Gjest jente Bergen Skrevet 31. desember 2009 #21 Del Skrevet 31. desember 2009 Hva vil du finne på da? Gå på byn, ? eller hva sier du:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 31. desember 2009 #22 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg sloss mot snørr og hoste, og stikker på fest likevel. Uten drekking, men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 31. desember 2009 #23 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg har blitt sjuk over natta, og sliter også med kjip rygg. Er bedt opp til kjæresten og familien hans, men kroppen orker rett og slett ikke etter at den har slitt seg gjennom arbeidsdagen. Skulle så gjerne fått feiret med dem, men tenker at det vil være best å bare bli hjemme, har planlagt tv-kveld og god mat, også tar jeg litt vin for å kose meg selv om snørra renner og hoster som ei bjeffende bikkje :D Godt nyttår, og god nyttårsfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siiw Skrevet 31. desember 2009 #24 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er 20 år og skal være aleine ikveld:))) ble med bedt men plass, men takket nei;p hjemme og slappe av med dyra som er redde for rakketter jeg!:o værst for dyra på nyttårsaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest betina Skrevet 31. desember 2009 #25 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg skal å være alene i kveld. Gjør meg ingen ting det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 31. desember 2009 #26 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg var alene en nyttår da jeg var i begynnelsen av tyveårene og i min verste festetid, fordi jeg hadde blitt kraftig forkjølet. Men det gikk helt greit. Jeg hadde digg, god mat og tv. Klokken tolv gikk jeg ut og så på rakettene så lenge jeg orket. Var ganske koselig. De siste årene har samboer og jeg vært alene hvert år siden vi har en hund som er livredd rakettene. Er bare koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 31. desember 2009 #27 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg skal ha første nyttårsaften uten barna mine. Kjenner at jeg liker det dårlig, og har en litt bad feeling idag.. Har takket ja til å feire nyttår slik vi har gjort de siste 15 åra, sammen med 3 andre familier og barna deres. Akkurat nå, ei lita stund før jeg må dra, har jeg absolutt ikke lyst. Kunne gjerne tenkt meg å tilbringe kvelden alene, og rett og slett syns litt synd på meg selv. Men jeg retter ryggen, tar på smilet og kjører avgårde. Er sikker på at til syvende og sist blir det hyggelig og nok det beste for meg Godt nyttår alle single, uansett hvordan dere velger å feire det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 31. desember 2009 #28 Del Skrevet 31. desember 2009 Det blir helt sikkert bra, vet du! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 31. desember 2009 #29 Del Skrevet 31. desember 2009 Skal jobbe nattevakt for andre år på rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 31. desember 2009 #30 Del Skrevet 31. desember 2009 Skal jobbe nattevakt for andre år på rad Så skikkelig kjipern da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumriken Skrevet 31. desember 2009 #31 Del Skrevet 31. desember 2009 sukk...hadde faktisk 3 planer, men alle gikk i vasken... NÅ spurte min kjærste som jeg nettopp ble sammen med og ikke har møtt vennene til, om jeg ville være med ham, men det var så tyyyyydelig bare pga han hadde dårlig samvittighet og jeg ville ikke bli presentert som dama hans... (han sa det ikke men det var tydelig) Har gleda meg så sykt til å møte vennene hans, men nå måtte jeg jo si nei. SKUFFA! ....så, alene. fikk ikke kjøpt sjokolade heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 31. desember 2009 #32 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er alene hjemme i kveld også. Kunne ha valgt å tilbringe dagen med mor og far og min søsters familie på hytta, men jeg valgte å være alene i kveld. Jeg var også alene forrige nyttårsaften, deilig å bare tilbringe en dag foran tv'en, ta en rolig tur ut rundt midnatt og ikke stresse sånn. Jeg har aldri dratt ut nyttårsfeiringa på noen måte, og har ikke så mange nære venner her i området, jeg føler ikke at jeg går glipp av noe spesielt. Med dette ønsker jeg alle et godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensbabe87 Skrevet 31. desember 2009 #33 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er også alene på nyttårsaften i år! Har lyst å gå ut på byn men vil ikke gå ut alene,å kjenner ingen som skal på byn idag Dette kommer til å bli en kjedelig nyttårsaften :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #34 Del Skrevet 31. desember 2009 Har litt lyst, men vegrer meg for å ta en tur ut i borettslaget ved midnatt. Er håpløs på førstekontakt med folk jeg ikke kjenner, men kan jo selvfølgelig stå der som en ensom kikker. Det er derimot etter min smak ikke akkurat moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 1. januar 2010 #35 Del Skrevet 1. januar 2010 Så skikkelig kjipern da! Hihihi...vet du,faktisk ble det en fantastisk hyggelig kveld/natt. Jobbet med en vikar som jeg presterte å bli skikkelig betatt av Så årets nyttårsaften bestod av mørklagt vaktrom med masse levende lys og flotte samtaler med en spennende mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå