Gjest Donna Skrevet 27. august 2003 #1 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg har oppdaget rennende klisset øye hos kaninen min. regner medat det er fordi rommet de var satt vekk på var for varmt og tørrt .....eller evt urinlukt i buret (er helt tett i nesen pga forkjølelse så ejg vet ikke om det lukter da men ...) .. iallle fall - noen som har kjerringråd? .....kokevann og dryppe med det eller? ser ikke sår på øyet - men pelsen rundt er klissete og øyet rødt og vått. dakal kaninen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. august 2003 #2 Del Skrevet 27. august 2003 Vi fikk beskjed om å bruke sånne små flasker med øye-skyllevann på hunden. Kanskje du kan bruke det på kaninen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 27. august 2003 #3 Del Skrevet 27. august 2003 En stund siden jeg har hatt kanin nå, men jeg husker at jeg brukte å skylle øyet til kaninen med skyllevann når den hadde fått noe på øyet. Men siden du sier det er rødt, så kan det være en infeksjon i øyet og da må det behandles av dyrlege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 27. august 2003 #4 Del Skrevet 27. august 2003 Spør på kaninpraten på www.dyrenett.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 28. august 2003 #5 Del Skrevet 28. august 2003 Har pleid å fått resept på kloramfenikol til de tidligere. Men tenkte det gikk sikkert an å dryppe med andre ting også. Ser bedre ut i dag . jeg vasket rundt med vanlig vann i går. Og flyttet de inn på et annet rom. ikke fullt så varmt her ...Men synes som sagt det ser bedre ut - ikke noe særlig klisset under øyet lenger. Skal følge med på det og se det an litt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå