Gå til innhold

Hvor ulike er vi egentlig?

Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Du snakker om sadist da! ;):ler:

Hva kan det f.eks være at de hinter om da hvis det ikke er utseendet?

Det er mange som f.eks forteller om gutter - sier noe en eller annen gutt har gjort (sånn at jeg åpenbart tenker at "han prøvde seg vel på deg da"). Men så vil hun høre meg si det, men når jeg ikke sier akkurat det, så tar det tre minutter så kommer det, "han prøvde seg skikkelig p meg da egentlig" :P)

jeg syns det er litt underholdene - selvfølgelig bare hvis det er jenter som er veldig sikre på seg selv og som åpenbart syns det er gøy å legge ut om alle guttene som prøver seg osv:P

Jeg er jo ikke ond eller slem eller sadistisk, og sier jo ikke det motsatte for å såre noen, men jeg har bare lagt merke til fenomenet og syns det er litt artig. Har bare noe å gjøre med at hvis man ikke sier det de vil høre, så sier de det selv etterhvert :P

Er nok sånn selv også pga dåååååårlig selvtillitt og trenger å få bekreftet tingogtang og som jeg skrev så gjelder det ikke i forhold til utseende eller ting som går på at vedkommende skal føle seg dårlig. langt i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som f.eks forteller om gutter - sier noe en eller annen gutt har gjort (sånn at jeg åpenbart tenker at "han prøvde seg vel på deg da"). Men så vil hun høre meg si det, men når jeg ikke sier akkurat det, så tar det tre minutter så kommer det, "han prøvde seg skikkelig p meg da egentlig" :P)

jeg syns det er litt underholdene - selvfølgelig bare hvis det er jenter som er veldig sikre på seg selv og som åpenbart syns det er gøy å legge ut om alle guttene som prøver seg osv:P

Jeg er jo ikke ond eller slem eller sadistisk, og sier jo ikke det motsatte for å såre noen, men jeg har bare lagt merke til fenomenet og syns det er litt artig. Har bare noe å gjøre med at hvis man ikke sier det de vil høre, så sier de det selv etterhvert :P

Er nok sånn selv også pga dåååååårlig selvtillitt og trenger å få bekreftet tingogtang og som jeg skrev så gjelder det ikke i forhold til utseende eller ting som går på at vedkommende skal føle seg dårlig. langt i fra.

Neida, jeg mente ikke at du er slem, bare tullet litt når jeg skrev sadist vettu :)

Men det er egentlig litt overraskende for meg som mann å se hvor avhengig jenters selvtillit tydeligvis er av oppmerksomhet fra gutter. Interessant fenomen i hvert fall. Litt skummelt da men. Bedre å ha flere ben å stå på sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk er ganske enkle å forstå ! Alt de gjør og foretar seg i livet handler egentlig om SEX !

Sier en fremmed mann ofte " hei " til deg - er det forde han kunne tenkt seg å knulle deg !

Virker en mann interesert i deg - er det forde de kunne tenkt seg å knulle deg .

Når en mann inngår fast forhold - er det for å ha jevnlig tilgang til SEX / FITTE .

Mannfolk blir i dårlige forhold - så lenge de får sex .Så holder de ut - selv i dårlige forhold .

Hele livet til menn styres av en ting - sex og fitte . Så enkelt er det . Nå vet dere jenter hva de egentlig er ute etter ...he he

Selv mannlige " venner " kunne tenkt seg å ha SEX med deg . De ser på deg som en " sexy veninne " .

Ja karer - syns dere ikke WW har skjønt dette ganske bra ? Hvordan menn tenker og fungerer ? Jeg syns menn er enkle . Meget skjelden jeg misforstår deres hensikter og hva de vil eller tenker på ...he he

Tar jeg helt feil eller ? Tror ikke det . Jeg tenker litt det samme om menn ...he he

Du har nok ikke akkurat helt feil her, for å si det sånn ;)

Skal bare kommentere din påstand at mannfolk blir i dårlige forhold så lenge de får sex. Og det er sikkert en del som syns det er hovedsaken. F.eks din samboer etter hva du har sagt ;)

Men når det kommer felles barn inn i bildet så vil nok barna være den viktigste grunnen til at modne og ansvarlige menn/fedre holder ut i dårlige forhold. Sånn er det vel for kvinner også.

Og dessuten, så er sikkert praktiske forhold som å få ferdig mat, at husholdningen er i orden, bedre økonomi etc. minst like viktig som sex for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk er ganske enkle å forstå ! Alt de gjør og foretar seg i livet handler egentlig om SEX !

Sier en fremmed mann ofte " hei " til deg - er det forde han kunne tenkt seg å knulle deg !

Virker en mann interesert i deg - er det forde de kunne tenkt seg å knulle deg .

Når en mann inngår fast forhold - er det for å ha jevnlig tilgang til SEX / FITTE .

Mannfolk blir i dårlige forhold - så lenge de får sex .Så holder de ut - selv i dårlige forhold .

Hele livet til menn styres av en ting - sex og fitte . Så enkelt er det . Nå vet dere jenter hva de egentlig er ute etter ...he he

Selv mannlige " venner " kunne tenkt seg å ha SEX med deg . De ser på deg som en " sexy veninne " .

Ja karer - syns dere ikke WW har skjønt dette ganske bra ? Hvordan menn tenker og fungerer ? Jeg syns menn er enkle . Meget skjelden jeg misforstår deres hensikter og hva de vil eller tenker på ...he he

Tar jeg helt feil eller ? Tror ikke det . Jeg tenker litt det samme om menn ...he he

Dette er veldig riktig :) Det ER ofte sex som ligger til grunn i alt menn foretar seg. Og om en mann mot formodning ikke skulle vise seg ha seksuelle baktanker, så dreier det seg ofte om tusseladder som er sosialt og intelektuellt bortkomne, og som ser etter en morserstatning som kan fylle deres behov for beundring, mat og forpleining. Slike menn er vanligvis ikke særlig sexfikserte, men ønsker seg er partner som kan spille en slags morsrolle i livet hans. Har erfaring med noen slike menn, og jeg kan skrive under på at det fungerer SVÆRT dårlig i lengden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...