Gå til innhold

Noen singel-nyttårsforsetter?

vidvandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns faktisk det jeg sa om farmor kunne fått stått, for det mener jeg er ganske vakkert sagt. Jeg prøver å skrive det igjen jeg.

Jeg snakket med farmor i jula om hva hun angret mest på i livet, og det var på at hun hadde bekymret seg for mye og lekt for lite. Så det har jeg tenkt skal inngå i mitt nyttårsforsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal le mer, spise mer, trene mer, elske mer (i første omgang meg selv, slik at jeg ikke faller for en hvilken som helst tulling som kun snakker fagre ord, men egentlig er full av b*llshit).

Først og fremst skal jeg LEVE mer! Gleder meg!

Dette virker veldig lovende syns jeg :)

Nå må du bare gjennomføre det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det jeg sa om farmor kunne fått stått, for det mener jeg er ganske vakkert sagt. Jeg prøver å skrive det igjen jeg.

Jeg snakket med farmor i jula om hva hun angret mest på i livet, og det var på at hun hadde bekymret seg for mye og lekt for lite. Så det har jeg tenkt skal inngå i mitt nyttårsforsett.

Jada, sikkert greit nok det. Men husk at livet ikke bare kan være en lek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, sikkert greit nok det. Men husk at livet ikke bare kan være en lek.

Nå må du slutte!

Hva tror du egentlig "å bekymre seg" betyr?

Jeg legger i begrepet å være unødvendig redd for ting man ikke kan gjøre noe med, eller ting man ikke kan styre. Det er å kaste bort tida.

Og å leke er faktisk noe som gjør livet utrolig rikt! Lekne mennesker lever bedre, tro meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du slutte!

Hva tror du egentlig "å bekymre seg" betyr?

Jeg legger i begrepet å være unødvendig redd for ting man ikke kan gjøre noe med, eller ting man ikke kan styre. Det er å kaste bort tida.

Og å leke er faktisk noe som gjør livet utrolig rikt! Lekne mennesker lever bedre, tro meg!

Ja, kanskje jeg burde kjøpe meg ei sandkasse til året? ;) hehe

Ellers er jeg forsåvidt enig med deg i at det er å kaste bort tia, men det blir fort sånn allikevel i menneskets verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg fortsetter med løftet fra i fjor, siden jeg føler det ikke er 100% innfridd enda. Da lovte jeg at jeg skulle bli flinkere til å si nei og å sette grenser. Har blitt flinkere, men ikke flink nok, så jeg fortsetter med det samme løftet ett år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har hatt et nyttårsforsett i hele mitt liv, så jeg tenker jeg lar det være i år også. (Og det er fullstendig uavhengig av sivilstatus, gitt :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng Cata, for meg er det vel heller sånn at jeg tenker over når det nye året kommer om jeg var fornøyd med noe, og mindre fornøyd med andre ting i livet mitt, også justerer jeg. Det har nada med sivilstatus å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hel haug. Et som jeg kan begynne på akkurat nå er å jobbe når jeg faktisk er på jobb.

Men det skjer så lite om dagen at det er til å dø av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en hel haug. Et som jeg kan begynne på akkurat nå er å jobbe når jeg faktisk er på jobb.

Men det skjer så lite om dagen at det er til å dø av.

Ja, det er stille i romjulen ;)

Flere da? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå lengre turer med hunden.

Drite i hva andre sier og mener. Stole mer på meg selv

Si nei, når jeg ikke vil.

2009 var et bra år. Målet er ikke kjæreste, har det bra som singel,men selvfølgelig om mannen i mitt liv skulle dukke opp, så sier jeg ikke nei takk.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...