Gjest Gjest_helene_* Skrevet 31. desember 2009 #41 Del Skrevet 31. desember 2009 Gikk opp på fjellet og hadde vardetenning sammen med 850 andre kl 17.00 i kveld. Flott opplevelse med utsikt over hele byen. Turen tok en time opp. Nå har vi spist nyttårsmiddag sammen med ungene, og om en stund kommer et vennepar med ungene sine og skal feire nyttårsaften sammen med oss. Vi slapper litt av til de kommer, ungene ser på Harry Potter. Godt nyttår til dere alle på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 31. desember 2009 #42 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg feirer alene. Skal ha Harry Potter maraton, spise godteri og drikke øl. Det høres ut som en genial måte å feire nyttår på! :-D Selv er jeg med samboer. Vi slapper alltid av hjemme på nyttår siden vi har en hund som er redd rakettene. Koser oss med god mat, digg og hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 31. desember 2009 #43 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg og kjæresten hjemme Vi har hatt en bedre middag, og sitter her og slapper av. Senere skal vi ut en liten tur i kulda og se på fyrverkeriet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 1. januar 2010 #44 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg skal feire hos et vennepar, vi blir ca 10 stykker, middag og tjohei. Jeg har bursdag 1 januar, så jeg feirer bursdagen min nyttårsaften Gratulerer med dagen =) Håper den blir storveis! I kveld har sambo og jeg hatt besøk av et vennepar, samt en kompis av dem. Vi har spist nydelig pinnekjøtt samt fruktsalat og sjokolade til dessert, sett fyrverkeriet fra takterassen (panoramautsikt over hele byen) og spilt et realt sjøslag med Killer Bunnies, så nå er alt i vater Et riktig godt nytt år til alle dere her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. januar 2010 #45 Del Skrevet 1. januar 2010 Det var en svært så vellykket kveld og natt, og nå kommer hodepinen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. januar 2010 #46 Del Skrevet 1. januar 2010 Gikk opp på fjellet og hadde vardetenning sammen med 850 andre kl 17.00 i kveld. Flott opplevelse med utsikt over hele byen. Turen tok en time opp. Oi! Blir ikke vardebrenning et slags ulykkesvarsel? Var ikke bauner i sin tid satt opp som et nettverk for å varsle at fiender er på vei? Ellers var det rolig her. Pinnekjøttet etter jobb, og restituerte til like før midnatt. Ut for å kikke på fyrverkeriet, men syntes det ble litt nedtur med nesten ingen raketter på himmelen. Sparker meg selv litt i skinnleggen, for at jeg glemte måneformørkelsen, men det var en spektakulær fullmåne, hele kvelden. Med ring rundt. Etter maten, var jeg for sliten til sex. Men det gjorde ikke noe, for jeg var aleine. Det var litt deilig, egentlig - for jeg var mer sliten enn sosial. Om tre-fire kaffekopper til, våkner jeg til et år som er lett å uttale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. januar 2010 #47 Del Skrevet 6. januar 2010 hadde ingen forventninger. Ble til at vi var 9 stk som ville feste. Booket et bord på bra utested til kr 6000, som var inkl 3 flasker sjampis. Satt der på maskeradeball med maske og parykk, koste meg. Ble brannalarm, men i det vi vikk surra oss ut i kaoset (ca 800 stk der) begynnte de å spille musikk igejn, så bare 30% av folka var igejn. Vi festa SKIKKELIG da! Kul kveld. Morro med en slik spesiell aften m venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
øyenstikker Skrevet 7. januar 2010 #48 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg og mannen hadde bestillt rom på byens flotteste hotel. Var først en tur på litt shopping. Så dro vi på hotellet og slappet av, før vi skiftet til finstas og ordnet oss. Vi dro ut å spiste og koste oss med noen drinker etterpå. var veldig koslig. Snakket om alle årene som vi har hatt sammen, og mimret. Og snakket om ønsker for fremtiden :rødme: Så dro vi tilbake til hotellet. Her så vi dirty dancing og koste oss med champis. Så dro vi ut å så på det flotte kommunale fyrverkeriet. DET var verdt og se det Etter fyrverkeriet i kulda, dro vi tilbake på hotellet og tok oss et varmt og deilig bad sammen. Og avsluttet kvelden på skikkelig hvis Det var en kjempefin dag og kveld. Tror faktisk det var en av mine beste feiringer på nyttårsaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #49 Del Skrevet 22. september 2010 I fjor: var bare meg og samboeren min, vi laget en herlig kalkunmiddag og drakk champis og hadde sjokoladefondue med forskjellige frukter til dessert. V midnatt gikk vi opp på toppen av bakken, hvor vi hadde fantastisk utsikt til 5 bydeler, hvor to av dem hadde eget, samlet fyrverkeri, DET var litt av et syn det. Kjempefin kveld! I år: vet ikke, kanskje det samme som sist Var første året jeg ikke var på fylla med venner på nyttårsaften hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå