Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #1 Del Skrevet 30. desember 2009 Gutter/menn - Hadde det vært en turn off hvis en jente dere ble kjent med (og litt forelsket i) viste seg å være jomfru? Ikke av religiøse årsaker, men på grunn av sjenanse og en litt semi-nerdete personlighet.. Hva om hun vil at DU skal være hennes første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 30. desember 2009 #2 Del Skrevet 30. desember 2009 Gutter/menn - Hadde det vært en turn off hvis en jente dere ble kjent med (og litt forelsket i) viste seg å være jomfru? Ikke av religiøse årsaker, men på grunn av sjenanse og en litt semi-nerdete personlighet.. Hva om hun vil at DU skal være hennes første? innmari dumt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest2_* Skrevet 30. desember 2009 #3 Del Skrevet 30. desember 2009 innmari dumt spørsmål. Kvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 30. desember 2009 #4 Del Skrevet 30. desember 2009 Eg er ikkje gutt/mann, men det hadde vært litt turn-off om det var snakk om ein gutt som var jomfru og såpass gammel.. Er nok ikkje like turn off når det kommer til jenter/damer, fins nok av mannfolk som hadde komt i buksa om de fikk vite dama var jomfru og de fikk lov til å "ta" jomfrudommen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 30. desember 2009 #5 Del Skrevet 30. desember 2009 Kvorfor det? Fordi det er de fleste menn sin ekte drøm og fantasi å få oppleve noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 30. desember 2009 #6 Del Skrevet 30. desember 2009 Vil ikke mannen tenke at det er litt rart, når han er kommet over fantasien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. desember 2009 #7 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Gutter/menn - Hadde det vært en turn off hvis en jente dere ble kjent med (og litt forelsket i) viste seg å være jomfru? Ikke av religiøse årsaker, men på grunn av sjenanse og en litt semi-nerdete personlighet.. Hva om hun vil at DU skal være hennes første?Nei, mer turn on enn off. Men de fleste norske menn tror jomfruer kun finns i eventyr og en og annen barnehage. Det er tross alt ikke kvantemekanikk det er snakk om, og den erfaringen hun mangler, tilegnes kjapt. Men uten at mannen må stå til ansvar for alt jævelskapet de før ham stelte istand - og at han knapt kan åpne kjeften før en setning eller formulering assosieres med noe en eks pleide å si - han var slem - det er du og da... [...]Er nok ikkje like turn off når det kommer til jenter/damer, fins nok av mannfolk som hadde komt i buksa om de fikk vite dama var jomfru og de fikk lov til å "ta" jomfrudommen hennes.Akkurat det med at det er så stas å poppe jomfruhinna, er mest ei myte. Er nok mer at menn føler det er litt ekkelt å slurpe og slafse der andre menn har tømt seg. Det frister liksom mer å spise middag av en ren tallerken enn av et pissoir på ei pub - også om det er klorvaska og "helt rent". Endret 30. desember 2009 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 30. desember 2009 #8 Del Skrevet 30. desember 2009 Nei, mer turn on enn off. Men de fleste norske menn tror jomfruer kun finns i eventyr og en og annen barnehage. Det er tross alt ikke kvantemekanikk det er snakk om, og den erfaringen hun mangler, tilegnes kjapt. Men uten at mannen må stå til ansvar for alt jævelskapet de før ham stelte istand - og at han knapt kan åpne kjeften før en setning eller formulering assosieres med noe en eks pleide å si - han var slem - det er du og da... Akkurat det med at det er så stas å poppe jomfruhinna, er mest ei myte. Er nok mer at menn føler det er litt ekkelt å slurpe og slafse der andre menn har tømt seg. Det frister liksom mer å spise middag av en ren tallerken enn av et pissoir på ei pub - også om det er klorvaska og "helt rent". Litt vel kynisk, er du ikke? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 30. desember 2009 #9 Del Skrevet 30. desember 2009 Gutter/menn - Hadde det vært en turn off hvis en jente dere ble kjent med (og litt forelsket i) viste seg å være jomfru? Ikke av religiøse årsaker, men på grunn av sjenanse og en litt semi-nerdete personlighet.. Hva om hun vil at DU skal være hennes første? Helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 30. desember 2009 #10 Del Skrevet 30. desember 2009 Vil ikke mannen tenke at det er litt rart, når han er kommet over fantasien? Nei, hvorfor i all verdens land og rike skulle han ha tenkt det? (mange jomfruer her i kveld, visst!) Bare hvis du hadde forlatt ham i neste øyeblikk - For det hadde vært kjemperart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ærlig mann Skrevet 30. desember 2009 #11 Del Skrevet 30. desember 2009 Om hun hadde vært fin eller bare grei, hadde det vært kult. Men hadde hun vært støgg, ville det vært helt jævlig å vite at man var den eneste som hadde sunket så dypt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 30. desember 2009 #12 Del Skrevet 30. desember 2009 Viss jeg var mann ville jeg tenkt at en "semi- nerdete personlighet" ville være en større turn off enn akkurat det med jomfru eller ei. Vet ikke helt hva du legger i begrepet "semi- nerdete personlighet", men det hørtes ikke spesielt sexy ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 31. desember 2009 #13 Del Skrevet 31. desember 2009 Helt greit Om hun hadde vært fin eller bare grei, hadde det vært kult. Men hadde hun vært støgg, ville det vært helt jævlig å vite at man var den eneste som hadde sunket så dypt. Fy. Snakk om å IKKE være en gentleman. Viss jeg var mann ville jeg tenkt at en "semi- nerdete personlighet" ville være en større turn off enn akkurat det med jomfru eller ei. Vet ikke helt hva du legger i begrepet "semi- nerdete personlighet", men det hørtes ikke spesielt sexy ut.. Med det så mener jeg en som ikke fester så mye, aldri blir full, aldri røyker, liker å lese/lære ting OG som samtidig er sjarmerende/litt ekstrovert når situasjonen tillater det. Kanskje begrepet "semi-nerd" var litt feil, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt84 Skrevet 31. desember 2009 #14 Del Skrevet 31. desember 2009 Gutter/menn - Hadde det vært en turn off hvis en jente dere ble kjent med (og litt forelsket i) viste seg å være jomfru?Motsatt, det er absolutt et turn on for veldig mange Men kan føre med seg bekymringer for noen over tid hvis det blir et fast forhold - "hva hvis hun har lyst til å prøve andre sexpartnere siden jeg har vært den eneste..". Med det så mener jeg en som ikke fester så mye, aldri blir full, aldri røyker, liker å lese/lære ting OG som samtidig er sjarmerende/litt ekstrovert når situasjonen tillater det. Kanskje begrepet "semi-nerd" var litt feil, men men... Det trenger absolutt ikke være negativt, mange som ser etter slike og, bare synd de er så vanskelige å komme i kontakt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baldrick Skrevet 31. desember 2009 #15 Del Skrevet 31. desember 2009 Med det så mener jeg en som ikke fester så mye, aldri blir full, aldri røyker, liker å lese/lære ting OG som samtidig er sjarmerende/litt ekstrovert når situasjonen tillater det. Kanskje begrepet "semi-nerd" var litt feil, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 31. desember 2009 #16 Del Skrevet 31. desember 2009 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. desember 2009 #17 Del Skrevet 31. desember 2009 Gutter/menn - Hadde det vært en turn off hvis en jente dere ble kjent med (og litt forelsket i) viste seg å være jomfru? Ikke av religiøse årsaker, men på grunn av sjenanse og en litt semi-nerdete personlighet.. Hva om hun vil at DU skal være hennes første? Hadde skremt meg som fanden på flat mark. Jeg orker ikke tanken på å måtte lære opp en kvinne i ett og alt. Nei takke meg til ei som knuller som i skjøge allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #18 Del Skrevet 31. desember 2009 Hadde skremt meg som fanden på flat mark. Jeg orker ikke tanken på å måtte lære opp en kvinne i ett og alt. Nei takke meg til ei som knuller som i skjøge allerede Du er så krevende, brutal mann. Finnes vel noe positivt med oss uerfarne?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. desember 2009 #19 Del Skrevet 31. desember 2009 Du er så krevende, brutal mann. Finnes vel noe positivt med oss uerfarne?! Du er drømmedama til K82 og S40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 31. desember 2009 #20 Del Skrevet 31. desember 2009 Du er drømmedama til K82 og S40 Bare fordi man har hatt sex med mange folk, så betyr ikke det at man er "god" i senga... Kvalitet er viktigere enn kvantitet. En uerfaren person kan godt være den mest lidenskapelige elskeren du noen gang har hatt, men det forstår kanskje ikke du. Forresten, hvor komplisert er det å ha sex, egentlig? Om jeg ikke tar HELT feil, så er hjernen vårt størte sexorgan. Men hva vet vel stakkarslige og uerfarne meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå