Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #21 Del Skrevet 25. desember 2009 Spør meg heller om hvorfor jeg setter så høyt ikke å gjøre det, og om jeg ser deg som sånn der bittelittegranne intellektuell, på tross av at du stiller et så pass tåpelig spørmål, så kan det jo muligens kanskje tenkes at jeg til og med gidder å gi deg et svar, vet du! :-) Nå synes jeg du tar litt av. Det koker ned til et spørsmål om hvorvidt man tenker at "kjødets lyst" handler om fysj og fy eller ikke. Hvis jeg har et fysisk behov og ønske om sex, og møter en mann med det samme behovet og ønsket, ser jeg ingenting i veien for at vi forlyster oss, og det var det. Dersom jeg i utgangspunktet er på utkikk etter en permanen kjæreste, vil nok en slik adferd på sikt gjort meg noe nedtrykt og avstumpet. Dersom jeg levde singellivets glade dager, og ikke hadde noe som helst ønske om en partner i livet mitt, ser jeg absolutt ingenting galt i å ha sex med ukjente, så lenge man tok forhåndsregler (ift. sykdommer og graviditet) og dessuten var into it av samme årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. desember 2009 #22 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg ligger ikke rundt, og er ikke den som får meg kjæreste fordi jeg føler jeg burde. Regner med jeg er singel et par år fremover så får heller både tørke inn og gro igjen til drømmemannen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå synes jeg du tar litt av. Det koker ned til et spørsmål om hvorvidt man tenker at "kjødets lyst" handler om fysj og fy eller ikke. Hvis jeg har et fysisk behov og ønske om sex, og møter en mann med det samme behovet og ønsket, ser jeg ingenting i veien for at vi forlyster oss, og det var det. Dersom jeg i utgangspunktet er på utkikk etter en permanen kjæreste, vil nok en slik adferd på sikt gjort meg noe nedtrykt og avstumpet. Dersom jeg levde singellivets glade dager, og ikke hadde noe som helst ønske om en partner i livet mitt, ser jeg absolutt ingenting galt i å ha sex med ukjente, så lenge man tok forhåndsregler (ift. sykdommer og graviditet) og dessuten var into it av samme årsak. Så får dere da bare menge dere helt villt og hemningsløst i sammen, ikke sant? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg ligger ikke rundt, og er ikke den som får meg kjæreste fordi jeg føler jeg burde. Regner med jeg er singel et par år fremover så får heller både tørke inn og gro igjen til drømmemannen kommer! Til deg så kommer han helt garantert før eller siden, spør du meg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #25 Del Skrevet 25. desember 2009 Så får dere da bare menge dere helt villt og hemningsløst i sammen, ikke sant? ;-) Ja...? Hva er galt med å "menge seg vilt og hemningsløst sammen"? Jeg hadde ikke følt for tur på byen hver uke, ny partner hver uke. Eller hver måned. Ei heller mange i året. Men om jeg, en ansvarsfull fraskilt tobarnsmor som er på byen seks ganger i året, skulle møte på en annen voksen mann som jeg følte meg fysisk tiltrukket av (og han av meg), ser jeg virkelig ingenting galt i at vi "menget oss". Kan du forklare meg HVA som er galt med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 25. desember 2009 Ja...? Hva er galt med å "menge seg vilt og hemningsløst sammen"? Jeg hadde ikke følt for tur på byen hver uke, ny partner hver uke. Eller hver måned. Ei heller mange i året. Men om jeg, en ansvarsfull fraskilt tobarnsmor som er på byen seks ganger i året, skulle møte på en annen voksen mann som jeg følte meg fysisk tiltrukket av (og han av meg), ser jeg virkelig ingenting galt i at vi "menget oss". Kan du forklare meg HVA som er galt med det? ikke en dritt så lenge det er hva dere begge ønsker og vil ha, så klart! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #27 Del Skrevet 26. desember 2009 ikke en dritt så lenge det er hva dere begge ønsker og vil ha, så klart! :-) Men hva er det du krangler på, da? Det er jo nettopp det vi alle har påstått? :klø: Jeg ville muligens (sannsynligvis) vært skeptisk dersom den personen jeg var seriøst interessert i viste seg å være en som hadde 2-3-4-5-6 nye damer til sengs hver eneste måned. Men at han en gang i blant hadde hatt uforpliktende sex for nytelsens skyld, det ville jeg bare tatt som et tegn på lidenskap og sanselighet. Ergo et pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 26. desember 2009 #28 Del Skrevet 26. desember 2009 Seksuelt sultne single som faktisk klarer å holde seg unna en mengde med kortvarige forhold og one night stands, finnes det?? Jeg elsker god elskov, av den grunnen holder jeg meg også unna tilfeldig sex. I mine øyne hører sex og kjærlighet sammen, derfor har jeg ikke hatt en eneste ONS i hele mitt liv. Kommer ikke til å ha det, heller. Klart, jeg savner den gode sexen, men det gjør det desto herligere å få kjæreste igjen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget nå Skrevet 26. desember 2009 #29 Del Skrevet 26. desember 2009 Utlogget nå! Men, jeg er en hyperseksuell dame, elsker sex, tenker på det 24 timer i døgnet så og si. Og det har blitt værre med årene. Jeg har vel ikke hatt ordenlig god sex på 9 måneder før for et par-tre uker siden. Da fant jeg ut at det var en god ide med et par ONS. Noe som var en dårlig ide. Så jeg skal ikke gjøre det mer. Så enten får jeg bare løpe rundt med løpetid hele tiden. Og erte litt på meg de her gifte mennene. Eller så får jeg finne meg en KV som gir meg det jeg vil ha men som ikke stiller noen krav. Blir spennenede. Men siden han skal være minst like deilig som de ONSene jeg hadde av utseende. Så får jeg heller vente til jeg har trent meg opp på det nivået jeg ønsker at partneren skal være i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 26. desember 2009 #30 Del Skrevet 26. desember 2009 En gang og det ga ikke mersmak, så aldri mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. desember 2009 #31 Del Skrevet 26. desember 2009 ONS er et typisk mannlig behov og risikosport. For kvinner er riskene betydelig større enn for menn. Merkelig at kvinner i det hele tatt blir med på det. Men det kommer vel av en kombinasjon av å være umoden og dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bv Skrevet 26. desember 2009 #32 Del Skrevet 26. desember 2009 ONS er et typisk mannlig behov og risikosport. For kvinner er riskene betydelig større enn for menn. Merkelig at kvinner i det hele tatt blir med på det. Men det kommer vel av en kombinasjon av å være umoden og dum. Jeg anser meg ikke som hverken umoden eller dum, men har hatt mine ons. Ingenting jeg angrer på og en erfaring rikere. Hvorfor har vi kvinner en større risiko enn menn? At jeg nå velger bort ons og annet er fordi det passer meg. Akkurat nå. Jeg bryr meg nada om hva og hvem som har sex og hvor ofte. Så lenge hver og en lever i tråd med seg selv. At det er riktig for de. Om jeg har et annet syn betyr ikke at jeg fordømmer alle andre som ikke lever som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #33 Del Skrevet 26. desember 2009 ONS er et typisk mannlig behov og risikosport. For kvinner er riskene betydelig større enn for menn. Merkelig at kvinner i det hele tatt blir med på det. Men det kommer vel av en kombinasjon av å være umoden og dum. Dumme? Nå, nei. De er smarte. Finner en kar med bra gener som de kan få unger med, og finner så en 40+-taper av en mann som kan betale for moroa. Missa du noe i livet S-40? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. desember 2009 #34 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg anser meg ikke som hverken umoden eller dum, men har hatt mine ons. Ingenting jeg angrer på og en erfaring rikere. Hvorfor har vi kvinner en større risiko enn menn? At jeg nå velger bort ons og annet er fordi det passer meg. Akkurat nå. Jeg bryr meg nada om hva og hvem som har sex og hvor ofte. Så lenge hver og en lever i tråd med seg selv. At det er riktig for de. Om jeg har et annet syn betyr ikke at jeg fordømmer alle andre som ikke lever som meg. Kanskje hva du anser ikke har noe med virkeligheten å gjøre? Uansett, risikoen for å få kjønnssykdommer er ca den samme og i hovedsak avhengig av antall ulike sexpartnere. Derimot er det bare kvinner som har risikoen for å bli gravid. Risikoen for å havne borti en psykopat/voldelig person er selvfølgelig mye større for kvinner. Dessuten er risikoen generelt større for at kvinner innbiller seg at mannen er seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. desember 2009 #35 Del Skrevet 26. desember 2009 Dumme? Nå, nei. De er smarte. Finner en kar med bra gener som de kan få unger med, og finner så en 40+-taper av en mann som kan betale for moroa. Missa du noe i livet S-40? Hvilke gode gener har menn som er ute på byen og drikker hver helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #36 Del Skrevet 26. desember 2009 Kanskje hva du anser ikke har noe med virkeligheten å gjøre? Uansett, risikoen for å få kjønnssykdommer er ca den samme og i hovedsak avhengig av antall ulike sexpartnere. Derimot er det bare kvinner som har risikoen for å bli gravid. Risikoen for å havne borti en psykopat/voldelig person er selvfølgelig mye større for kvinner. Dessuten er risikoen generelt større for at kvinner innbiller seg at mannen er seriøs. Steinar da, nice try, men er ikke dette lærdom for unge jenter? Voksne damer vet jo dette, men kan allikevel hoppe i bingen og ha en moro stund. Man tar da sine forholdsregler. Men jeg tipper du ikke har draget og ikke vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. desember 2009 #37 Del Skrevet 26. desember 2009 Steinar da, nice try, men er ikke dette lærdom for unge jenter? Voksne damer vet jo dette, men kan allikevel hoppe i bingen og ha en moro stund. Man tar da sine forholdsregler. Men jeg tipper du ikke har draget og ikke vet dette? Jeg påpeker bare riskene som finnes - for både unge og voksne. Og det er langt i fra alle voksne som er så modne og fornuftige som de burde ha vært. Og samme hvilke forholdsregler du tar så er risker alltid til stede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. desember 2009 #38 Del Skrevet 26. desember 2009 Uansett, risikoen for å få kjønnssykdommer er ca den samme og i hovedsak avhengig av antall ulike sexpartnere. Kondom. Derimot er det bare kvinner som har risikoen for å bli gravid. Kondom. Risikoen for å havne borti en psykopat/voldelig person er selvfølgelig mye større for kvinner. Hehe. De fleste kvinner som blir utsatt for vold, blir det av en mann de allerede kjenner fra før, eller ved regelrett overfallsvoldtekt. Dessuten er risikoen generelt større for at kvinner innbiller seg at mannen er seriøs. Hvor i all verden har du dette fra? De færreste kvinner innbiller seg at en mann de plukker med seg hjem fra byen, ønsker noe mer enn en natt med sex. Dessuten. Menn som synes det er så fantastisk med damer som aldri har hatt en ONS, er de mennene som selv ikke klarer å skaffe seg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. desember 2009 #39 Del Skrevet 26. desember 2009 Dessuten. Menn som synes det er så fantastisk med damer som aldri har hatt en ONS, er de mennene som selv ikke klarer å skaffe seg det. Er ikke du godt voksen (i alder)? Tror du virkelig på at kondom er 100% sikker både når det gjelder kjønnssykdommer og graviditet? Isåfall er du en av de voksne som ikke er så moden og fornuftig som du burde ha vært. Hvordan kan man vite at en ukjent mann ikke er psykopat og voldelig? Som regel er det nok fortsatt mannen som plukker ei jente/kvinne med seg hjem fra byen. Kanskje det også finnes noen menn som syns at kjærlighet og sex hører i sammen? Og som da mener at dama bør oppføre seg på samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. desember 2009 #40 Del Skrevet 26. desember 2009 Er ikke du godt voksen (i alder)? Tror du virkelig på at kondom er 100% sikker både når det gjelder kjønnssykdommer og graviditet? Isåfall er du en av de voksne som ikke er så moden og fornuftig som du burde ha vært. Ingen prevansjonsmidler er 100% sikre mot graviditet. Om man ordner seg noen ute på byen, bruker man selvsagt kondom. Jeg ser ikke hva som er så galt i å ha en ONS, så lenge begge har lyst til det. Fortell meg hva som er så galt med det. Sex er jo godt. Nytelse, spenning og nærhet mellom to mennesker. Hvordan kan man vite at en ukjent mann ikke er psykopat og voldelig? Som oftes jobber psykopaten på en slik måte at han fanger offeret først. For å gjøre dette må han bruke lenger tid en en kvelds kurtise.Volden opptrer så når kvinnen er fanget. Gjerne gift, barn osv. Som regel er det nok fortsatt mannen som plukker ei jente/kvinne med seg hjem fra byen. Javel? Så damen har ingenting å si, liksom? En ONS er en FELLES sak. Ikke en episode der damen blir lurt. Kanskje det også finnes noen menn som syns at kjærlighet og sex hører i sammen? Og som da mener at dama bør oppføre seg på samme måte. Javisst. Det er de mennene som er dypt religiøse. De går som oftes ikke ut på byen uansett. I tillegg kommer mennene med liten pikk og de mennene som er usikre på om de duger i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå