Gjest Flowers Skrevet 27. desember 2009 #61 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, det finnes de av oss som mener et god elskov og ons ikke lar seg forene. Ja, det gjør det. Selv har jeg ikke ONS, men dessverre så hadde han jeg trodde var seriøs det. Med meg. Det ble en noe vond jul denne gangen. Nei, ONS vil jeg ikke ha. Og jeg er redd det tar en stund før jeg stoler på menn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #62 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva er galt med ons egentlig? Jeg er aldri ute etter ons, og det gir meg ikke så mye, men jeg skjønner ikke hva som er negativt med det. Man er da ikke flink bare fordi man ikke har ons, folk gjør ting forskjellig, og det ene er ikke dårligere enn det andre. SKAM deg som dømmer jenter på bakgrunn av sin seksuelle fortid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #63 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, det gjør det. Selv har jeg ikke ONS, men dessverre så hadde han jeg trodde var seriøs det. Med meg. Det ble en noe vond jul denne gangen. Nei, ONS vil jeg ikke ha. Og jeg er redd det tar en stund før jeg stoler på menn igjen. Hvis han hadde ons med deg, så hadde du ons med han. Dette kommer du ikke unna. Slutt å være så skinnhellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. desember 2009 #64 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvis han hadde ons med deg, så hadde du ons med han. Dette kommer du ikke unna. Slutt å være så skinnhellig. Teknisk sett ja. Men jeg trodde oppriktig at han ville det samme som jeg. Å gå inn i et forhold. Vi har kjent hverandre lenge. Så det er nok ikke skinnhellighet, dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #65 Del Skrevet 27. desember 2009 Teknisk sett ja. Men jeg trodde oppriktig at han ville det samme som jeg. Å gå inn i et forhold. Vi har kjent hverandre lenge. Så det er nok ikke skinnhellighet, dette. Det er mange som har brent seg på den der. Du hadde sex utenfor et forhold, og du ble dumpet. Du er ikke det spor bedre enn andre som har ons. (ikke at det er noe galt i å ha ons) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. desember 2009 #66 Del Skrevet 27. desember 2009 Det er mange som har brent seg på den der. Du hadde sex utenfor et forhold, og du ble dumpet. Du er ikke det spor bedre enn andre som har ons. (ikke at det er noe galt i å ha ons) Du verden. Dette handlet ikke om å være verre eller bedre enn andre, det handlet om å oppdage at den andre hadde en annet mål, selv om han uttrykte det motsatte. Også etter at vi hadde sex, faktisk. Så jeg føler meg lurt, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. desember 2009 #67 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg hører med til dem som mener sex er best i forhold, samtidig som jeg er forfryktelig glad i god sex. Dette er faktisk en meget vanskelig kombinasjon... Jeg hadde en ONS i gode gamle dager da jeg var på ferie i utlandet. Om det regnes som ONS er jeg usikker på, for vi hang sammen et par dager før vi hadde sex. Sexen var helt fantastisk, og den var nok med på å gi meg selvtilliten tilbake etter å ha vært fem år i et forhold uten sex. Jeg trodde jeg var frigid. Vi hadde det morsomt, tok våre forhåndsregler og satte pris på hverandres selskap. Ellers har jeg i svært nødne perioder hatt sex med to mannlige venner. Vil ikke definere det som "pulevenner", men som i en "prøve å bli kjærester periode". Utover det, så blir det selvlek... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. desember 2009 #68 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Men la oss snu det på hodet - hva er fornuftig med å ha ONS med en ukjent person? Endret 29. desember 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. desember 2009 #69 Del Skrevet 28. desember 2009 Men la oss snu det på hodet - hva er fornuftig med å ha ONS med en ukjent person? Å få utløp for seksuell frustrasjon og glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. desember 2009 #70 Del Skrevet 28. desember 2009 Å få utløp for seksuell frustrasjon og glede. Og det mener du da altså er fornuftig å gjøre med en person som du ikke kjenner og ikke vet noe som helst om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. desember 2009 #71 Del Skrevet 28. desember 2009 Dersom du leste innlegget mitt over, så ser du at det ikke nødvendigvis er det jeg står for. Svaret mitt var et direkte og generelt svar på et spørsmål du stilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. desember 2009 #72 Del Skrevet 28. desember 2009 Dersom du leste innlegget mitt over, så ser du at det ikke nødvendigvis er det jeg står for. Svaret mitt var et direkte og generelt svar på et spørsmål du stilte. Javel. Men poenget mitt er at det ikke finnes noen fornuft bak ONS. Faktisk er det direkte uansvarlig. Det er kjønnsdriften og som regel alkohol/rus som trigger denne oppførselen. Ikke fornuften. Og riskene er flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. desember 2009 #73 Del Skrevet 28. desember 2009 Nei, du spurte hvorfor man har det, og jeg svarte at man har det for å få utløp for seksuell frustrasjon og glede. Man har det ikke for å ta risker eller fordi man nødvendigvis er fulle og uoverveide. Det er der du tar feil og svartmaler. Hovedgrunnen for å ha ONS er at man er kåt. Med kondom så minimerer man enhver risk, og mange har helt sikkert glede av en ONS. Spesielt de som er trygge på sin egen seksualitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. desember 2009 #74 Del Skrevet 28. desember 2009 Nei, du spurte hvorfor man har det, og jeg svarte at man har det for å få utløp for seksuell frustrasjon og glede. Man har det ikke for å ta risker eller fordi man nødvendigvis er fulle og uoverveide. Det er der du tar feil og svartmaler. Hovedgrunnen for å ha ONS er at man er kåt. Med kondom så minimerer man enhver risk, og mange har helt sikkert glede av en ONS. Spesielt de som er trygge på sin egen seksualitet. Nei, jeg spurte hva som er fornuftig med ONS, ikke hvorfor. Jeg vet hvorfor og skrev det også over her. Man har det på tross av riskene - noe som ikke er fornuftig. De som dominerer på dette området er de risikosøkende i befolkningen - såkalte "thrill seekers" på godt norsk Disse individene innehar ikke altfor mye av sunn fornuft vil jeg påstå. Når det gjelder spesielt for kvinner, så vil jeg heller påstå at det er kvinner som ikke er trygge på sin egen seksualitet som har ONS. Akkurat som når du trodde at du var frigid. Derimot kan det nok være at menn som er trygge på sin egen seksualitet lettere vil utnytte mulighetene til å ha ONS (hvis/når de kan). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. desember 2009 #75 Del Skrevet 28. desember 2009 Du klarer nå og vri og vrenge på ting, kjære du. Poenget mitt var at etter å ikke ha hatt sex på fem år, så var det å ha sex en helt fantastisk opplevelse. Det hadde ikke noe med bekreftelse eller egen utrygghet å gjøre i så måte, jeg var kåt, han var kåt og kjekk og flink. Vi hadde det strålende. Jeg snakker ikke varmt for ONS i fylla eller ubeskyttet sex, det jeg dog mener er at det kan være positive opplevelser i løsere seksuelle forbindelser. Det er det du feiler å se. Jeg har aldri hatt sex uten å nyte eller uten å få orgasme. Det handler om å være trygg i seg selv og i sin egen seksualitet. Med det for øyet så kan sex, også med folk man ikke er i forhold til være fint. Mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. desember 2009 #76 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg vrir og vrenger ikke på noe. Jeg er overbevist om at de fleste kvinner som har ONS har det fordi de er usikre på sin egen seksualitet og trenger bekreftelse. Dette forholdet utnytter da mange menn (som er sikre på sin egen seksualitet og hovedsaklig tenker på seg selv). Og derfor føler mange kvinner seg utnyttet etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. desember 2009 #77 Del Skrevet 28. desember 2009 Og jeg prøver å si at de fleste voskne kvinner vet at når de har sex som i ONS, så vet de akkurat like godt som mennene hva de går til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. desember 2009 #78 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Seksuelt sultne single som faktisk klarer å holde seg unna en mengde med kortvarige forhold og one night stands, finnes det?? Jepp. Endret 29. desember 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. desember 2009 #79 Del Skrevet 29. desember 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. MissStiles, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #80 Del Skrevet 7. januar 2010 Og jeg prøver å si at de fleste voskne kvinner vet at når de har sex som i ONS, så vet de akkurat like godt som mennene hva de går til. Jeg tror faktisk egentlig ikke at de engang trenger å være særlig voksne for å kunne forstå det, for å si det sånn... ;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå