Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 #21 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg hadde aldri sex med noen andre enn med meg selv i julen 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lourdes Skrevet 3. januar 2010 #22 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg fikk ikke satt sammen pepperkakehuset. Men alt det andre rakk jeg. Har hatt en flott jul så langt, og enda er det lenge igjen. Samme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Puddel Skrevet 3. januar 2010 #23 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg hadde aldri sex med noen andre enn med meg selv i julen 2009. takk for informasjonen.... Jeg rakk aldri å lage den nøttakaka jeg hadde planer om. tviler på at det ar direkte husmor-reint overalt her heller, men jaggu ble det jul likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. september 2010 #24 Del Skrevet 8. september 2010 ikke noe, starter tidlig vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supersopp Skrevet 22. september 2010 #25 Del Skrevet 22. september 2010 Skulle trene og bake mye mer enn det jeg gjorde..tar det igjen i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea Adriana Skrevet 23. september 2010 #26 Del Skrevet 23. september 2010 Hadde egentlig planer om å gjenoppta kontakten mer og besøke noen gamle venner, det ble ikke gjort. Faktisk hadde jeg tenkt å gjøre det året før også. Jeg har nå tenkt at jeg skal gjøre det i år også men vi får se;) Jeg har alltid så mange planer og ideer så jeg har jo nok å ta av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 25. september 2010 #27 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg fikk aldri pyntet til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. september 2010 #28 Del Skrevet 25. september 2010 Julevasken rakk jeg ikke... Ei heller å kjøpe det flotte antrekket. Når jeg tenker meg om spiste jeg ikke det jeg skulle heller, kremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. september 2010 #29 Del Skrevet 25. september 2010 Julen i seg selv. Var en særdeles vellykket avledningsmøner fra min side Håper på en like vellykket ikke jul i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå