Villette Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Jeg er førstegangsgravid, i uke 16. Begynte å kjenne liv i denne uken/sist uke, men lurer på hvor ofte det er vanlig å kjenne liv. Kjente liv 3 dager på rad, en gang i løpet av dagen. Nå har jeg ikke kjent noe på 2 dager. Blir selvsagt bekymret..
Donpedro Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Aldri. Kjente ikke noe før ca uke 20 begge gangene.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Jeg kjente ingenting før i uke 19. Tror ikke du har noe å bekymre deg for siden det er så tidlig, tenk hvor liten å svak h*n er
Gjest Henkieman Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Jeg kjente ingenting før i uke 19. Tror ikke du har noe å bekymre deg for siden det er så tidlig, tenk hvor liten å svak h*n er Dette er svært ulikt fra person til person. Vi har to barn. På den ene "kokte" det inni magen, på den andre var det nesten helt stille under hele svangerskapet.
Gjest Vilma Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 I uke 16 hadde jeg ikke bekymret meg for lite liv, nei. Det er mange som ikke kjenner liv før etter uke 20, og de som kjenner liv før den tid kjenner det ofte sporadisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå