Gå til innhold

Dere jenter som er veldig pene,

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)
Ingen av de kvinnene som nevnes i TS innlegg vil svare i denne tråden, de som svarer her er de som TROR eller ØNSKER at de var så pene.

Perfekte kvinner og menn finnes ikke - selv de man tror skulle være feilfrie har sine problemer og komplekser.

Og de som er nærmest opptil den typen kvinne du etterspør vil aldri svare i denne tråden fordi de har ingen anelse om at de er så vakre som de faktisk er. Å være vakker og attraktiv har nemlig ikke bare med et perfekt utseende å gjøre - det har med utstråling og den utrålingen har ingen som mener at de selv er vakre.

Disse to innleggene er vel hovedgrunnene til at jeg antar at det å være pen ofte er en forbannelse. For det er ikke lov å være pen... I alle fall ikke hos andre damer.

Endret av SportyShorty
slettet sitat fjernet
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet
Hjelpe meg .. skal være utrolig vakker for å bli lei av oppmerksomheten på byen :ler:

Og for en tragisk og innbilsk kvinne som tror at hun må "kle seg ned" og venninnene må "kle seg opp" for at det skal bli holdbart å gå på byen ... :ler: Ønsketenkning kalles det.

Det er nok du som ønsketenker. For om en hører hva som blir sagt blant gutta så stemmer nok det som de pene i denne tråden har svart. For jo penere ei jente er, jo større sjangs er det for at ingen seriøse menn tar kontakt.

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet
Disse to innleggene er vel hovedgrunnene til at jeg antar at det å være pen ofte er en forbannelse. For det er ikke lov å være pen... I alle fall ikke hos andre damer.

Klart det er lov å være pen .. kjenner mange veldig pene både kvinner og menn. Hovedsaken her er at det å være innbilsk er en veldig dårlig egenskap og ihvertfall ikke noe som virker tiltrekkende.

TS spørsmål dreide seg om vakre personer som er så pene at de kan få akkurat den partneren de ønsker seg. DA er det mer enn et pent ytre som skal til ...

Jeg har et eksempel. Jobber sammen med en av byens vakreste menn, han er registrert modell i tillegg til hovedjobben sin. Han er SÅÅ vanvittig opptatt av utseende, håret sitt og det lyser av ham at han VET hvor flott han er. Det er ikke så veldig mange kvinner som ønsker en mann som det .. en mann som bruker lenger tid på badet enn kvinnen selv .. og som ikke tåler at det ene hårstrået ligger feil vei. Er ganske sikker på at hans personlighet gjorde at han ikke fikk noe langvarig og seriøst forhold før han var langt over 30, for gudene skal vite at han prøvde. Men flott var han ... og er han fremdeles.

Skrevet
Hjelpe meg .. skal være utrolig vakker for å bli lei av oppmerksomheten på byen :ler:

Og for en tragisk og innbilsk kvinne som tror at hun må "kle seg ned" og venninnene må "kle seg opp" for at det skal bli holdbart å gå på byen ... :ler: Ønsketenkning kalles det.

Hvorfor er du så spydig?

Skrevet

Må vel si at jeg synes problemstillingen i denne tråden er ganske typisk for menn som føler de har et problem med å få seg damer og som tror at damer kan få seg ligg når de vil osv. Ganske håpløst.

Men Brutal Mann, du sier at de pene jentene sjelden får oppmerksomhet fra seriøse menn. Hva da med alle de utrolig pene damene som rike, mannlige samfunnstopper har på armen? Er de kun arm-candy / gold diggers som selger utseendet sitt for penger?

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet
Det er nok du som ønsketenker. For om en hører hva som blir sagt blant gutta så stemmer nok det som de pene i denne tråden har svart. For jo penere ei jente er, jo større sjangs er det for at ingen seriøse menn tar kontakt.

Da har det ingenting med at kvinnen er vakker .... da er hennes personlighet ellers som skyver menn fra seg.

En kvinne som er vakker og oppfører seg naturlig er tiltrekkende på alle - både menn og kvinner liker å være sammen med en slik person. Menn fordi hun er så tiltrekkende - kvinner fordi hun motiverer de til å gjøre det beste utav seg selv - ikke bare utseende - men også oppførselen.

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet
Hvorfor er du så spydig?

Fordi jeg ikke klarer folk som skryter av seg selv. Det er omtrent den verste egenskapen jeg vet om hos et menneske.

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet
Hvorfor er du så spydig?

Fordi jeg ikke klarer folk som skryter av seg selv. Det er omtrent den verste egenskapen jeg vet om hos et menneske.

Og når de i tillegg gjør de på andres bekostning så blir det om mulig enda verre. I dette tilfellet så var det forresten mest latterlig ...

Gjest brutal_mann
Skrevet
Må vel si at jeg synes problemstillingen i denne tråden er ganske typisk for menn som føler de har et problem med å få seg damer og som tror at damer kan få seg ligg når de vil osv. Ganske håpløst.

Men Brutal Mann, du sier at de pene jentene sjelden får oppmerksomhet fra seriøse menn. Hva da med alle de utrolig pene damene som rike, mannlige samfunnstopper har på armen? Er de kun arm-candy / gold diggers som selger utseendet sitt for penger?

Nesten utelukkende ja. Fredrik Ljungberg hadde ett åpenhjertig intervju her om dagen. Hva refererte han til? Jo, at så mange som 85% av alle PremierLeague ekteskap havarerer når han legger opp. Golddigging? Auh jess...

Gjest brutal_mann
Skrevet
Klart det er lov å være pen .. kjenner mange veldig pene både kvinner og menn. Hovedsaken her er at det å være innbilsk er en veldig dårlig egenskap og ihvertfall ikke noe som virker tiltrekkende.

TS spørsmål dreide seg om vakre personer som er så pene at de kan få akkurat den partneren de ønsker seg. DA er det mer enn et pent ytre som skal til ...

Jeg har et eksempel. Jobber sammen med en av byens vakreste menn, han er registrert modell i tillegg til hovedjobben sin. Han er SÅÅ vanvittig opptatt av utseende, håret sitt og det lyser av ham at han VET hvor flott han er. Det er ikke så veldig mange kvinner som ønsker en mann som det .. en mann som bruker lenger tid på badet enn kvinnen selv .. og som ikke tåler at det ene hårstrået ligger feil vei. Er ganske sikker på at hans personlighet gjorde at han ikke fikk noe langvarig og seriøst forhold før han var langt over 30, for gudene skal vite at han prøvde. Men flott var han ... og er han fremdeles.

nemlig, han er mann. Da snakker vi om to helt forskjellige verdener. det er derfor jeg stiller spørsmålet om kun kvinner til kun kvinner.

Skrevet

Ingen er så pene som de selv tror. Og ingen er perfekte også de peneste mennesker har sine feil.

Skrevet

Det er ikke noe gale i å si fine ting om en selv- tvert i mot så ser jeg det på som en styrke og være fornøyd med seg selv.

Mennesker som lever utelukkende på utseendet er kanskje ikke dype, livet generellt har jo mye mer ektbasert verdier enn kun det;)

Selv er jeg over snittet og glad for det, at jeg er høyere enn de fleste er også en fordel, det gir makt. Likevel, betyr veldig lite i det store og hele.

Skrevet

De kvinnene som svarer i denne tråden har prinsessesyndromet: de tror de er penere enn de er.

Skrevet
Ingen er så pene som de selv tror. Og ingen er perfekte også de peneste mennesker har sine feil.

Ingen er perfekte, nei.

Men det er så jævla typisk KG at hvis noen her sier at de faktisk er pene og veldig attraktive, så kommer noen og sier at de er bare innbilske og teite.

Heia janteloven... :kjefte:

Skrevet
De kvinnene som svarer i denne tråden har prinsessesyndromet: de tror de er penere enn de er.

Hva vet du om det??? Hva om de faktisk er jordnære og realistiske og ser innmari bra ut? Herregud, nå får du gi deg! Tror du ikke at veldig pene mennesker kan innse det selv???

Gjest brutal_mann
Skrevet
Ingen er perfekte, nei.

Men det er så jævla typisk KG at hvis noen her sier at de faktisk er pene og veldig attraktive, så kommer noen og sier at de er bare innbilske og teite.

Heia janteloven... :kjefte:

Den janteloven gjelder ikke bare på KG dessverre... Det er noe som er pluss med Øst-Europeiske jenter, de er ikke redde for å være pene og være stolte av det!

Skrevet
Nesten utelukkende ja. Fredrik Ljungberg hadde ett åpenhjertig intervju her om dagen. Hva refererte han til? Jo, at så mange som 85% av alle PremierLeague ekteskap havarerer når han legger opp. Golddigging? Auh jess...

Men de kara som prøver seg på pene jenter, blant annet fotballspillere og andre... din konklusjon er da at ingen av dem er seriøse? Tror du ikke at de leter etter kjærligheten også?

Gjest brutal_mann
Skrevet
Men de kara som prøver seg på pene jenter, blant annet fotballspillere og andre... din konklusjon er da at ingen av dem er seriøse? Tror du ikke at de leter etter kjærligheten også?

Jo gutta gjør, ikke damene.

Skrevet
Jo gutta gjør, ikke damene.

Men da stemmer ikke det du sa at seriøse menn ikke prøver seg på pene damer. Og selvsagt finnes pene damer som ikke er gold-diggers. Det finnes de som både har personlighet og utseende. (Jeg antar at de som er gold-diggers ofte tar første initiativ selv, ikke venter på at mennene skal gjøre det.) Og siden man ikke kan si at alle pene damer er gold-diggers er det fullt mulig at pene damer blir sjekket opp av seriøse menn.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Men da stemmer ikke det du sa at seriøse menn ikke prøver seg på pene damer. Og selvsagt finnes pene damer som ikke er gold-diggers. Det finnes de som både har personlighet og utseende. (Jeg antar at de som er gold-diggers ofte tar første initiativ selv, ikke venter på at mennene skal gjøre det.) Og siden man ikke kan si at alle pene damer er gold-diggers er det fullt mulig at pene damer blir sjekket opp av seriøse menn.

Nå er mine svar angående golddiggers kun rettet mot PL-spillere og deres koner. Disse rennes jo ned av pene damer og tror, i sin naivitet, at det er kjærlighet de tilbys.

I den vanlige verden der majoriteten av oss lever er spillereglene annerledes. Der opplever jeg mer at menn ungår pene kvinner av to årsaker.Først og fremstfordi en regner med at hun er dum som et brød, dernest at en regner med at hun ikke gidder å bruke sin dyrebare tid på lowlife under hennes standard.

Noe av grunnen til at jeg opprettet denne tråden var nettopp å få høre fra veldigpene kvinner hvordan de opplever det å være pen. Jeg vet hva gutter sier og tenker,. men hvordan føles og oppleves dette for veldig pene kvinner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...