Gå til innhold

Er det kult å være singel? Hvor lenge har du vært ledig?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri vært i et seriøst forhold jeg... :sjenert:

Men har hatt flere nesten-kjærester der vi har hatt et trofast "forhold", men av en eller annen grunn har jeg alltid trekt meg når det har blitt mer seriøst, av grunner typen rar latter eller skeiv storetå....

Jeg har blitt ekstremt kresen på personlighet, og vil gjerne også ha de kjekkeste.

Jeg er ca 30kg overvektig, og da er de kjekkeste utenfor rekkevidde...:/

Kommer til å dø alene og ensom om jeg ikke minsker på kravene!

Si ikke det. Mange kjekke og veltrente menn, på toppen av skalaen liker runde jenter. I tillegg er det lettere for oss jenter å finne menn enn motsatt, og da går det fint at en del av oss har høye krav til utseende.

Er selv stor, men har da klart å finne meg kjekke, maskuline og veldig veltrente menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange single i dag lever tilsynelatende livet ut med mye tjo hei og hopp og sprell. Hvor lenge har du vært ledig, og har du det fint?

Jeg har aldri likt å være singel, jeg trives best i tosomheten. har det best når jeg har noen å "ta vare på", være glad i, gjøre ting for og med.... Lite tjo hei og hopp og sprett her. Har ikke vært singel særlig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_singeljente_*

Jeg er (evig) singel og akkurat nå så elsker jeg det!

Men det går vel litt opp og ned, har sine pluss og minus - akkurat som forhold. Tror egentlig jeg foretrekker singellivet, på en annen side ønsker jeg å møte han som er så eksepsjonell at jeg har lyst til å oppgi det og gå inn i et forhold.

Men helst ikke akkurat nå, nå har jeg det for gøy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Jeg har nettopp innsett at det er utrolig kult å være singel, og jeg har vært det hele livet. Og siden jeg nettopp har innsett dèt, må det selvfølgelig komme en mann inn i bildet og ødelegge :ler: Ting tyder på at jeg kanskje blir ikke-singel innen februar ( hvis ting går veien dog), men det er sikkert ikke så verst det heller :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaptein Åpenbar

Er helt topp å være singel, så lenge man får dekket sine behov for det ene og det andre i ny og ne... Problemet er bare å holde ting på et nivå der det ikke blir noe mer; men da blir det kanskje ikke noe problem mer det heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente_28
Si ikke det. Mange kjekke og veltrente menn, på toppen av skalaen liker runde jenter. I tillegg er det lettere for oss jenter å finne menn enn motsatt, og da går det fint at en del av oss har høye krav til utseende.

Er selv stor, men har da klart å finne meg kjekke, maskuline og veldig veltrente menn :)

Kan du fortelle hvor du finner de? ;) gjerne en litt rocka mann og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Kan du fortelle hvor du finner de? ;) gjerne en litt rocka mann og :D

Hehe, litt lenge siden sist nå, men jeg fant hvertfall min veltrente kar på nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_T
Vært singel i 3 år til sommeren. Kult er det vel ikke, men bedre enn å være i et dårlig forhold:-) Når man har passert to år som singel begynner man å trives , så pass dere;-)

Signerer denne jeg, etter 2 år som singel nå i Januar, så stortrives jeg og har ikke planer om å endre på det :danse:

Akkurat nå er det bare KULT å være singel, har vært i forhold leeenge, så det er bare digg å ha seg selv å tenke på, flørte og ha det morro :sminkedokke: hihihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fropessor Snurre

Kult å være single- tja. Både og.

Har vært siden mai i fjor og kunne godt tenke meg å blitt sammen med noen igjen. :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult å være singel????? NEEEEEEIIIIII

Dette kan ha noe med at jeg bare har vert singel i 2 uker og ikke har kommet over min tidliger samboer :grine: Jeg er veldig kosen av meg og trenger noen rundt meg. Liker ikke denne singel tilværelsen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke å være singel, ble også dumpet for to uker siden. Men denne gangen har jeg lovet meg selv å ta det med ro på mannefronten, og bare kose meg og slappe av, så langt det lar seg gjøre med to barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke å være singel, ble også dumpet for to uker siden. Men denne gangen har jeg lovet meg selv å ta det med ro på mannefronten, og bare kose meg og slappe av, så langt det lar seg gjøre med to barn.

Høres ut som om vi har det veldig likt. Jeg sitter også igjen med to barn. Et nytt forhold er ikke det første jeg tenker på nå nei.

Uansett, lykke til videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Høres ut som om vi har det veldig likt. Jeg sitter også igjen med to barn. Et nytt forhold er ikke det første jeg tenker på nå nei.

Uansett, lykke til videre :klemmer:

Som jeg alltid har sagt; Det viktigste man først og fremst kan gjøre er å tømme sitt eget hjerte helt og fullstendig innen man på nytt kan være klar til å begynne å fylle det opp igjen på nytt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg alltid har sagt; Det viktigste man først og fremst kan gjøre er å tømme sitt eget hjerte helt og fullstendig innen man på nytt kan være klar til å begynne å fylle det opp igjen på nytt. :-)

Det stemmer, men for å tømme dette hjerte, kan det for min del hjelpe med en liten "flørt", slik at jeg får annet å tenke på. Høres litt stygt ut, men jeg mener ikke å utnytte noen av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, men for å tømme dette hjerte, kan det for min del hjelpe med en liten "flørt", slik at jeg får annet å tenke på. Høres litt stygt ut, men jeg mener ikke å utnytte noen av den grunn.

Du velger selv din vei, Alladin - Sørg bare for å velge den med omhu. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg leste en gang om "kjærlighetsbegere" ; når det en gang tømmes så skal det fylles opp på ny og slik går nok prosessen med noen av oss. Etter et brudd er det jo godt å avpasse farten litt og finne seg selv og få sin egen identitet på plass før man igjen kan foredle det gode man har i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...