Gå til innhold

Thai-damer er lite pene

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har aldri skjønt hvorfor så mange nordmenn reiser til Thailand for å finne seg koner. Dette er kanskje det landet i Øst-Asia med de minst attraktive kvinnene. Vietnam, Kina, og Fillipinene må da vøre langt bedre alternativ for den desperate mann som ikke kan finne seg en dame her på berget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Arne_*
Har aldri skjønt hvorfor så mange nordmenn reiser til Thailand for å finne seg koner. Dette er kanskje det landet i Øst-Asia med de minst attraktive kvinnene. Vietnam, Kina, og Fillipinene må da vøre langt bedre alternativ for den desperate mann som ikke kan finne seg en dame her på berget?

Vil bare si til denne dama,

Ja kanskje damene i thailand ikke er pene etter ditt synspunkt, men vi som reiser til Kina,Vietnam og Fillipinene, å har funnet seg en dame fra thailand for det var der hun som passet best sammen med meg var.. Så må ikke du bli lei deg for det....

Det er ikke alle som godtar at dere hele tiden maser på små ting å har mensen hele året. Alltid spør om ditt å datt å vær gang vi svarer så er det feil svar...

Noen ønsker faktiskt bare å ha det kjekt å godt sammen, med felles respet for hverandre.

Å når dama skal ut, eller jeg skal ut alene, så er det ikke himmel å helvete vær gang...

Nei må bare si at Eks Thai vs Norskt der må dere bare se dere slått, å det ganske ettertrykkeligt...

Hilsen en som har vært gift mange år med norskt pass å thai pass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare få presisere at jeg synes thaikvinnene er veldig vakre :) jeg vil allikevel nevne at ikke alle er forberedt på hva som møter dem når de gifter seg med en..... kulturforskjeller kan bl.a. være et stort problem.

Jeg har en kompis som har opplevd dette, han ønsket en jevnbyrdig partner, men fikk en kone som stort var uinteressert i å dele bekymringer,gleder og meninger. Så lenge han betalte regningene, hadde sex med henne og tok ansvar for det meste var alt greit for henne, men når han trengte en å diskutere med, kose med og gjøre ting med, var hun ikke interessert i det.

Noen gang tror jeg like barn leker best :sjarmor: ikke pga utseendet, men pga kultur og opplærte forventninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at thai damer er lite pene. Faktisk har jeg nesten aldri sett en pen en. Mange er så utrolig sinte i trynet at det er nesten ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinne med ryggrad

Vi er alle sammen mennesker uansett hvor vi kommer ifra.

Men det jeg ikke kan forstå er hvordan en mann kan reise til Thailand, Fillipinene eller annet og bare hente ei kone som de har pratet litt på nettet med eller som en kamerat har anbefalt. Jeg vil si etter min mening at det ikke er ekte kjærlighet. Mange tjener noen kroner på å hente ei, men herregud for ei framtid. Pengene varer ikke evig. Dette var mitt synspunkt, men for meg er dette bare rart. Det er noe som bli lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i grunnen.

Kvinner herfra har brede, flate klumpeneser, som skumgummi.

Så er de lave, og øynene er som streker.

Mennene som drar hit for damer er uansett mislykkede i vårt norske samfunn, men kanskje en helt der nede. :) Taper her, vinner der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i grunnen.

Kvinner herfra har brede, flate klumpeneser, som skumgummi.

Så er de lave, og øynene er som streker.

Mennene som drar hit for damer er uansett mislykkede i vårt norske samfunn, men kanskje en helt der nede. :) Taper her, vinner der.

Bra ikke alle er så overfladiske som deg da.

Kona mi har det vakreste smilet som finnes, hun er lynende intelligent, hun snakker 7 språk flytende og har universitetsutdannelse fra Tokyo, hun er en eksemplarisk mor for våre barn, hun har en karisma og utstråling jeg aldri har opplevd maken til, hun er min beste venn og støtter meg i tykt og tynt. Så får jeg bare leve med at hun er lavere enn meg og har en flat nese, men i motsetning til deg så lar jeg ikke bagateller hindre meg i å finne en livsledsagerske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra ikke alle er så overfladiske som deg da.

Kona mi har det vakreste smilet som finnes, hun er lynende intelligent, hun snakker 7 språk flytende og har universitetsutdannelse fra Tokyo, hun er en eksemplarisk mor for våre barn, hun har en karisma og utstråling jeg aldri har opplevd maken til, hun er min beste venn og støtter meg i tykt og tynt. Så får jeg bare leve med at hun er lavere enn meg og har en flat nese, men i motsetning til deg så lar jeg ikke bagateller hindre meg i å finne en livsledsagerske.

Nesten som jeg skulle beskrevet min egen kone fra Chayapum :-) Hele tråden er jo i utgangspunktet usakelig, en en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandrake

De vakreste kvinnene i verden finner du i Hanoi .. grasiøse, eteriske, alveaktige .. noen er nesten overjordisk vakre. Thaikvinnene er riktignok søte, men ... (jeg er gift med en klassisk norsk blondine som jeg er mer enn fornøyd med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, for en idiotisk tråd. IDIOTISK! Her kommer det flotte og vennlige thailandske kvinner til Norge, ofte bra utdannet, godt oppdradd og med fine verdier. Mange av dem ender opp med å bli gift med udannede, sleskete norske menn. Jeg synes synd på disse kvinnene og at utseendet dere skal diskuteres i en slik tråd er faktisk direkte nedverdigende. Er ikke rart det er krig i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, ene venninna mi er halvt thailandsk, og penere jente finnes ikke.

Dessuten, som flere nevner; ingen thaijenter er vel like. Personlig synes jeg thailendere er mye penere enn kinesere og koreanere, selv om jeg synes asiatiske mennesker er generelt vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailand er det landet med mest vakre jenter i hele østen .

Jeg har vært i de aller fleste landene i østen .

Har også mange kjenninger som reiser endel der nede , og de sier det samme .

I Kina f.eks er det MYE mindre fine jenter i forhold til Thailand . Det er faktisk natt og dag i forskjell .

Dessuten er thaijenter generelt veldig hyggelige . Ekstremt mye hyggeligere enn europeiske jenter generelt .

Hvis du er i Bangkok kan du ta turen innom Pratunam der PLATINUM kjøpesenter ligger . Der har jeg aldri sett maken til fine jenter samlet på en plass noen gang .

Det merkelige er at mange nordmenn gifter seg med "stygge" thaijenter ( mange er eks barjenter som ofte er fra nord i thailand) . Disse er ofte små , og kan være søte når de er unge , men blir ofte fort "gamle" .

Dessverre har få av thaijentene som kommer til norge vesentlig utdannelse . De kommer ofte fra store familier , der familien betyr alt . Så er du gift med en slik thaijente forventes det at du "hjelper" hele familien ( og dette forventes av henne også) .

De fleste thaijenter fra fatttige store familier ser nok hovedsakelig på mannen sin som en FORSØRGER . Alt annet kommer i andre rekke . Men dette betyr ikke at de ikke er forelsket/glade i mannen , eller at de ikke er trofaste . De er MYE mer trofaste enn jenter her hjemme . Du MÅ ha respekt for hvordan de tenker og kulturen deres , og huske at Thailand ALLTID vil være deres "riktige" hjem . Og har du litt inntekt så er Thailand en flott plass å bo !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi er alle sammen mennesker uansett hvor vi kommer ifra.

Men det jeg ikke kan forstå er hvordan en mann kan reise til Thailand, Fillipinene eller annet og bare hente ei kone som de har pratet litt på nettet med eller som en kamerat har anbefalt. Jeg vil si etter min mening at det ikke er ekte kjærlighet. Mange tjener noen kroner på å hente ei, men herregud for ei framtid. Pengene varer ikke evig. Dette var mitt synspunkt, men for meg er dette bare rart. Det er noe som bli lagt merke til.

Hva er ekte kjærlighet og hvorfor er det et problem at noen baserer forholdet sitt på andre ting enn det?

Mange thai-damer er pene og noen ikke fullt så pene. Akkurat som kvinner og menn fra alle andre steder i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...