Gå til innhold

Ikke noe sexliv


Gjest so_edde

Anbefalte innlegg

Jeg er av hannkjønns art i underkant av tredve sommre, min samboer er av motsatt art, men noe yngre. Vi har vært sammen i bortimot 8 år, og har aldri hatt noe særlig sexliv. Dette er noe jeg alltid har ønsket, hun.. not so much. Vårt samliv er selvsagt en lang historie og ikke undervurder de mange ulike tiltak vi har prøvd.

Sammenlagt har vi jo hatt sex en del ganger, og det har vel kanskje blitt bedre med årene, men det har ikke blitt oftere. Problemet er at hun ikke har noe lyst, aldri. Det vil kanskje være nærliggende for en utenforstående å skylde på meg, og jeg ser den. Det er bare det at det er svært lite jeg ikke har prøvd. De få gangene vi har sex, sørger jeg for å vie 100% av min oppmerksomhet og engasjement til henne, rett og slett for å prøve å få henne interessert i aktiviteten på permanent basis. Ofte med det resultat at jeg ikke får så mye ut av det selv. Det vil kanskje også være nærliggende å anta at hun ikke har noen følelser for meg, men der finnes det ingen tvil. Hun elsker meg og jeg elsker henne, og ingen av oss kommer til å forlate hverandre. Det får dekkon bare ta mitt ord på..

Vi har sex i snitt kanskje tre-fire ganger i året, stort sett alltid med det resultat av at hun får orgasme mer enn en gang. Dette er ikke noe hun faker, jeg kjenner henne, det gjør ikke dere :) Grunnen til at vi har sex i det hele tatt, er nok at hun får dårlig samvittighet. Hun er generelt ganske usikker på kroppen sin, noe som for meg er fullstendig uforståelig. Hun har verdens vakreste kropp, nydelige pupper, slank og sexy, og en rumpe til å dø for. Det finnes ingen vakrere kvinne enn henne, og det er klart det gjør det vanskeligere for meg innimellom. Det hadde vært lettere om hun var en bøtt-øgli sumpkjerring. Men fra spøk til halvor; jeg lurer på om hun er aseksuell, selv om jeg egentlig ikke vet hva det er. Selv mener hun at hun ikke er det, siden hun elsker meg.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, vi har vel begge innsett at vi ikke får noe sexliv. Jeg bare følte for å skrive det av meg. Hvis du har lest hele innlegget, så applauderer jeg deg, men hvis du får en trang til å respondere med noe a'la "finn deg en annen", så ber jeg om at du heller tar en tur til kjøleskapet å smører deg inn med ribbefett. Da gjør du oss begge en tjeneste.

Til slutt vil jeg si at jeg og min samboer har et kjempegodt samliv, vi henger sammen i tykt og tynt, vi ler og har det koselig, og passer sammen som flatlus og underlivskløe, selv om ingen av oss har noe slikt. Jeg hadde ikke kunnet forestille meg et liv uten henne, og jeg er sikker på at hun føler det samme for meg.

Peace out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er av hannkjønns art i underkant av tredve sommre, min samboer er av motsatt art, men noe yngre. Vi har vært sammen i bortimot 8 år, og har aldri hatt noe særlig sexliv. Dette er noe jeg alltid har ønsket, hun.. not so much. Vårt samliv er selvsagt en lang historie og ikke undervurder de mange ulike tiltak vi har prøvd.

Sammenlagt har vi jo hatt sex en del ganger, og det har vel kanskje blitt bedre med årene, men det har ikke blitt oftere. Problemet er at hun ikke har noe lyst, aldri. Det vil kanskje være nærliggende for en utenforstående å skylde på meg, og jeg ser den. Det er bare det at det er svært lite jeg ikke har prøvd. De få gangene vi har sex, sørger jeg for å vie 100% av min oppmerksomhet og engasjement til henne, rett og slett for å prøve å få henne interessert i aktiviteten på permanent basis. Ofte med det resultat at jeg ikke får så mye ut av det selv. Det vil kanskje også være nærliggende å anta at hun ikke har noen følelser for meg, men der finnes det ingen tvil. Hun elsker meg og jeg elsker henne, og ingen av oss kommer til å forlate hverandre. Det får dekkon bare ta mitt ord på..

Vi har sex i snitt kanskje tre-fire ganger i året, stort sett alltid med det resultat av at hun får orgasme mer enn en gang. Dette er ikke noe hun faker, jeg kjenner henne, det gjør ikke dere :) Grunnen til at vi har sex i det hele tatt, er nok at hun får dårlig samvittighet. Hun er generelt ganske usikker på kroppen sin, noe som for meg er fullstendig uforståelig. Hun har verdens vakreste kropp, nydelige pupper, slank og sexy, og en rumpe til å dø for. Det finnes ingen vakrere kvinne enn henne, og det er klart det gjør det vanskeligere for meg innimellom. Det hadde vært lettere om hun var en bøtt-øgli sumpkjerring. Men fra spøk til halvor; jeg lurer på om hun er aseksuell, selv om jeg egentlig ikke vet hva det er. Selv mener hun at hun ikke er det, siden hun elsker meg.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, vi har vel begge innsett at vi ikke får noe sexliv. Jeg bare følte for å skrive det av meg. Hvis du har lest hele innlegget, så applauderer jeg deg, men hvis du får en trang til å respondere med noe a'la "finn deg en annen", så ber jeg om at du heller tar en tur til kjøleskapet å smører deg inn med ribbefett. Da gjør du oss begge en tjeneste.

Til slutt vil jeg si at jeg og min samboer har et kjempegodt samliv, vi henger sammen i tykt og tynt, vi ler og har det koselig, og passer sammen som flatlus og underlivskløe, selv om ingen av oss har noe slikt. Jeg hadde ikke kunnet forestille meg et liv uten henne, og jeg er sikker på at hun føler det samme for meg.

Peace out

Sa du alt dette til henne før du fortalte det til oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa du alt dette til henne før du fortalte det til oss?

Ja, det trodde jeg skulle komme fram av innlegget, men jeg ser jeg kunne vært tydeligere der. Vi har et veldig åpent forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rune_*

Hvordan er hun på kosefronten? Tar hun mye på deg? Er hun av den typisk kosete typen som alltid må være nær deg? Eller er hun mere av typen som liker litt avstand, og for eksempel foretrekker å ligge med litt distanse i sengen f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan elske noen selvom man ikke er seksuell. Altså ikke-seksuell tiltrekning. Hvis hun aldri tenner på noe som helst, da skal man iaf ikke se bort ifra at hun er aseksuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg er av hannkjønns art i underkant av tredve sommre, min samboer er av motsatt art, men noe yngre. Vi har vært sammen i bortimot 8 år, og har aldri hatt noe særlig sexliv. Dette er noe jeg alltid har ønsket, hun.. not so much. Vårt samliv er selvsagt en lang historie og ikke undervurder de mange ulike tiltak vi har prøvd.

Sammenlagt har vi jo hatt sex en del ganger, og det har vel kanskje blitt bedre med årene, men det har ikke blitt oftere. Problemet er at hun ikke har noe lyst, aldri. Det vil kanskje være nærliggende for en utenforstående å skylde på meg, og jeg ser den. Det er bare det at det er svært lite jeg ikke har prøvd. De få gangene vi har sex, sørger jeg for å vie 100% av min oppmerksomhet og engasjement til henne, rett og slett for å prøve å få henne interessert i aktiviteten på permanent basis. Ofte med det resultat at jeg ikke får så mye ut av det selv. Det vil kanskje også være nærliggende å anta at hun ikke har noen følelser for meg, men der finnes det ingen tvil. Hun elsker meg og jeg elsker henne, og ingen av oss kommer til å forlate hverandre. Det får dekkon bare ta mitt ord på..

Vi har sex i snitt kanskje tre-fire ganger i året, stort sett alltid med det resultat av at hun får orgasme mer enn en gang. Dette er ikke noe hun faker, jeg kjenner henne, det gjør ikke dere :) Grunnen til at vi har sex i det hele tatt, er nok at hun får dårlig samvittighet. Hun er generelt ganske usikker på kroppen sin, noe som for meg er fullstendig uforståelig. Hun har verdens vakreste kropp, nydelige pupper, slank og sexy, og en rumpe til å dø for. Det finnes ingen vakrere kvinne enn henne, og det er klart det gjør det vanskeligere for meg innimellom. Det hadde vært lettere om hun var en bøtt-øgli sumpkjerring. Men fra spøk til halvor; jeg lurer på om hun er aseksuell, selv om jeg egentlig ikke vet hva det er. Selv mener hun at hun ikke er det, siden hun elsker meg.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, vi har vel begge innsett at vi ikke får noe sexliv. Jeg bare følte for å skrive det av meg. Hvis du har lest hele innlegget, så applauderer jeg deg, men hvis du får en trang til å respondere med noe a'la "finn deg en annen", så ber jeg om at du heller tar en tur til kjøleskapet å smører deg inn med ribbefett. Da gjør du oss begge en tjeneste.

Til slutt vil jeg si at jeg og min samboer har et kjempegodt samliv, vi henger sammen i tykt og tynt, vi ler og har det koselig, og passer sammen som flatlus og underlivskløe, selv om ingen av oss har noe slikt. Jeg hadde ikke kunnet forestille meg et liv uten henne, og jeg er sikker på at hun føler det samme for meg.

Peace out

Hm. Det høres jo ut som om dere har det fint tross alt.

En ting som slo meg: hun kan ikke være lesbisk, da? Eller bi eller noe?

Hvis ikke, så har hun vel bare et mindre behov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er hun på kosefronten? Tar hun mye på deg? Er hun av den typisk kosete typen som alltid må være nær deg? Eller er hun mere av typen som liker litt avstand, og for eksempel foretrekker å ligge med litt distanse i sengen f.eks?

Hun er ganske kosete, men det er ikke "seksuell kos". Hun er helt avhengig av nærhet til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd vi kommer til å være dere om 8 år. Vi har nemlig heller aldri sex, fordi jeg ikke har lyst. En gang i blandt presser jeg meg selv til å prøve pga. samvittigheten og ender opp med å føle meg forferdelig fordi vi har dårlig sex.

Jeg har imidlertid funnet ut hva problemet er og kanskje, bare kanskje kan saken være den samme hos dere, og da er løsningen gankse så enkel: P-pillen dreper all lysten min, hindrer produksjonen av væsker i skjeden og gjør meg til et hormonelt temparamentsmonster. Derfor skal jeg nå slutte. Jeg vil heller ha klurete, men god, kondomsex, enn å ha et forferdelig/noneksistent sexliv.

Takk for tips, men p-piller har aldri vært et tema. Vi bruker kondom de få gangene det er behov for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Det høres jo ut som om dere har det fint tross alt.

En ting som slo meg: hun kan ikke være lesbisk, da? Eller bi eller noe?

Hvis ikke, så har hun vel bare et mindre behov...

Ja, kjære tid, vi har det veldig fint sammen. Det er bare meg som savner sex, noen ganger mer enn andre. Vi har snakket om kanskje hun er lesbisk eller bi, men hun sier hun er sikker på at hun ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en elskerinne. Det bør hun akseptere så lenge hun ikke er i stand til å tilfredsstille deg seksuelt.

Jeg beklager at det ikke kom tydelig nok frem i mitt innlegg, og jeg tror dette skyldes at jeg antok det i hovedsak var kvinner som kom til å lese posten min, og jeg tok derfor ikke høyde for at instinktdrevne primater av typen mann (ja, jeg snakker om deg) kom til å lese den, men jeg har ikke noen som helst interesse av å knulle rundt med andre enn min kjære.

Når det er sagt, er jeg rimelig sikker på at dette er noe hun ville godtatt, selv om det ville knust henne fullstendig.

Selv om jeg hadde hatt behov for å knulle rundt og spre mine gener, slik du tydligvis antar at jeg har, så ville jeg aldri påført min elskede noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så slutt å syt over manglende sex da. Du har det jo greit jo.

Jeg syter ikke, du har nok bare skumlest.

Jeg forventer at du er innsmurt med ribbefett nuh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg syter ikke, du har nok bare skumlest.

Jeg forventer at du er innsmurt med ribbefett nuh.

Ved punktet "Jeg vet ikke" så finnes det ikke noe poeng i å lese videre da du allerede har prestert å fortelle oss at du ikke aner hva du vil frem til. Så da får vi, leserne, ta på oss oppgaven å komme med ideer. Men det var vist nok og feil. I bunn og grunn ønsket du bare en monolog og uendelig med sympati. Du fikk ikke noe av det du ønsket, her heller. Da jeg ikke utstår svin så er det ikke noe ribbefett å oppdrive, men jeg foreslår at du smører deg selv inn i det som et forsøk på se om det tenner din partner. Ikke la en sten ligge igjen usnudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved punktet "Jeg vet ikke" så finnes det ikke noe poeng i å lese videre da du allerede har prestert å fortelle oss at du ikke aner hva du vil frem til. Så da får vi, leserne, ta på oss oppgaven å komme med ideer. Men det var vist nok og feil. I bunn og grunn ønsket du bare en monolog og uendelig med sympati. Du fikk ikke noe av det du ønsket, her heller. Da jeg ikke utstår svin så er det ikke noe ribbefett å oppdrive, men jeg foreslår at du smører deg selv inn i det som et forsøk på se om det tenner din partner. Ikke la en sten ligge igjen usnudd!

Du har rett i mye av det du her skriver, men jeg ønsker mer enn en monolog med tilhørende sympati. Jeg ønsket tips, men forventet ikke noe vi ikke allerede har prøvd. Men det jeg ikke ønsket skrev jeg svart på hvitt, og det var vel omtrent ved "Ta deg en elskerinne" som du tråkket i salaten. Jeg er fullstendig klar over at jeg selv ikke kan diktere svarene som kommer, men jeg kom med et oppfordring om emner som var uønsket. Jeg forstår nå at dette er noe du driter i. Fair enough.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_sola_*
Jeg er av hannkjønns art i underkant av tredve sommre, min samboer er av motsatt art, men noe yngre. Vi har vært sammen i bortimot 8 år, og har aldri hatt noe særlig sexliv. Dette er noe jeg alltid har ønsket, hun.. not so much. Vårt samliv er selvsagt en lang historie og ikke undervurder de mange ulike tiltak vi har prøvd.

Sammenlagt har vi jo hatt sex en del ganger, og det har vel kanskje blitt bedre med årene, men det har ikke blitt oftere. Problemet er at hun ikke har noe lyst, aldri. Det vil kanskje være nærliggende for en utenforstående å skylde på meg, og jeg ser den. Det er bare det at det er svært lite jeg ikke har prøvd. De få gangene vi har sex, sørger jeg for å vie 100% av min oppmerksomhet og engasjement til henne, rett og slett for å prøve å få henne interessert i aktiviteten på permanent basis. Ofte med det resultat at jeg ikke får så mye ut av det selv. Det vil kanskje også være nærliggende å anta at hun ikke har noen følelser for meg, men der finnes det ingen tvil. Hun elsker meg og jeg elsker henne, og ingen av oss kommer til å forlate hverandre. Det får dekkon bare ta mitt ord på..

Vi har sex i snitt kanskje tre-fire ganger i året, stort sett alltid med det resultat av at hun får orgasme mer enn en gang. Dette er ikke noe hun faker, jeg kjenner henne, det gjør ikke dere :) Grunnen til at vi har sex i det hele tatt, er nok at hun får dårlig samvittighet. Hun er generelt ganske usikker på kroppen sin, noe som for meg er fullstendig uforståelig. Hun har verdens vakreste kropp, nydelige pupper, slank og sexy, og en rumpe til å dø for. Det finnes ingen vakrere kvinne enn henne, og det er klart det gjør det vanskeligere for meg innimellom. Det hadde vært lettere om hun var en bøtt-øgli sumpkjerring. Men fra spøk til halvor; jeg lurer på om hun er aseksuell, selv om jeg egentlig ikke vet hva det er. Selv mener hun at hun ikke er det, siden hun elsker meg.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, vi har vel begge innsett at vi ikke får noe sexliv. Jeg bare følte for å skrive det av meg. Hvis du har lest hele innlegget, så applauderer jeg deg, men hvis du får en trang til å respondere med noe a'la "finn deg en annen", så ber jeg om at du heller tar en tur til kjøleskapet å smører deg inn med ribbefett. Da gjør du oss begge en tjeneste.

Til slutt vil jeg si at jeg og min samboer har et kjempegodt samliv, vi henger sammen i tykt og tynt, vi ler og har det koselig, og passer sammen som flatlus og underlivskløe, selv om ingen av oss har noe slikt. Jeg hadde ikke kunnet forestille meg et liv uten henne, og jeg er sikker på at hun føler det samme for meg.

Peace out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er hun overvektig? Sliter med tretthet eller nedstemthet? vet at lavt stoffskifte fører til nedsatt libido. lavt stoffskifte (hypothyreose) er en sykdom som lett kureres ved behandling. Jeg hadde overhodet ingen interesse av sex før, men da legen fant ut at jeg hadde for lavt stoffskifte og jeg ble medisinert for det kom lysten tilbake.

Så det KAN være en av tusen mulige årsaker...

Endret av inga:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun lyst til å få mere lyst? Hvis hun har det ville jeg anbefale en tur til legen. Det kan være utallige fysiske årsaker til manglende sexlyst. Hvis hun sliter psykisk (usikker som du skrev) burde hun jo faktisk gå i noe terapi og få kvittet seg med det som plager henne psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun lyst til å få mere lyst? Hvis hun har det ville jeg anbefale en tur til legen. Det kan være utallige fysiske årsaker til manglende sexlyst. Hvis hun sliter psykisk (usikker som du skrev) burde hun jo faktisk gå i noe terapi og få kvittet seg med det som plager henne psykisk.

Viktig spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...