Gjest negasjon Skrevet 5. januar 2010 #21 Skrevet 5. januar 2010 Spiral etter en lei spontanabort for par år siden.
Gjest CookieMonster Skrevet 5. januar 2010 #22 Skrevet 5. januar 2010 Her er det noe jeg ikke skjønner. Du er kvinne. Du skriver at du og din samboer bruker cerazette. Da forstår jeg det slik at samboeren også er kvinne. Hvorfor er det da nødvendig med prevensjon i det hele tatt? Nei, han er en mann, men den funker jo som prevensjon for oss begge..
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #23 Skrevet 5. januar 2010 Ingenting... har prøvd div merker p-piller samt hormonspiral,aldri mer!!!bare masse blødninger og styr og tull. men har pco da så kan vel kansje ha noe med det å gjøre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå