Gå til innhold

Er det kult å være singel? Hvor lenge har du vært ledig?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Det VAR helt utrolig gøy. Nå føler jeg bare mer og mer at jeg har så utrolig lyst på en kjæreste. Jeg har til og med vært forelsket, men det gikk skeis. Jeg føler meg så bra som aldri før, rent utseendemessig får jeg komplimenter. Jeg stråler når jeg er med vennene mine. Og når jeg kan flørte rundt sånn som jeg har gjort i et halvt år nå (har vært singel i ca et halvt år). Men jeg føler meg ensom rundt andre. Jeg vil finne en som kan være min beste venn og kjæreste. Men jeg vet jo ikke helt hva jeg leter etter, eller hvor jeg skal finne. Og han jeg hadde et håp om kunne utvikle seg til å bli noe sånt med meg, viser liten interesse. Så nei, nå er det ikke så kult...

Endret av nixie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk ganske bra å være singel:) har vært singel siden mars!

Det jeg savner mest ved kjærestelivet er nærhet og den fysiske kontakten.... forholdet til exen var ekstremt konfliktfylt så jeg har fått litt skrekken for forhold kan du si....men en elsker hadde vært fint;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel i 1 år nå, kan ikke si jeg syns det er så kult.

man har godt av og være singel i perioder. Har datat men gått på tryne. Håper det dukker opp noe etterhvert, men gidder ikke kaste bort tiden min på noe som ikke kan bli noe.

Stresser ikke, konser om skole nå.

Er jeg heller singel vis fyren ikke er klar for og være særiøs =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om vi har det veldig likt. Jeg sitter også igjen med to barn. Et nytt forhold er ikke det første jeg tenker på nå nei.

Uansett, lykke til videre :klemmer:

Lykke til du også!! Husk at du fortjener bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel i en måned (damn, tida går fort)...

Det er en blanding av herlig, forferdelig og avslappende. Om det er så kult vet jeg ikke, men jeg får iallfall mer tid til å prioritere vennene mine og det jeg liker å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...