Gjest Tiit Skrevet 27. august 2003 #1 Del Skrevet 27. august 2003 Noen som har sett ham i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. august 2003 #2 Del Skrevet 28. august 2003 Kanskje du kan spørre noen av de andre gutta, spør sandman du!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. august 2003 #3 Del Skrevet 28. august 2003 Har lurt litt på det samme sjøl...... *titter under en stein....nei...ikke der....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. august 2003 #4 Del Skrevet 28. august 2003 Kan jo spørre meg da... men nei, har heller ikke sett noe til han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. august 2003 #5 Del Skrevet 28. august 2003 Savner du ham da...??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #6 Del Skrevet 28. august 2003 Kanskje han blir jaget av radio 1 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 28. august 2003 #7 Del Skrevet 28. august 2003 Savner du ham da...??? :o Skulle akkurat spørre om det samme selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #8 Del Skrevet 28. august 2003 Waco er for øyeblikket på Plata og deler ut løpesedler både for Demokratene, (uføre)pensjonistpartiet og Kristelig Folkeparti. Han blir nok opptatt en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. august 2003 #9 Del Skrevet 28. august 2003 Lillegutt lever i beste velgående og har det bra, han. Han har nok plutselig fått et liv, så han tilbringer ikke så mye tid her som noen av oss andre gjør Lillian *vet alt om brukerne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. august 2003 #10 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg spiste ham. Dere vet, du kan jo drepe din egen mat. Nå var jeg kanskje litt stygg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. august 2003 #11 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg håper inderlig at du har god fordøyelse, Kira! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. august 2003 #12 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg håper inderlig at du har god fordøyelse' date=' Kira! :o[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #13 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg håper dessuten det var en fornøyelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. august 2003 #14 Del Skrevet 29. august 2003 Hvor Waco har blitt av? Her kan man vel bare spekulere. Det kan være vanskelig å holde styr på alle alter egoene til enhver tid, :blunke: noe jeg ikke er den eneste som har funnet ut. Lurer forresten på hvor det ble av Devon, jeg. Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå