Gå til innhold

Trist

Liz_69

Anbefalte innlegg

Er litt trist om dagen, har nettopp avbrutt forhold til ham jeg lenge trodde var mannen i mitt liv. Tenker på sønnen min på 6 år. Han mistet pappaen sin i en ulykke for fire år siden. Så mister han en pappa enda en gang. Men barn er herlige, han kom med dette gullkornet i dag:

"Mamma, det gjør ikke noe at jeg ikke har noen pappa for jeg liker jo deg best" Herlig!

Tror egentlig det også er til beste for sønnen min. Grensesetting og barneoppdragelse var det vi slet med å bli enige om. Trodde likevel vi skulle klare å finne ut av ting fordi det meste annet stemte. Det er jammen ikke lett å etablere et nytt forhold når man har barn og ingen helgepappa som avlaster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, lett er det nok ikke. Men jeg har klart det, og mange andre også. Så mist ikke håpet! Det finnes en som er den rette for deg også. I mellomtiden ; Kos deg masse med gutten din! Dere er det viktigste dere har!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Det går sikkert bra, men hva var problemet med grensesettingen?

Om det var det eneste problemet burde det gå å løse ved å jenke dere begge to.

men det har dere sikkert prøvd, er ikke alltid lett når en har barn fra før, men det går med mye arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ett gullkorn da :)

Den rette finnes der ute for deg. Bruk tid og den rette vil dukke opp :)

Jeg har "ventet" i mange år og i en alder av 31 år dukket MR.Right opp og vi gifter oss snart.

Ønsker deg all lykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...