt nok sammen med, så er ikke singelstatus noe mål i seg selv. Koselig å være to til tider, selv om det i en del tilfeller er greit å være bare en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. desember 2009 #5 Del Skrevet 31. desember 2009 Er singel fordi jeg har en usannsynlig lite tiltrekkende personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. desember 2009 #6 Del Skrevet 31. desember 2009 Vi blir et utmerket par, Brutus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 31. desember 2009 #7 Del Skrevet 31. desember 2009 Har ikke funnet den rette er vel ett enkelt og greit svar, samtidig så er jeg ikke den som jakter mest/viser meg mest frem... Trives litt i singellivet, men kjenner jeg vil ha en og dele med. Tror det beste for meg hadde vært ett forhold hvor jeg kunne få gjort noen ting alene og... Helt enig!! Ikke ønsker jeg (bare) en "knullevenn", og ikke har jeg noen som helst plan om å bli samboer med noen, så midt i mellom barken og ve'n, ja! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 31. desember 2009 #8 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg trodde et par ganger at jeg hadde funnet den rette, men nei... Ikke helt desperat enda, men kan være tett før, tror jeg. Endret 1. januar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J-29 Skrevet 31. desember 2009 #9 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er "ufrivillig singel" kan man si, fordi jeg hadde truffet den jeg mente var den rette, men han døde. Derfor er det forsåvidt greit å være singel, er selvstendig og klarer meg godt. Og er vel ikke akkurat på jakt heller, men om jeg skulle treffe en jeg ønsker å være sammen med er jo det fint Merker også godt at det er kjedelig å være singel i de tilfeller man kan ta med partner og barn, da jeg ikke har noen av delene. I slike tilfeller føler jeg meg alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2010 #10 Del Skrevet 1. januar 2010 Tråden er redigert for utenomsnakk iht reglene. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. januar 2010 #11 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg trives godt som singel jeg, og har ingen ambisjoner om å gi opp den statusen for hvem som helst. Skulle det imidlertid komme en fantastisk fyr inn i livet mitt, så tror jeg ikke jeg har noe problem med å gi opp singellivet heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 1. januar 2010 #12 Del Skrevet 1. januar 2010 Er singel fordi jeg har en usannsynlig lite tiltrekkende personlighet. Godt man er klar over det selv og ikke skylder på alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #13 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt man er klar over det selv og ikke skylder på alle andre. Så søt du er, Lotta!! Heheheeee... ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 1. januar 2010 #14 Del Skrevet 1. januar 2010 Så søt du er, Lotta!! Heheheeee... ;-)) Ja se på de bedårende øynene mine, kan du skjønne hvorfor JEG er single??? Trur faktisk ikke jeg er ondskapsfull heller. Tilbake til tråden - var frivillig single lenge, ble ufrivillig single igjen og nå er jeg forhåpentligvis på vei inn i en mellomfase. Konstant jakt er slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 1. januar 2010 #15 Del Skrevet 1. januar 2010 Slutt å tenk på at du savner noen ved din side. Da slapper du mer av, trives bedre og du blir en magnet. Jeg er ikke singel nå, men da jeg var det stortrivdes jeg!! Jeg var så singel som noen kunne bli og ville leve singellivet for alt hva det var verdt. Og jeg hadde det bra og utstrålte livsglede. Det er det som er nøkkelen. Den magiske og magnetiske nøkkelen. Min mening og min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 1. januar 2010 #16 Del Skrevet 1. januar 2010 Slutt å tenk på at du savner noen ved din side. Da slapper du mer av, trives bedre og du blir en magnet. Jeg er ikke singel nå, men da jeg var det stortrivdes jeg!! Jeg var så singel som noen kunne bli og ville leve singellivet for alt hva det var verdt. Og jeg hadde det bra og utstrålte livsglede. Det er det som er nøkkelen. Den magiske og magnetiske nøkkelen. Min mening og min erfaring. ....veldig sant - den som utstråler livsglede vil også tiltrekke seg livsglede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå