Gå til innhold

Gode sider å kjøpe undertøy til kjæreste?

Gjest mann26

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om dere har noen favoritter når det gjelder handel av klær på nettet? Hun er 22 år og har en 4mnd gammel baby, men såvidt jeg vet har hun en flott kropp, lite påvirket av graviditeten.

Jeg har vurdert sider som kondomeriet osv, men det føles litt smakløst ut, og har sett litt på victoria secret.

har dere nå tips til hva jeg bør se etter og evnt plasser å kjøpe?

og hva er den amerikanske størrelsen på klær iforhold til den norske? sett at de ikke har den samme "koden" :P

takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm.. ja de så flotte ut, kanskje jeg kjøper slikt etterhvert. nå tenker jeg litt mer på en litt mer ala vicoria secret maxim osv, men er veldig usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. ja de så flotte ut, kanskje jeg kjøper slikt etterhvert. nå tenker jeg litt mer på en litt mer ala vicoria secret maxim osv, men er veldig usikker

Victoria secrets er bra. Størrelsene er som de norske men omkretsen rundt er 32-34-36 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.figleaves.com

www.hepburnandleigh.co.uk

Hvis du googler amerikanske størrelser (eller engelske, hvis du bestiller fra hepburn f.eks), evt. størrelser victorias secret vil du få opp en del svar på det med størrelser, og gjerne svar som er fra Kvinneguiden...;) Du kan søke direkte her inne, men er litt lettere å gå via google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
har du erfaring med å bestille herfra ? hvordan er trusene i størrelsen og kvaliteten generellt ?

Ja jeg har erfaring fra denne siden. Kvaliteten er veldig bra og jeg har ikke hatt noen problem med å bestille de vanlige str som jeg ellers bruker.

Pleier også å ha kjapp levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har erfaring fra denne siden. Kvaliteten er veldig bra og jeg har ikke hatt noen problem med å bestille de vanlige str som jeg ellers bruker.

Pleier også å ha kjapp levering.

høres bra ut, fant en del fint nemlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...