Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2003 #1 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg bestillte varer på lookfantastic.com den 19august. Pengene ble trekt fra visakortet 21aug. Men jeg har ikke sett noe til pakken min, er dette normalt? Hvorfor har jeg ikke fått pakken enda?! Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 27. august 2003 #2 Del Skrevet 27. august 2003 Kanskje tollvesenet har den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2003 #3 Del Skrevet 27. august 2003 :x Frykter det ja.., men alikevel synes jeg at den burde ha kommet! De er vel ikke så trege hos tollvesenet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 27. august 2003 #4 Del Skrevet 27. august 2003 Har hørt noe om at pakker faktisk kan bli liggende hos tollvesenet i opptil 14 ( :o ) dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 27. august 2003 #5 Del Skrevet 27. august 2003 Jo de kan være sinnsykt treig hos tollvesenet eller hvor ting blir samlet. For en stund siden bestilte jeg to filmer fra play.com, samtidig. Den ene kom etter 5 dager, den andre kom etter over 3 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå