Frk Usikker Skrevet 27. desember 2009 #1 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har bare et enormt behov for å fortelle en mann at jeg synes han er så sexy, jeg vet at han liker meg, det har han sagt. Jeg ville ikke gjort noe galt selv om jeg kunne, vil bare si til han at jeg synes han er så herlig og at om jeg ikke hadde vært gift så hadde jeg hoppet på han. Er det galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. desember 2009 #2 Del Skrevet 27. desember 2009 Nei, ikke si noe. Jeg har sagt til opptatte kompiser på gøy "at hadde du vært singel hadde jeg tatt deg glatt", men til en gift fyr som du har interesse av, no way. Det gagner absolutt ingen av dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheezDoodles Skrevet 27. desember 2009 #3 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, det syns jeg. Forestill deg at det var mannen din som spurte dette spørsmålet nå...hva hadde du følt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 27. desember 2009 #4 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg ser ikke poenget med å fortelle han at du syns han er sexy.. Hva ønsker du å få ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 27. desember 2009 #5 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, det er galt. Hvorfor skal du si det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 27. desember 2009 #6 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har bare et enormt behov for å fortelle en mann at jeg synes han er så sexy, jeg vet at han liker meg, det har han sagt. Jeg ville ikke gjort noe galt selv om jeg kunne, vil bare si til han at jeg synes han er så herlig og at om jeg ikke hadde vært gift så hadde jeg hoppet på han. Er det galt? Ja. Dette er bare tull. Ønsker du å gjøre et forsøk på å ødelegge ekteskapet - evt ha et sidesprang med han - kan du jo gjøre det. Ikke ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Usikker Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Ja, jeg er sikkert ute å kjører her, men jeg føler bare en enorm trang til å gjøre det. Sist jeg traff han sa han at om jeg ikke hadde vært gift med XX så hadde han gjort alt for å få meg. Jeg fortalte min mann hva han hadde sagt og han syntes ikke det var galt. Det er altså jeg som er gft, ikke han, han er singel. Tar meg i å drømme om han for tiden, masse. Det er uvanlig for meg, men kjenner at det kribler og så blir jeg glad av det. Føles selvfølgelig litt feil. Vi møtes utrolig sjelden så det er nok ikke noe problem. Har lagt han til på FB nå da, så der sees vi jo litt regner jeg med. Endret 27. desember 2009 av Frk Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. desember 2009 #8 Del Skrevet 27. desember 2009 Du leker med ilden, men det skjønner du vel selv? Alle kan bli betatt av andre selv om man er i forhold. Men en trenger ikke dyrke det likevel. Det syns jeg du gjør, ved å legge han til på FB, og når du flørter med han ellers. Ønsker du å bevare ekteskapet ditt? I så fall bør du heller vie mannen din den oppmerksomheten du gir denne andre mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Usikker Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 27. desember 2009 Da han kom bort til meg og sa det der så klappet jeg bare han på skulderen og gikk derfra. har ikke flørtet med han en eneste gang, men det er bare de siste dagene jeg har begynt å tenke på han, la han til på FB i dag. Men det er rett, jeg leker kanskje litt med ilden, men siden vi sees kanskje 2-3 gang i året og enda kjenner hverandre så lite så tenker jeg at det ikke er farlig å legge han til på FB. Han vet nok ikke at jeg liker hanm for det gikk ikke opp for meg selv før noen få dager siden Det går nok over dette, jeg kommer sikkert ikke til å si det til han, muligens om jeg skulle treffe han ute på byen, men er så sjeldent ute at jeg treffer han sikkert ikke der heller. Nå skal jeg skjerpe meg Tror jeg :fniser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 27. desember 2009 #10 Del Skrevet 27. desember 2009 Da han kom bort til meg og sa det der så klappet jeg bare han på skulderen og gikk derfra. har ikke flørtet med han en eneste gang, men det er bare de siste dagene jeg har begynt å tenke på han, la han til på FB i dag. Men det er rett, jeg leker kanskje litt med ilden, men siden vi sees kanskje 2-3 gang i året og enda kjenner hverandre så lite så tenker jeg at det ikke er farlig å legge han til på FB. Han vet nok ikke at jeg liker hanm for det gikk ikke opp for meg selv før noen få dager siden Det går nok over dette, jeg kommer sikkert ikke til å si det til han, muligens om jeg skulle treffe han ute på byen, men er så sjeldent ute at jeg treffer han sikkert ikke der heller. Nå skal jeg skjerpe meg Tror jeg :fniser: HVIS du vil ivareta ekteskapet ditt, så kutter du ALL kontakt med denne personen. Umiddelbart Det kalles å "ta ting i fødselen" Dette er fella de fleste faller i før ekteskapet ryker. Face the facts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Usikker Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 27. desember 2009 HVIS du vil ivareta ekteskapet ditt, så kutter du ALL kontakt med denne personen. Umiddelbart Det kalles å "ta ting i fødselen" Dette er fella de fleste faller i før ekteskapet ryker. Face the facts Jeg kommer nok ikke til å slette han fra FB, tror ikke det er så farlig med en liten flørt, noen som får deg til å føle deg ekstra bra, trenger ikke gjøre noe mer utav det. Men skal ikke si til han det jeg har lyst til, det ville kanskje vært dumt, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. desember 2009 #12 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvor gammel er du frk Usikker? Fniser og "tror" du skal skjerpe deg. Jaja, jeg spår dette ekteskapet en snarlig krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 27. desember 2009 #13 Del Skrevet 27. desember 2009 ... tror ikke det er så farlig med en liten flørt... Her tror jeg du tar skammelig feil, men nå er du advart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Usikker Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvor gammel er du frk Usikker? Fniser og "tror" du skal skjerpe deg. Jaja, jeg spår dette ekteskapet en snarlig krise. Jeg er voksen, 32 år. Det er kanskje å ta litt i å begynne å spå, dette kunne godt ende fint selv om jeg sa det til han. Det å si det til noen og det å være utro eller svikte den man er sammen med er jo ganske forskjellige ting. Er nok mange som tar til vett før de gjør noe galt. Og så tror jeg at folk flørter ganske mye til vanlig, gifte eller ikke. Å flørte litt er jo bare gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 27. desember 2009 #15 Del Skrevet 27. desember 2009 Da han kom bort til meg og sa det der så klappet jeg bare han på skulderen og gikk derfra. har ikke flørtet med han en eneste gang, men det er bare de siste dagene jeg har begynt å tenke på han, la han til på FB i dag. Men det er rett, jeg leker kanskje litt med ilden, men siden vi sees kanskje 2-3 gang i året og enda kjenner hverandre så lite så tenker jeg at det ikke er farlig å legge han til på FB. Han vet nok ikke at jeg liker hanm for det gikk ikke opp for meg selv før noen få dager siden Det går nok over dette, jeg kommer sikkert ikke til å si det til han, muligens om jeg skulle treffe han ute på byen, men er så sjeldent ute at jeg treffer han sikkert ikke der heller. Nå skal jeg skjerpe meg Tror jeg :fniser: Om dere sees 2-3 ganger i året, så hvorfor lurer du på om du skal si til han at du syns han er sexy eller ikke? Skjønte ikke helt dette, jeg. da er det jo ganske enkelt å holde seg unna han også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 27. desember 2009 #16 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg er voksen, 32 år. Det er kanskje å ta litt i å begynne å spå, dette kunne godt ende fint selv om jeg sa det til han. Det å si det til noen og det å være utro eller svikte den man er sammen med er jo ganske forskjellige ting. Er nok mange som tar til vett før de gjør noe galt. Og så tror jeg at folk flørter ganske mye til vanlig, gifte eller ikke. Å flørte litt er jo bare gøy. Jeg er enig i den, det trenger ikke lede noe sted i det hele tatt Ofte er det ikke meningen heller, det er bare for gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Usikker Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 27. desember 2009 Om dere sees 2-3 ganger i året, så hvorfor lurer du på om du skal si til han at du syns han er sexy eller ikke? Skjønte ikke helt dette, jeg. da er det jo ganske enkelt å holde seg unna han også da Egentlig så lekte jeg vel bare litt med tanken, ville ikke oppsøkt han for å si det, bare om anledningen (og stemningen var der) kom så hadde det vært gøy. Ikke noe problem å holde meg unna nei. Tror han har endel resoekt for mannen min og, så han ville nok ikke gjort noe alvorlig framstøt selv heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AAG Skrevet 28. desember 2009 #18 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg har bare et enormt behov for å fortelle en mann at jeg synes han er så sexy, jeg vet at han liker meg, det har han sagt. Jeg ville ikke gjort noe galt selv om jeg kunne, vil bare si til han at jeg synes han er så herlig og at om jeg ikke hadde vært gift så hadde jeg hoppet på han. Er det galt? Det kommer jo selvfølgelig an på situasjonen, men hvis du uten å hinte til noe mer, bare forteller han at du syns han er skikelig sexy så ser jeg ikke noe galt i det. Jeg tror det hadde vært en god del FÆRRE menn som var utro hvis flere kvinner fortalte gifte menn at hva de syns om utseende deres. Vi vil jo gjerne ha bekreftelser som alle andre, og det kan man få på forskjellige måter. Et kompliment er det absolutt ikke noe galt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #19 Del Skrevet 28. desember 2009 Kjenner meg litt igjen. Jeg er gift dame han singel hunk. Treffes 2-3 ganger i året. Bekjent av min mann. Han er helt nydelig. Men 44 og evig singel, eller med sånne blonde babes tidvis. Så jeg mistenker alvorlig brist i personlighet, men akk så spennende! Forskjellen er at jeg tror ikke han vet at jeg lever. Og at han, de gangene vi har møttes bare har handlet på rent "huleboerinstinkt" fordi jeg tilfeldigvis er mindre enn ham og har langt hår= hunkjønn... Ikke akkurat et komplimang egentlig. Det er bare det at jeg er litt ensom egentlig. Og det vet jeg jo, så jeg sitter stille og tenker, uten å si eller gjøre noe. Det er lurest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 28. desember 2009 #20 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg er voksen, 32 år. Det er kanskje å ta litt i å begynne å spå, dette kunne godt ende fint selv om jeg sa det til han. Det å si det til noen og det å være utro eller svikte den man er sammen med er jo ganske forskjellige ting. Er nok mange som tar til vett før de gjør noe galt. Og så tror jeg at folk flørter ganske mye til vanlig, gifte eller ikke. Å flørte litt er jo bare gøy. dersom du ikke klarer styre deg når det bare er helt uskyldig - hva skjer da den dagen du blir forelsket? unnskyld at jeg sier det, men du virker litt umoden til å være 32 år......og lite reflekterende, eller iallefall ikke helt istand til å skjønne konsekvenser av de små tingene man gjør. alt begynner med noe uskyldig, og selv om du ikke gjør noe galt så kan det en dag føles utrolig vondt for deg. det er ikke bare for den andre man skal la være med slikt, odet er også for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå