Gjest TrønderTina Skrevet 23. desember 2009 #1 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei! Jeg har så fryktelig lyst på en nytt kunstig juletre. Dette var ikke innlegget om kunstig er finest eller best, men for vår del en nødevndighet med mye allergi i familien. Jeg har derfor lyst på en skikkelig fin kunstig ett, ikke disse til 299 på auropris, det er jo rene torturen. Men hvor finner jeg et skikkelig fint juletre, og gjerne i omkrets av Trondheim? Takker på forhånd for svar! og GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #2 Del Skrevet 23. desember 2009 Viss du skal ha det til denne julen tror jeg du er litt sent ute, vi var å leita etter fint kunstig juletre i helgen og omtrent alt var utsolgt, måtte ta til takke med et tre fra plantasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #3 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg kjøpte et fint kunstig juletre på plantasjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #4 Del Skrevet 23. desember 2009 Bohus har noen rådyre ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå