Gå til innhold

han gledet seg å møte meg men likevel forsetter han på nettdating?

Gjest Gjest_forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*

Jeg ble kjent med en koselig gutt, - og han kaller meg kjære hele tiden.... så han sa han vil VELDIG å møte meg osv....

Jeg fant ut at han forsetter å bruke nettdating, - til og med legger ut bildene sine.... jeg ble sååå skuffet, - følte at....

han bare kødder med meg? eller liker gutter å ha reserve jenter dersom det ikke går bra med meg og han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jeg ville laget noe bråk av dette nå, dere har jo aldri møttes.. Men når der har møtt hverandre og han fortsatt sier slike ting til deg hadde jeg ikke synes det hadde vært akseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Dere har ikkje møttes ennå, så slapp av litt jente. Eg tror nok det er ganske normalt å fortsette på nettdating sidene selv om man snakker med noen. Det er når det blir noe meir enn bare snakking man slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjent med en koselig gutt, - og han kaller meg kjære hele tiden.... så han sa han vil VELDIG å møte meg osv....

Jeg fant ut at han forsetter å bruke nettdating, - til og med legger ut bildene sine.... jeg ble sååå skuffet, - følte at....

han bare kødder med meg? eller liker gutter å ha reserve jenter dersom det ikke går bra med meg og han?

Du har ikke møtt fyren ennå, men han er "din" allerede? Synes ikke du skal legge deg så veldig opp i hva gutter kaller deg. En kamerat kaller meg "kjære" og "søta" hele tida. Jeg kaller ham "kjekken", "handsome" osv., men det er absolutt ingenting mellom oss. ;) Jeg har også opplevd at fyrer jeg har datet én gang sender meg meldinger som begynner med "Hei, kjære". Så, jeg tviler på at gutter er like bevisst på hva de legger i begrepet som vi jenter kanskje er. :fnise:

Når det er sagt, hvis dette er en fyr du har snakket mye med, ville jeg nok blitt litt skuffet. Hvis han signaliserer veldig at du er "the one" for ham... For å si det sånn: hadde jeg snakket med en fyr i flere måneder, og jeg visste at han hadde hatt samme kontakt med andre, hadde jeg lagt veldig bånd på meg. Hadde vi derimot nylig blitt kjent, og kontakten var overfladisk, hadde jeg ikke brydd meg med det. Møt ham, og se hva som skjer.

Hvis treffet blir vellykket, hadde jeg nok ikke godtatt at han fortsatte å reservere jenter. Da ville jeg ikke følt at han satset hundre prosent på meg. Hadde han ikke gjort det, hadde han ikke vært aktuell lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_forvirret_*
Du har ikke møtt fyren ennå, men han er "din" allerede? Synes ikke du skal legge deg så veldig opp i hva gutter kaller deg. En kamerat kaller meg "kjære" og "søta" hele tida. Jeg kaller ham "kjekken", "handsome" osv., men det er absolutt ingenting mellom oss. ;) Jeg har også opplevd at fyrer jeg har datet én gang sender meg meldinger som begynner med "Hei, kjære". Så, jeg tviler på at gutter er like bevisst på hva de legger i begrepet som vi jenter kanskje er. :fnise:

Når det er sagt, hvis dette er en fyr du har snakket mye med, ville jeg nok blitt litt skuffet. Hvis han signaliserer veldig at du er "the one" for ham... For å si det sånn: hadde jeg snakket med en fyr i flere måneder, og jeg visste at han hadde hatt samme kontakt med andre, hadde jeg lagt veldig bånd på meg. Hadde vi derimot nylig blitt kjent, og kontakten var overfladisk, hadde jeg ikke brydd meg med det. Møt ham, og se hva som skjer.

Hvis treffet blir vellykket, hadde jeg nok ikke godtatt at han fortsatte å reservere jenter. Da ville jeg ikke følt at han satset hundre prosent på meg. Hadde han ikke gjort det, hadde han ikke vært aktuell lenger.

Ja, sant. Han fortalt at han fikk følelser for meg over nettet.

Han har aldri opplevd liknende, - og liker meg kjempegodt men likevel føler jeg sjalu når han er på nettdating. Redd for at han faller for en annen, - og vi har ikke møtt men skal det.

Uff :( .....

Ja, når vi har møtt, og dersom vi liker hverandre så håper jeg på at han satser 100% på meg, - ellers gidder jeg ikke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at han dater andre? Jeg hadde min profil på en dating-side leeeenge etter at jeg ble sammen med min nåværende. Jeg flørtet ikke, hadde bare profilen der. Slettet den etter 1 år ca.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du at han dater andre? Jeg hadde min profil på en dating-side leeeenge etter at jeg ble sammen med min nåværende. Jeg flørtet ikke, hadde bare profilen der. Slettet den etter 1 år ca.... :kul:

Men var du aktiv der inne? Altså inne og tittet?

Forskjell på det, og det å ha en profil som ikke brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_forvirret_*

Vi har ikke hilstpå hverandre, - han sier han snakker ikke med andre, bare titter litt på sukker.no. Og han sier han gleder seg veldig å møte meg, - men jeg overreagerer nok bare ;)

Vet at han har rett på å se på andre om han ønsker det, - vi har jo ikke engang hilst på hverandre, men han sa han vil prioritere å møte meg først og tar derfra om vi vil møtes mer eller ikke :D

Godt nytt år! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tittet sikkert litt innimellom. Men det blir jo litt som å kikke på folk man ser på byen eller når man sitter på cafè.

Var det noe innboksen som jeg følte for å svare på så gjorde jeg det. Helt uskyldig.

Men som sagt - jeg flørtet ikke for å skaffe nye dater... :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han var forelsket i deg, og følte det var gjensidig, ville han ikke vist interesse for andre jenter.

Jeg tror ikke han er så veldig interessert i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_forvirret_*
Hvis han var forelsket i deg, og følte det var gjensidig, ville han ikke vist interesse for andre jenter.

Jeg tror ikke han er så veldig interessert i deg.

Vi har jo ikke møtt en gang, - til og med vil han kanskje være åpen for andre muligheter? men når vi møtes, - så får jeg se etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...