Gå til innhold

Er jeg forelsket?

Gjest Helst_anonym_jente_på_20år

Anbefalte innlegg

Gjest Helst_anonym_jente_på_20år

Jeg ble kjent med en gutt i klassen.. og under tiden så har vi blitt utrolig nære sammen. Hadde aldri gjettet på at vi ville være så nær hverandre slik som vi er idag, med tanke på at vi er helt forskjellige personer.. Han er sjenert, "hjemme"-person, jomfru (har ikke funnet en han føler seg trygg med), ser sex veldig seriøst, mens jeg er mer energisk, fester, høylytt, liker sex og ons.

Under eksamenperioden, så skjedde det veldig mange ting på en gang, dødsfall i familien, problemer med banken, og diverse personlige ting. Alt dette stresset meg så ufattelig mye, men denne gutten var der for meg hele tia. Når jeg trengte noe var han der, når jeg trengte å snakket med noen var han der.

Vi er på en måte bestevenner. Vi har ikke noe problemer med å sove i samme seng uten noe som helst form for sex.

Vi tilbringte juleaften sammen og endte ved å sove i samme seng, men isted morgen, våknet jeg ved å holde han rundt. Han sov fortsatt da, men akkurat der og da så ble jeg utrolig opphisset og ville gi han ihvertfall et runk som julegave! Begynte å få seksuelle tanker som å være hans første osv.

Greia er jo at jeg aldri så han i det seksuelle vinklingen. Hvorfor nå!?

Og i hele dag idag så har jeg kun tenkt på han, vil være ved siden av han, får sommerfugl i magen hver gang han ser på meg, jeg har lyst på han seksuelt osv. Jeg vet ikke hva dette er.. Han er jo ikke den typen jeg pleier å falle for eller noe sånt.. er dette noe alvorlig!?

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La den stakkars enn så lenge uskyldige gutten få gå videre i livet sitt, og fortsett du med ditt. Så trenger han i alle fall ikke å føle seg brukt og lurt av deg i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synes dette var litt morsomt!

La det gå noen dager og se om du føler det samme da. Du er kanskje ikke direkte forelska, men i alle fall betatt. Det kan fort gå over. For hans del ville jeg sett det an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Han sov fortsatt da, men akkurat der og da så ble jeg utrolig opphisset og ville gi han ihvertfall et runk som julegave!

Du ville gi ham en runk til jul? Såååå romantisk azza. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sunglasses

Hehe, beklager, men jeg måtte trekke bra mye på smilebåndet av denne tråden! Runk som julegave? Skikkelig romantisk, som Gjest over her sier! :fnise:

Jeg tror ikke du er forelsket, for da hadde du ikke trengt å spørre om det her, som Millian sier.

Det kan være en sterk form for betatthet da denne gutten er annerledes enn du er vant til, at han er en god venn og støtte for deg. Vi kvinner har lett for å falle for den typen som viser mye interesse, og som tydelig ikke er intr. i sex, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at noen tok meg litt for alvorlig her angående runkingen..Var ikke "sånn" ment da! Hahaha, Litt vanskelig å sette en ironisk tone her på kvinneguiden! :fnise:

BETATT er ordet ja! Nå har det gått noen dager, og jeg er fortsatt betatt... =P

Vi oppfører oss som vanlig, men det har vært noen øyeblikker der vi to virkelig har et "øyeblikk" sammen hvis dere skjønner.. litt vanskelig å sette ord på.. og det gjør det ikke mindre faktum av at jeg fortsatt har utrolig lyst på han!

Hvis han ikke hadde vært en så utrolig nær venn ville jeg hoppet og spist han med engang! :fnise:

Tror jeg trenger hjelp.. det begynner virkelig å bli litt vanskelig for meg å holde det inne.. altså denne urgen for han.. Jeg har aldri vært så opphisset/tiltrukket/kåt på noen så MYE før! Dette gjør meg gal! F.eks. isted så hvisket han noe til meg i øret, og når han gjordet det så ble jeg våt, bokstavelig talt, bare fordi jeg kunne føle den varme pusten hans på øret og nedover halsen.. :rødme:

Jeg har vurdert å kanskje "gjøre noe med dette" imorgen, nyttårsaften. :fnise:

Men da kommer det inn et nytt dilemma.. er det verdt vennskapet?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen tok meg litt for alvorlig her angående runkingen..Var ikke "sånn" ment da! Hahaha, Litt vanskelig å sette en ironisk tone her på kvinneguiden! :fnise:

BETATT er ordet ja! Nå har det gått noen dager, og jeg er fortsatt betatt... =P

Vi oppfører oss som vanlig, men det har vært noen øyeblikker der vi to virkelig har et "øyeblikk" sammen hvis dere skjønner.. litt vanskelig å sette ord på.. og det gjør det ikke mindre faktum av at jeg fortsatt har utrolig lyst på han!

Hvis han ikke hadde vært en så utrolig nær venn ville jeg hoppet og spist han med engang! :fnise:

Tror jeg trenger hjelp.. det begynner virkelig å bli litt vanskelig for meg å holde det inne.. altså denne urgen for han.. Jeg har aldri vært så opphisset/tiltrukket/kåt på noen så MYE før! Dette gjør meg gal! F.eks. isted så hvisket han noe til meg i øret, og når han gjordet det så ble jeg våt, bokstavelig talt, bare fordi jeg kunne føle den varme pusten hans på øret og nedover halsen.. :rødme:

Jeg har vurdert å kanskje "gjøre noe med dette" imorgen, nyttårsaften. :fnise:

Men da kommer det inn et nytt dilemma.. er det verdt vennskapet?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! ! !

Dette er absolutt IKKE verdt vennskapet. Tro meg. Du er bare betatt, dette er absolutt ikke forelskelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt IKKE verdt vennskapet. Tro meg. Du er bare betatt, dette er absolutt ikke forelskelse :)

Men noen tips og hints på hvordan jeg kan overkomme all denne følelsen/betattheten?

Håper på råd fra alle! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen tips og hints på hvordan jeg kan overkomme all denne følelsen/betattheten?

Håper på råd fra alle! =)

Haha, du må bare pine deg igjennom det! Dvs. ikke gjøre en dritt..

Eller høre om han fortsatt har samme syn på sex. Jeg var ekstremt betatt/forelska i en kompis her for ett år siden, og det var ikke gjengjeldt. Men en dag endte det med sex (halvt år siden) og vi holder fortsatt på! Dog, det er bare snakk om sex :) Jeg har ikke behov for kjæreste slik situasjonen er idag, og da funker det veldig greit slik vi har det nå!

Jeg ville i alle fall prata med ham om det! Det syns jeg du bør. Det vil ikke føre til noe ødelagt vennskap vil jeg tro. Om så er, at han ikke vil ha noe med deg å gjøre så slår du to fluer i en smekk - du slipper å ha ham rundt deg hele tiden og pines samtidig som du mister en venn som kanskje ikke var god nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Arnøys råd over her! :)

Jeg har vært betatt evig lenge av den jenta jeg datet for noen mnd siden. Jeg nekter å la meg selv tro at det er en form for forelskelse eller noe... Huff, dette er jævlig. :fnise:

Jeg skal kanskje møte henne i løpet av de få neste dagene, så kanskje jeg får svar på mine spørsmål...

Ønsker deg lykke til med dette, TS. Husk - ikke gjør noe du angrer på! :fnise:

Endret av sunglasses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...