majan Skrevet 27. august 2003 #1 Del Skrevet 27. august 2003 Imorrra skal jeg begynne på Libra kurs så jeg tenkte at jeg skulle ha en skikkelig kose dag idag. Men spørsmålet er bare hva skal jeg finne på? Må jo være noe godt................noen som har forslag til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 27. august 2003 #2 Del Skrevet 27. august 2003 Hehe, skjønner deg godt! Gikk på Grete Roede i fjor, og gjorde det samme. Kurslederen fortalte at dette er noe de aller fleste kursdeltakere gjør, og derfor går man også mye ned den første uken! Hva slags spiser er du? Dersom sjokolade og godterier er din greie ville jeg skeiet ut med en stor pose godterier, rett og slett! Dersom salt er din greie hadde jeg vel gått for en stor pose chips med rømmedip. Dette er kalorier som skal raskt på og raskt av. Helt ærlig, jeg tror det er bra for motivasjonen din å "spise deg opp" og nesten spise deg kvalm på slike ting, for da vil ikke savnet bli der heller. Det du nå skal lære deg er å leve med normalt og sunt kosthold. Lykke til med kosedagen, og lykke til med kurset, Majan, - fortell hvordan det går! (hm. og kanskje dette svaret hadde passet bedre på kropp & helse?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 27. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. august 2003 Tusen takk for svaret ditt Jamila. Jeg både gleder og gruer meg til kurset. Jeg har gått på det før og da gikk jeg ned 10 kilo på 8 uker :D . Så jeg må vel minst gå tre kurs tenker jeg. Skal fortelle hvordan det går jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. august 2003 #4 Del Skrevet 27. august 2003 Hva med pannekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå