Livets datter Skrevet 27. august 2003 #1 Del Skrevet 27. august 2003 14.. 13.. 12.. 11.. 10.. 9.. 8 dager igjen til jeg setter på meg stråhatten og ankommer Kreta i "beste-norsk-turist-stil" . Har så smått begynnt å skrive huskeliste, da jeg er livredd for å glemme noe. Så langt har jeg notert meg: * Pass * Visa-kort * Badehåndkle * Solkrem * Barberhøvel + skum Listen vil selvsagt 6-dobles. Jeg LEKER ikke turist heller! Men jeg hadde satt pris på alle gode råd og tips, da flere hjerner tenker bedre enn en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 27. august 2003 #2 Del Skrevet 27. august 2003 Bok Penner til å skrive kort til alle kjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 27. august 2003 #3 Del Skrevet 27. august 2003 Aloe-Vera-gelè (mot solbrenthet) Solbriller (evt. også vanlige briller hvis du bruker) Hodetørkle/caps Body lotion (viktig etter mye bading og sol) Et lite reiseapotek er greit. (Paracet, ibux-krem, kondomer, evt. medisiner du tar fast, plaster, noe mageregulerende) Adresseliste. Ikke noe er så irriterende som å glemme adressene til de du skal sende kort til.. Fotoapparat + ekstra film(-er) For å gjøre hotellrommet litt hjemmekoselig: En favoritt-pute, en bok og et par duftlys, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 27. august 2003 Oppdatert huskeliste: * Pass * Visa-kort * Badehåndkle * Solkrem * Barberhøvel + skum * Kulepenn * Adressebok * Solbriller * Hodetørkle * "Reiseapotek" * Fotoapp. + filmer * Bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. august 2003 #5 Del Skrevet 27. august 2003 MOBIL TELEFON + LADER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica i.i. Skrevet 27. august 2003 #6 Del Skrevet 27. august 2003 Klesklyper! Så ikke klærne som henger til tørk blåser bort! Klut til å tørke av bord med Bøker, ikke en bok - alt for lite! Minidisc/mp3 spiller el.l m/masse musikk Kommer sikkert på mere senere, men dette er viktig iallfall! :-) God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 27. august 2003 Oppdatering: * Pass * Visa-kort * Badehåndkle * Solkrem * Barberhøvel + skum * Kulepenn * Adressebok * Solbriller * Hodetørkle * "Reiseapotek" * Fotoapp. + filmer * Bok * Mob.tlf + lader * Klesklyper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. august 2003 #8 Del Skrevet 27. august 2003 Våtservietter til å "vaske" hendene med før du spiser på fortausrestauranter o.l. Små poser med biotex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 27. august 2003 #9 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg pleier alltid å ha med vaskepulver. Biotex har sånne greie porsjonsposer med vaskepulver(håndvask), veldig kjekke Hårkur, håret blir veldig tørt i sol, salvann og klorvann... Iallefall mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 27. august 2003 #10 Del Skrevet 27. august 2003 Ragnhild hadde allerede kommet med Biotex ja :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. august 2003 #11 Del Skrevet 27. august 2003 Truseinnlegg og q-tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. august 2003 #12 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg har alltid med en mørkeblå sarong når jeg er ute og reiser. Den fungerer som mange ting. Laken dersom jeg skal ligge et sted jeg ikke er sikker på at det er reint, teppe dersom jeg skal sove på en buss e.l., langt skjørt (også dersom man skal inn i en kirke eller andre steder det ikke passer seg med bare bein), kort skjørt (bretta dobbel), sjal på kalde kvelder, gardin dersom det mangler... Er rett og slett ikke grenser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. august 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 27. august 2003 Bravo, Ragnhild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2003 #14 Del Skrevet 27. august 2003 Hvis du har tenkt å gjøre alvor av at du kommer 4. september, bør du kanskje ta med en eller annen slags beskyttelse dersom du ikke har tenkt å komme alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. august 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 27. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 27. august 2003 #16 Del Skrevet 27. august 2003 Hvis du skal shoppe mye, er det greit å ta med en ekstra bag (stor, lett, tynn), som du kan rulle sammen i kofferten. Solkrem er mye billigere hjemme, ta med rikelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2003 #17 Del Skrevet 27. august 2003 Husk og ikke pakk barberhøvelen som håndbagasje, da kanskje du må la den bli igjen i norge... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 28. august 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 28. august 2003 Husk og ikke pakk barberhøvelen som håndbagasje, da kanskje du må la den bli igjen i norge... Clea Et godt råd. Iallefall med tanke på hjemreisen, den 11. september! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #19 Del Skrevet 31. august 2003 Noen fler: førerkort (evt. int. førerkort) liten tur sekk sandaler ørepropper, vekkeklokke, Litt luksus: bærbar pc m. lader (med masse musikk, filmer og serier) med hodetelefoner. Evt. overganger hvis stikkontakten ikke passer lader. Slikt kan være vanskelig å få tak i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå