Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som...

Gjest Ekte østlending

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlighet. Hva man spiser på julaften har ikke noe å si hvordan personen er.

Om kjæresten min spiste pinnekjøtt, så flott for han. Jeg ville elsket han like mye fordet!

Så lenge jeg fikk den maten jeg vil ha på julaften, hadde det ikke vært noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekte østlending
Så lenge jeg fikk den maten jeg vil ha på julaften, hadde det ikke vært noe problem.

Man kan tross alt ikke sitte å spise hver sin mat på julaften. Skikkelige nordmenn spiser svineribbe. Da ville det stinket hvis partneren spiste gammal kokt sau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pokker rabler du om?

Pinnekjøtt er jo dødssexy, både i utseende og smak.. Og når fyren ligger der og slurper det i seg.. Mmmmmmmm oh yeah! Kom og slikk det av meg, sexy!!!! YEAH!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ekte østlending
Hva pokker rabler du om?

Pinnekjøtt er jo dødssexy, både i utseende og smak.. Og når fyren ligger der og slurper det i seg.. Mmmmmmmm oh yeah! Kom og slikk det av meg, sexy!!!! YEAH!!!!!!

Perverst.

Eneste sauer har og senger har felles er dette:

:tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perverst.

Eneste sauer har og senger har felles er dette:

:tellesauer:

Nei nei nei nei, nå må du utvide horisonten her litt. Vi kan ligge på en madrass av svineribbe med sprø svor, om det hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan tross alt ikke sitte å spise hver sin mat på julaften. Skikkelige nordmenn spiser svineribbe. Da ville det stinket hvis partneren spiste gammal kokt sau.

Det gjør vi.:) Jeg og min familie spiser ribbe, han spiser pinnekjøtt. Og alle er fornøyde.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekte østlending
Nei nei nei nei, nå må du utvide horisonten her litt. Vi kan ligge på en madrass av svineribbe med sprø svor, om det hjelper...

Helt greit. Men bytt ut sauen med en dyne av dirrende lutefisk. Da skal jeg strekke meg så langt at dere kan kose dere med en vossakorv også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. Men bytt ut sauen med en dyne av dirrende lutefisk. Da skal jeg strekke meg så langt at dere kan kose dere med en vossakorv også...

Ikke DERE. Oss, som i meg og deg, tviler! På tide å utvide din horisont, kom og lek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven
spiste pinnekjøtt på julaften?

:spy:

Jeg er sammen med ein som spiser pinnekjøtt på julaften. Spiser pinnekjøtt på julaften eg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hvis han var villig til å gi opp pinnekjøttet på julaften. Pinnekjøtt og annen sau er noe av det verste jeg vet og det hadde vært uaktuelt for meg å spise det på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekte østlending
Ikke DERE. Oss, som i meg og deg, tviler! På tide å utvide din horisont, kom og lek!

Er du riv ruskende gal?

Skal du spise kjøttet av pinnen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekte østlending
Bare hvis han var villig til å gi opp pinnekjøttet på julaften. Pinnekjøtt og annen sau er noe av det verste jeg vet og det hadde vært uaktuelt for meg å spise det på julaften.

Jeg VISSTE det var ærbare kvinner med god moral her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, kunne ikke ha vært sammen med en som spiser ribbe, fett, pinnekjøtt, lutefisk eller annet merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...