Gå til innhold

Er 29 år gamle jomfruer en stor turn-off?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Viss jeg var mann ville jeg tenkt at en "semi- nerdete personlighet" ville være en større turn off enn akkurat det med jomfru eller ei. Vet ikke helt hva du legger i begrepet "semi- nerdete personlighet", men det hørtes ikke spesielt sexy ut..

semi-nerdete er positivt i mine øyne (jeg er mann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde synes det var litt rart at en dame på 29 er jomfru, men absolutt ingen dealbreaker. Som noen nevner hadde jeg sikkert synes det hadde vært en turn on å være den første.

Med tanke på et mulig forhold hadde det jo vært hyggelig med en dame som kun hadde hatt sex med meg, uten at jeg grubler så mye på det med damer.

Minuset for meg hadde vært at jeg ikke faller pladask så fort, og liker å ta det litt som det kommer. Hadde kanskje følt det litt stressende om en dame hadde ventet så lenge på den rette. Jeg har som regel alltid sex før jeg vet om det blir et langvarig forhold eller ikke. Sexen er jo faktisk en faktor i forhold til den vurderingen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det så mener jeg en som ikke fester så mye, aldri blir full, aldri røyker, liker å lese/lære ting OG som samtidig er sjarmerende/litt ekstrovert når situasjonen tillater det. Kanskje begrepet "semi-nerd" var litt feil, men men... :)

Personlig synes jeg en hard-core festjente er en mindre tiltrekkende person enn en i andre enden av skalaen. Alt med måte selvsagt da, siden en burugle ikke er spes attraktiv heller kanskje. Vanskelig å si selvsagt.

Om det er snakk om sex og kun det uten noe mer er det kanskje ikke verdens viktigeste for noen, men om det er sjans for noe mer vil jeg absolutt foretrekke ikke-røyker, engasjert i mer enn VG og Se&Hør og nysgjerrig av person (som gjerne kjennetegner de som liker å lære).

Så jeg ser det ikke som turn-off nei, og det har ingen verdens ting å gjøre med om jeg er nr 1 eller 3 i rekken. Jeg liker bedre typen du beskriver enn det faktum at vedkommende er jomfru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Personlig synes jeg en hard-core festjente er en mindre tiltrekkende person enn en i andre enden av skalaen. Alt med måte selvsagt da, siden en burugle ikke er spes attraktiv heller kanskje. Vanskelig å si selvsagt.

Om det er snakk om sex og kun det uten noe mer er det kanskje ikke verdens viktigeste for noen, men om det er sjans for noe mer vil jeg absolutt foretrekke ikke-røyker, engasjert i mer enn VG og Se&Hør og nysgjerrig av person (som gjerne kjennetegner de som liker å lære).

Så jeg ser det ikke som turn-off nei, og det har ingen verdens ting å gjøre med om jeg er nr 1 eller 3 i rekken. Jeg liker bedre typen du beskriver enn det faktum at vedkommende er jomfru.

er man automatisk en burugle hvis man ikke gidder å være hard-core-festjente? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*
Om hun hadde vært fin eller bare grei, hadde det vært kult. Men hadde hun vært støgg, ville det vært helt jævlig å vite at man var den eneste som hadde sunket så dypt.

Der sa du akkurat det jeg har tenkt på!

I forhold til trådens spørsmål; er det turn off med en jomfru, så svarer de aller aller aller fleste at det er turn on. Og når folk svarer det, så tenker jeg; Jammmen synes dere ikke det er litt "rart" at hun er jomfru, det må da være noe galt med henne osv?

Jeg er ikke jomfru, men var ganske "gammel" før jeg hadde sex første gang og har svært sjelden sex. Det er nok mye pga meg selv og min elendelige selvtillitt og jeg tror jo ikke at noen vil ha meg i det hele tatt. Jeg var/er derfor livende redd for å avsløre for noen at jeg er ganske uerfaren, fordi jeg da tenker at de tenker at "ja det er jo ikke så rart, så støgg som du er" :P Syns rett og slett det er ganske pinlig å være uerfaren.

Håper jo (og tror) at jeg er litt bedre enn jeg tror selv, men det er nå så.

HaHAa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mann 32
Der sa du akkurat det jeg har tenkt på!

I forhold til trådens spørsmål; er det turn off med en jomfru, så svarer de aller aller aller fleste at det er turn on. Og når folk svarer det, så tenker jeg; Jammmen synes dere ikke det er litt "rart" at hun er jomfru, det må da være noe galt med henne osv?

Jeg er ikke jomfru, men var ganske "gammel" før jeg hadde sex første gang og har svært sjelden sex. Det er nok mye pga meg selv og min elendelige selvtillitt og jeg tror jo ikke at noen vil ha meg i det hele tatt. Jeg var/er derfor livende redd for å avsløre for noen at jeg er ganske uerfaren, fordi jeg da tenker at de tenker at "ja det er jo ikke så rart, så støgg som du er" :P Syns rett og slett det er ganske pinlig å være uerfaren.

Håper jo (og tror) at jeg er litt bedre enn jeg tror selv, men det er nå så.

HaHAa.

Ikke alle har like dårlig selvtillit eller er like uattraktive(?)som deg. Sorry. Kanskje det handler mer om personlighet og sjenerthet enn noe annet? Kresenhet? Det å finne en respektabel partner som ligner henne i væremåte? Hun har jo egentlig forklart HVORFOR hun er jomfru. Dessuten er jo alle attraktive for noen.

Til TS: Jeg synes det er helt OK. Søtt til og med. Selv var jeg 25 når jeg mista dyden. Angrer ikke et sekund at jeg venta så "lenge". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har alltid vært min drøm å ha en sånn jente.. jeg var sent ute selv.. Det ermulig noen menn hadde stussa over at du er jomfru, men tror veeeeldigfå ville reagert negativt på det.. Å lære opp en dame i senga er jo nesten en drøm..;):ler::jepp:

De fleste jenter jeg har hatt sex med har bare ligget og tatt i mot uansett.. eller ev jokka i utakt med meg;) haha. men man er da fornøyd som mann bare man får seg noe. og det forventes ikke såmye av damer.. det hadde vært værre hvis jomfrue damer kom etter to jukk, og musa skrumpa inn og tørka ut.......;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Fordi det er de fleste menn sin ekte drøm og fantasi å få oppleve noe sånt.

hehe for noe sprøyt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Du er drømmedama til K82 og S40 :cool:

Må le jeg - for du har så rett Brutal mann ! Akkurat slik jeg også har oppfattet S40 og K82 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...