Gjest Bianca26 Skrevet 29. desember 2009 #21 Del Skrevet 29. desember 2009 Det stemmer - og det verken forstår jeg eller liker jeg. Ja . Det er frustrerende. an vet aldri hvor man har dem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 29. desember 2009 Menn bare finner seg i det for de vil unngå konflikter. Da holder de bare kjeft og gjør som de får beskjed om eller så går de og "gjemmer seg" Jeg lurer faktisk litt på hvor vanlig denne oppførselen er blant menn. Jeg har aldri vært sånn selv og har istedet merket en slags tilsvarende oppførsel fra kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 29. desember 2009 #23 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg lurer faktisk litt på hvor vanlig denne oppførselen er blant menn. Jeg har aldri vært sånn selv og har istedet merket en slags tilsvarende oppførsel fra kvinner. Tyder på at vi kanskjeikke er så forskjellige da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 29. desember 2009 Tyder på at vi kanskjeikke er så forskjellige da Ja, forsåvidt, men du må ikke glemme at det alltid finnes unntak. Og spørsmålet er om ikke jeg heller er et unntak. Det er derfor jeg lurer på hvor vanlig en slik konflikt-sky oppførsel egentlig er fra menns side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 29. desember 2009 #25 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, forsåvidt, men du må ikke glemme at det alltid finnes unntak. Og spørsmålet er om ikke jeg heller er et unntak. Det er derfor jeg lurer på hvor vanlig en slik konflikt-sky oppførsel egentlig er fra menns side. Jeg tror det er slik pga egen erfaring med menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #26 Del Skrevet 29. desember 2009 Og spørsmålet er om ikke jeg heller er et unntak. Det er derfor jeg lurer på hvor vanlig en slik konflikt-sky oppførsel egentlig er fra menns side. Det har du vel forsåvidt svart på selv: at du, etter eget utsagn, er et unntak. Du har fått svar fra flere her om at det er ganske vanlig at menn er konfliktsky. Ut fra innleggene jeg har lest fra deg virker også du nokså konfliktsky, og mest opptatt av å behage andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 29. desember 2009 Det har du vel forsåvidt svart på selv: at du, etter eget utsagn, er et unntak. Du har fått svar fra flere her om at det er ganske vanlig at menn er konfliktsky. Ut fra innleggene jeg har lest fra deg virker også du nokså konfliktsky, og mest opptatt av å behage andre. Jeg skrev at jeg tror at jeg er et unntak. Men hvor har du fått det i fra at jeg er konfliktsky og mest opptatt av å behage andre? Ikke det at jeg har som noe mål å skape konflikter akkurat. Det er ikke sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 29. desember 2009 #28 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg skrev at jeg tror at jeg er et unntak. Men hvor har du fått det i fra at jeg er konfliktsky og mest opptatt av å behage andre? Ikke det at jeg har som noe mål å skape konflikter akkurat. Det er ikke sunn fornuft. Mannfolk er ganske enkle å forstå ! Alt de gjør og foretar seg i livet handler egentlig om SEX ! Sier en fremmed mann ofte " hei " til deg - er det forde han kunne tenkt seg å knulle deg ! Virker en mann interesert i deg - er det forde de kunne tenkt seg å knulle deg . Når en mann inngår fast forhold - er det for å ha jevnlig tilgang til SEX / FITTE . Mannfolk blir i dårlige forhold - så lenge de får sex .Så holder de ut - selv i dårlige forhold . Hele livet til menn styres av en ting - sex og fitte . Så enkelt er det . Nå vet dere jenter hva de egentlig er ute etter ...he he Selv mannlige " venner " kunne tenkt seg å ha SEX med deg . De ser på deg som en " sexy veninne " . Ja karer - syns dere ikke WW har skjønt dette ganske bra ? Hvordan menn tenker og fungerer ? Jeg syns menn er enkle . Meget skjelden jeg misforstår deres hensikter og hva de vil eller tenker på ...he he Tar jeg helt feil eller ? Tror ikke det . Jeg tenker litt det samme om menn ...he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. desember 2009 #29 Del Skrevet 29. desember 2009 Mannfolk er ganske enkle å forstå ! Alt de gjør og foretar seg i livet handler egentlig om SEX ! Sier en fremmed mann ofte " hei " til deg - er det forde han kunne tenkt seg å knulle deg ! Virker en mann interesert i deg - er det forde de kunne tenkt seg å knulle deg . Når en mann inngår fast forhold - er det for å ha jevnlig tilgang til SEX / FITTE . Mannfolk blir i dårlige forhold - så lenge de får sex .Så holder de ut - selv i dårlige forhold . Hele livet til menn styres av en ting - sex og fitte . Så enkelt er det . Nå vet dere jenter hva de egentlig er ute etter ...he he Selv mannlige " venner " kunne tenkt seg å ha SEX med deg . De ser på deg som en " sexy veninne " . Ja karer - syns dere ikke WW har skjønt dette ganske bra ? Hvordan menn tenker og fungerer ? Jeg syns menn er enkle . Meget skjelden jeg misforstår deres hensikter og hva de vil eller tenker på ...he he Tar jeg helt feil eller ? Tror ikke det . Jeg tenker litt det samme om menn ...he he Jeg synes ikke det virker som du er interessert i annet enn sex heller, jeg. Samme hvilket forum du er på, skriver du noe sexrelatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 30. desember 2009 #30 Del Skrevet 30. desember 2009 Det sies at kvinner er fra Venus og menn fra Mars. Det er feil. Det viser seg at begge kjønn er faktisk fra Jorda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. desember 2009 #31 Del Skrevet 30. desember 2009 Dette var da veldig lite feminint :klø: En ungår jo timesvis med idiotiske diskusjoner ved slik oppklarende oppførsel. :klø: Jupp, jeg tror kanskje jeg er en homofil mann i en kvinnekropp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. desember 2009 #32 Del Skrevet 30. desember 2009 Men hvor har du fått det i fra at jeg er konfliktsky og mest opptatt av å behage andre? Kanskje i det at du har brukt flere måneder på å vente på at ei dame skal bestemme seg? Det minner ikke mye om å sette foten ned eller å gå inn i en konflikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 30. desember 2009 #33 Del Skrevet 30. desember 2009 En kombinasjon av dårlig selvbilde og behov for bekreftelse. Når en kvinner ytrer misnøye med sitt utseende sier hun egentlig: "vær uenig, si meg imot" Jepp. og nettopp derfor hender det at jeg syns det er morsomt å nettopp ikke si i mot hvis noen hinter om sånt. (Jeg sier jo meg selvfølgelig ikke enig, og kanskje ikke så mye i akkurat den utseende-utsagnet. Men lignende utsagn som jeg vet hinter til et eller annet. Da er det kjempemorsomt å ikke gjøre det som vedkommende forventer - og det som da er gøy er jo at vedkommende etter litt til slutt sier det hun egentlig ville høre fra meg, selv;) Og ja, jeg er jente selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Mannfolk er ganske enkle å forstå ! Alt de gjør og foretar seg i livet handler egentlig om SEX ! Sier en fremmed mann ofte " hei " til deg - er det forde han kunne tenkt seg å knulle deg ! Virker en mann interesert i deg - er det forde de kunne tenkt seg å knulle deg . Når en mann inngår fast forhold - er det for å ha jevnlig tilgang til SEX / FITTE . Mannfolk blir i dårlige forhold - så lenge de får sex .Så holder de ut - selv i dårlige forhold . Hele livet til menn styres av en ting - sex og fitte . Så enkelt er det . Nå vet dere jenter hva de egentlig er ute etter ...he he Selv mannlige " venner " kunne tenkt seg å ha SEX med deg . De ser på deg som en " sexy veninne " . Ja karer - syns dere ikke WW har skjønt dette ganske bra ? Hvordan menn tenker og fungerer ? Jeg syns menn er enkle . Meget skjelden jeg misforstår deres hensikter og hva de vil eller tenker på ...he he Tar jeg helt feil eller ? Tror ikke det . Jeg tenker litt det samme om menn ...he he Det er en ting jeg virkelig lurer på når det gjelder deg personlig, WW - hva syns du egentlig om menn? Er mannfolk i hovedsak bra eller dårlige? Hva er bra med menn og hva er ikke bra? Endret 30. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 30. desember 2009 Kanskje i det at du har brukt flere måneder på å vente på at ei dame skal bestemme seg? Det minner ikke mye om å sette foten ned eller å gå inn i en konflikt. Jeg har ikke lyst til å gå inn i noen detaljer men dette er en ekstremt vanskelig situasjon på flere områder. Derfor har det dessverre måtet ta sinnssykt lang tid også. Hovedsaken er å komme fram til den rette konklusjonen for begge parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 30. desember 2009 Jepp. og nettopp derfor hender det at jeg syns det er morsomt å nettopp ikke si i mot hvis noen hinter om sånt. (Jeg sier jo meg selvfølgelig ikke enig, og kanskje ikke så mye i akkurat den utseende-utsagnet. Men lignende utsagn som jeg vet hinter til et eller annet. Da er det kjempemorsomt å ikke gjøre det som vedkommende forventer - og det som da er gøy er jo at vedkommende etter litt til slutt sier det hun egentlig ville høre fra meg, selv;) Og ja, jeg er jente selv! Du snakker om sadist da! Hva kan det f.eks være at de hinter om da hvis det ikke er utseendet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. desember 2009 #37 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har ikke lyst til å gå inn i noen detaljer men dette er en ekstremt vanskelig situasjon på flere områder. Derfor har det dessverre måtet ta sinnssykt lang tid også. Hovedsaken er å komme fram til den rette konklusjonen for begge parter. Poenget er at du stadig skriver at hun må bestemme seg, og at det da kan høres ut som om du gjør det hun vil. Dette er det nok flere kvinner som vil kategorisere som konfliktsky, og å dilte etter og la seg herse med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlfriend Skrevet 30. desember 2009 #38 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er bevist at kvinner er flinkere enn menn til å lese ansiktsuttrykk. Og dette syns jeg stemmer med all erfaring jeg har. Når det kommer til kroppsbilde, er det også slik at kvinner er mye mer selvbevisst dette enn menn. Hvorfor spør du? Fordi vi kvinner har siden tidenes morgen først og fremst blitt defintert ut fra utseende og ikke andre egenskaper. Mens menn er fremhevet ut fra deres karakter og egenskaper ellers. Nå til dags er det ikke bedre med denne enorme kroppsfikseringen man er omgitt med... Det er da overhodet ikke overraskende at kvinner som er så og si "perfekte" fortsatt er misfornøyde, man kan aldri bli for perfekt vet du.. Jeg kjenner meg igjen i dette selv, jeg vet jeg bør være veldig fornøyd - men det er ikke alltid like lett å se det andre ser. Klart det finnes likheter mellom kjønnene, men for å sammenligne må man helst generalisere massene og jeg for min del ser helt klart oftere forskjeller enn likheter. Men dette er da bare positivt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 30. desember 2009 Poenget er at du stadig skriver at hun må bestemme seg, og at det da kan høres ut som om du gjør det hun vil. Dette er det nok flere kvinner som vil kategorisere som konfliktsky, og å dilte etter og la seg herse med. Mulig det kan se sånn ut for andre. Altså, uten å gå inn i detaljene her, så er dette en veldig STOR og omveltende avgjørelse for henne. Å gå inn i et parforhold med meg vil sette hele hennes verden på hodet - praktisk talt. Dessuten er hun en av disse kvinnene som ikke har så veldig god selvtillit etc. Jeg har maset på henne et utall ganger - altså tatt konflikter - og resultatet har bare gjort vondt verre. Jeg har derfor nå gitt opp dette. Poenget er altså at ingenting er mulig før hun eventuelt virkelig bestemmer seg for å våge satse på oss i sammen. Jeg har prøvd å vise henne hensyn og omtanke så langt mitt ego har tillatt meg det. Men i lys av den nåværende situasjonen og manglende fremgang, har jeg nå bestemt meg for å tenke på meg selv og min egen fremtid først og fremst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er bevist at kvinner er flinkere enn menn til å lese ansiktsuttrykk. Og dette syns jeg stemmer med all erfaring jeg har. Når det kommer til kroppsbilde, er det også slik at kvinner er mye mer selvbevisst dette enn menn. Hvorfor spør du? Fordi vi kvinner har siden tidenes morgen først og fremst blitt defintert ut fra utseende og ikke andre egenskaper. Mens menn er fremhevet ut fra deres karakter og egenskaper ellers. Nå til dags er det ikke bedre med denne enorme kroppsfikseringen man er omgitt med... Det er da overhodet ikke overraskende at kvinner som er så og si "perfekte" fortsatt er misfornøyde, man kan aldri bli for perfekt vet du.. Jeg kjenner meg igjen i dette selv, jeg vet jeg bør være veldig fornøyd - men det er ikke alltid like lett å se det andre ser. Klart det finnes likheter mellom kjønnene, men for å sammenligne må man helst generalisere massene og jeg for min del ser helt klart oftere forskjeller enn likheter. Men dette er da bare positivt:) Joda, dere kvinner har selvfølgelig alltid levd først og fremst på utseendet. Tror ikke mange kan si i mot det egentlig. Men hvilke forskjeller ser du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå