Livets datter Skrevet 27. august 2003 #1 Del Skrevet 27. august 2003 Det er IKEA-katalogen som hvert år trykkes i verdens største opplag. Les saken . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2003 #2 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg lurer på om dette kan ha sammenheng med at IKEA-katalogen stadig endrer innhold, mens bibelen på mange måter er uforandret den siste tiden... Jeg kjøpte selvsagt Bibelen II, men den vant vel ingen opplagsstatistikk av den grunn... - selv om det inntil da var ukjent for meg at Jesus kom tilbake til Lørenskog... Du skal ikke ha andre guder enn bokreolen Billy...(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg kjøpte selvsagt Bibelen II Et GODT forsøk på å oppdatere en noget slitt versjon av en bok, selvom jeg dog bare har hørt utdrag fra den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. august 2003 #4 Del Skrevet 27. august 2003 i bibelen II står det blantannet at det er lov å ta noen på puppene selvom du er kristen og politiker har ikke sett noen ikeas ti bud da men kan komme med forslag du skal elske bokhyllen ivar som deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2003 #5 Del Skrevet 27. august 2003 Du skal ikke begjære din nestes sovesofa Dormio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 27. august 2003 #6 Del Skrevet 27. august 2003 "affordable solutions for better living" = IKEAs slagord på www.ikea.com Kunne det vært noe for Bibelen? Her får du oppskriften, liksom. Men alt arbeidet må du gjøre selv. Kanskje Bibelen trenger litt reklamehjelp eller et heftig slagord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. august 2003 #7 Del Skrevet 27. august 2003 du skal hedre din billy og din ivar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. august 2003 #8 Del Skrevet 27. august 2003 Hvis de trykker den opp i så utrolig mange opplag, hvorfor i all verden sender de den da ikke til meg? I fjor måtte stjele en lånekatalog og jeg måtte innom IKEA kun for å gjøre dette! (stakkars meg) Kanskje jeg ikke er troende nok? Du skal ikke ha andre 'her-får-du-alt-du-trenger-og-ikke-trenger" enn meg? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. august 2003 #9 Del Skrevet 27. august 2003 Hvis de trykker den opp i så utrolig mange opplag, hvorfor i all verden sender de den da ikke til meg? I fjor måtte stjele en lånekatalog og jeg måtte innom IKEA kun for å gjøre dette! (stakkars meg) Kanskje jeg ikke er troende nok? Du skal ikke ha andre 'her-får-du-alt-du-trenger-og-ikke-trenger" enn meg? Jennifer :o hva er det du sier... har det virkelig ikke kommet noen fra bokhyllen billys vitner på døren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. august 2003 #10 Del Skrevet 28. august 2003 Da jeg mottok katalogen i posten, så ble den mottatt med stoooor takknemlighet. Mye fint der, ja...... Tror jeg skal be om og motta litt penger for og handle fra IKEA også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 28. august 2003 #11 Del Skrevet 28. august 2003 Kanskje bibelen er for stor til å få pakket ned i postkasse? :D Jeg smiler og nikker i hvert fall når IKEA katalogene kommer. Hjemmet mitt er nesten som et salgshjørne inne på IKEA. (Mangler kanskje litt interiør kunnskaper, men ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå