Gå til innhold

Å være betatt/forelsket

Gjest Einar26

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze
Norske gutter blir av sine mødre fortalt at det å tulle med jenter er en uting. Norske gutter blir fortalt av sine mødre at det å nærme seg intimsfæren til en jente er et overgrep. Norske gutter blir fortalt av sine mødre at jentene alltid har rett, uansett.

Igjen, dere høster hva dere sår. Og kos dere med Marokkanerne, de har lov å misshandle deg på det groveste (i følge Marokkansk kvinnesyn) uten straff.

Norske kvinner må slutte å syte over norske menn sitt vesen, for det er DERE som skaper disse!

Stakkars mannen, som er en viljeløs klump, som kun gjør det mora hans sier. Som ikke evner å tenke selv, eller utvikle seg etter at han har gjort et tappert forsøk på å kutte navlestrengen.

Som alenemor til to gutter, kjenner jeg at jeg blir helt oppgitt over den tankegangen du har. Og kjenner meg overhodet ikke igjen. Mine sønner er oppdratt til å bli selvstendige, tenkende, følende, handlende og omsorgsfulle menn. Å være en god mann utelukker ikke å ha omtanke og omsorg for andre - også kvinner.

Man høster som man sår, tenker jeg. Uansett kjønn.

For å svare på spørsmålet. Jeg tror aldri jeg har skjønt at noen har vært forelsket i meg, med mindre de har sagt det med rene ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norske gutter blir av sine mødre fortalt at det å tulle med jenter er en uting. Norske gutter blir fortalt av sine mødre at det å nærme seg intimsfæren til en jente er et overgrep. Norske gutter blir fortalt av sine mødre at jentene alltid har rett, uansett.

Igjen, dere høster hva dere sår. Og kos dere med Marokkanerne, de har lov å misshandle deg på det groveste (i følge Marokkansk kvinnesyn) uten straff.

Norske kvinner må slutte å syte over norske menn sitt vesen, for det er DERE som skaper disse!

Snakk for deg sjøl. Jeg lærer sønnen min å respektere jenter, men håper da at han leker og tuller rundt for det.

Joda,men når du ikke jobber for å tilfredsstille de materialistiske kravene til norske kvinner så har en mye mer overskudd til slik.

Ikke alle menn som lar kvinnfolkene styre showet i den grad du tydeligvis har gjort. Lov å si nei vettu.

Og dessuten, hva med single menn da? Som ikke sliter ræva av seg for en dame, hvorfor er ikke dere mer happy? Forresten, jeg svarer sjøl jeg: tror det er så mange seksuelt frustrerte menn der ute. Når du ikke ligner grisen blir det også vanskelig å få sjans på damene.

Hehe, måtte le lekent og spøkefullt da jeg leste dette. Velbekommen!

Kolbjørn

Sier du det? Velbekomme heter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Snakk for deg sjøl. Jeg lærer sønnen min å respektere jenter, men håper da at han leker og tuller rundt for det.

I de norske rødstrømpehodene, det vil si norske kvinner. så er ikke dette kompatible ting.

Ikke alle menn som lar kvinnfolkene styre showet i den grad du tydeligvis har gjort. Lov å si nei vettu.

Hver gang jeg sier nei, så går kvinnene. Da snakker vi om uansett relasjon. Norske kvinner liker ikke nei.

Og dessuten, hva med single menn da? Som ikke sliter ræva av seg for en dame, hvorfor er ikke dere mer happy? Forresten, jeg svarer sjøl jeg: tror det er så mange seksuelt frustrerte menn der ute. Når du ikke ligner grisen blir det også vanskelig å få sjans på damene.

Igjen, utseende betyr mye for kvinner. Å være en empatisk, hyggelig og reflektert mann betyr nada. Eneste som kan kompensere for ett råttent ansikt er masse penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Stakkars mannen, som er en viljeløs klump, som kun gjør det mora hans sier. Som ikke evner å tenke selv, eller utvikle seg etter at han har gjort et tappert forsøk på å kutte navlestrengen.

Det er nok atter en grunn for at jeg og mange tusen andre norske menn ikke har kjangs overhodet på norske kvinner.

Som alenemor til to gutter, kjenner jeg at jeg blir helt oppgitt over den tankegangen du har. Og kjenner meg overhodet ikke igjen. Mine sønner er oppdratt til å bli selvstendige, tenkende, følende, handlende og omsorgsfulle menn. Å være en god mann utelukker ikke å ha omtanke og omsorg for andre - også kvinner.

Vel, aldri har jeg sett at omtanke og omsorg har blitt vurdert som en betydelig verdi hos en mann.

Man høster som man sår, tenker jeg. Uansett kjønn.

For å svare på spørsmålet. Jeg tror aldri jeg har skjønt at noen har vært forelsket i meg, med mindre de har sagt det med rene ord.

Jeg har aldri forstått det da en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de norske rødstrømpehodene, det vil si norske kvinner. så er ikke dette kompatible ting.

Hver gang jeg sier nei, så går kvinnene. Da snakker vi om uansett relasjon. Norske kvinner liker ikke nei.

Igjen, utseende betyr mye for kvinner. Å være en empatisk, hyggelig og reflektert mann betyr nada. Eneste som kan kompensere for ett råttent ansikt er masse penger.

Du har mye å lære ser jeg. ;) Kvinner, uavhengig av etnisitet, elsker faktisk å bli satt på plass. Men måten man gjør det på er avgjørende. Er man en usikker idiot blir man ikke tatt på alvor, og hvis man er bitter og krenket slik du fremstår som virker man bare patetisk og svak. Det kreves baller for å sette på plass en kvinne effektivt. Men når man faktisk greier å sette seg i respekt blir de som lydige små valper. Det handler om å finne tilbake til naturlige mønstre som ligger nedfelt i vårt genmateriale. Kvinner er av natur underdanige, men samfunnet vårt har lært dem noe annet. Det kreves en sterk mann for å få dem ut av denne feillæren, men når man først klarer de har man alle kvinnfolkene man måtte ønske, rundt fingeren (bokstavelig talt, om man lyster ;) ).

Det eneste du har rett i er at empati og slikt er noe kvinner innerst inne driter fullstendig i. Utseende, penger ELLER et vinnende vesen er nødvendig dersom man skal håp om å fikse seg noe annet enn desperate gamle kjerringer. Det er utrolig hvor suksessfulle stygge menn kan bli bare de lærer seg hvordan kvinner fungerer, og hvilke knapper man må trykke på. ;) Så det er nok håp for deg også, hvis du skulle få sansen for kvinner etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...