Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Del Skrevet 27. desember 2009 Kan man bruke dekketallerken når man skal servere kveldsmat, eller er dette forbeholdt middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. desember 2009 #2 Del Skrevet 27. desember 2009 Kan man bruke dekketallerken når man skal servere kveldsmat, eller er dette forbeholdt middag? Det kan du vel.. Hva skal du servere? Valget mellom middagstallerken og asjett avgjøres vel av det som serveres. Brødskiver holder vel fint på en asjett. Er det noe varmt, eller som tar litt plass så passer en middagstallerken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 27. desember 2009 #3 Del Skrevet 27. desember 2009 Det kan du vel.. Hva skal du servere? Valget mellom middagstallerken og asjett avgjøres vel av det som serveres. Brødskiver holder vel fint på en asjett. Er det noe varmt, eller som tar litt plass så passer en middagstallerken Vet ikke helt om du skjønte hva jeg mente. Jeg skal servere brødskiver, og da skal jeg dekke på med middagstallerkener som ikke er sånn kjempe store. Og da tenkte jeg å ha dekketallerken under middagstallerkenen. Men det blir kanskje litt feil ifht at det er brødmåltid? Eller er det ingen regler for sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #4 Del Skrevet 27. desember 2009 Synes det går helt fint jeg! Det er jul, og da er det trivelig å gjøre litt ekstra ut av det, for eksempel med deketallerkener. Hadde bare syntes det var fint hvis jeg var gjest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå