Gå til innhold

Hva slags prevensjon?


Fremhevede innlegg

Gjest negasjon
Skrevet

Spiral etter en lei spontanabort for par år siden.

Videoannonse
Annonse
Gjest CookieMonster
Skrevet
Her er det noe jeg ikke skjønner. Du er kvinne. Du skriver at du og din samboer bruker cerazette. Da forstår jeg det slik at samboeren også er kvinne. Hvorfor er det da nødvendig med prevensjon i det hele tatt?

Nei, han er en mann, men den funker jo som prevensjon for oss begge..

Skrevet

Ingenting... :sjenert:

har prøvd div merker p-piller samt hormonspiral,aldri mer!!!bare masse blødninger og styr og tull.

men har pco da så kan vel kansje ha noe med det å gjøre.. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...