Gå til innhold

Trenger desperat hjelp

Gjest Geirr

Anbefalte innlegg

Hallo.

Håper noen av dere søte damer her på dette forumet kan hjelpe en panisk gutt rett før jul... (smisk, smisk)

Saken er at jeg er sent ute med julegave til dama, som vanlig. Og er helt blank... Og hun ønsker seg ting, ikke oppleverlser.. Litt matrialistisk, så gaver med mening er heller ingen god ide. (Dessuten støtter hun endel sånne ting fast og har sagt at hun ikke vil ha noe sånt, ikke fordi hun har noe i mot det, men hun sier hun selv vil velge hvilke organisasjoner hun skal støtte...)

Jente/dame på 30 år. Ganske klassisk stil, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men pent. (og dyrt, grøss). Har nok smykker og klokker (har uttrykt flere ganger at det ønsker hun seg ikke, ikke bare i forbindelse med jul altså, men generelt...)

Trener på helsestudio men har skapet fult av treningstøy (knapt sett henne med det samme 2 ganger). Fortrinnsvis nytt skiutstyr (og vi står eller går ikke så mye). Ellers ingen spesielle hobbyer. Reiser veldig mye i forbindelse med jobb, så liker best å feriere på hytta. Dessuten har jeg ekstremt flyskrekk, så da kan jeg ikke være med:-(

Har mobil, pc, kamera, bil osv igjennom jobben så det er i tipp topp stand...

Eneste interessen hun har er vesker.... Om det kan kalles interesse da... Har ett skap fylt av dyre vesker, men da er jeg jo helt blank. Aner jo ikke hva hun har eller hva hun øsnker seg. Har mange fra den butikken i Akersgaten, Louie Vutt(å)n (haha, aner ikke hvordan det skrives, bare sies...) Så tror det er favoritten, men vet jo ikke hva hun event ønsker seg derfra da. Eller hva det koster???

ÅÅÅå, blir gal. Kan noen damer her kjenne seg igjen og si i fra hva de ville hatt om de hørtes ut som henne??? Budsjett sånn 5-10.000,-

Men jo mer desperat jeg er, jo mindre betyr det...

Og hu er jo selfølglig sånn dame som alltid vet hva jeg ikke visste at jeg ønsket med, blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gavekort på spabehandling. Ser du har et heftig budsjett så til den prisen får du sikker spabehandling og hotellopphold for dere begge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5.000-10.000 kr? Må du kjøpe henne for at hun vil være sammen med deg? Med så dyre gaver høres det nesten sånn ut.

Prøv å kjøp noe som koster max 1000 kr og se om hun fortsatt vil ha deg. Så kan du heller holde den dyre gaven i bakhånd om det viser seg at det ikke bare er pengene dine hun vil ha. Det der er sinnsykt mye penger for EN julegave.

men siden det ikke var det du spurte om så kan jeg jo prøve å komme på noe. Gavekort på louis vuitton (jeg kan heller ikke stave det), tror de har en shop i Oslo. Har en venninne som får "trøsteshoppe" LV på mannens kort når hun er deppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har vel bare blitt sånn over tid at vi kjøper dyre gaver til hverandre. Blir vel sånn når man ikke har barn, liten familie og god inntekt. Men går begge veier da, hun bruker nok omtrent det samme på meg...

Reise og opplevelse er ikke så veldig aktuelt, både fordi hun føler hun er på reise nesten hele tiden (jobb med 100 reisedøgn i året omtrent..) og jeg lider av ekstrem flyskrekk. Så vi foretrekker å være på hytta vår. Som hun sier, om jeg må bo på hotell i ferien min så spyr jeg.. :-)

Tja, spaopphold kan jeg jo ha som nødløsning, selv om jeg ikke tror det er det hun blir mest happy for. Altså hun blir glad uansett hun, men jeg vil gi den "fineste" gaven... Vet hun tar jevnlig massasje og andre sånne greier når hun er ute å farter så blir ikke så spesielt liksom...

Gavekort på den butikken er jo kanskje det beste så kan hun velge hva hun vil ha selv, litt kjedlelig da. Liker at det ligger noe mer bak. Vanligvis pleier jeg å ha stålkontroll på dette gitt, men nothing:-(

Haha, og ikke er vi romantiske heller, har prøvd noen ganger men med fyr på peisen, rødvin og alt som trengs så blir det bare en rar stemning før vi begge begynner å le og konstatere at vi ikke er så romantiske av oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et smykke da? Nytt sengetøy i god kvalitet? Høres kjedelig ut kanskje, men vi damer liker å sove i deilig sengetøy! Har du spurt henne hva hun ønsker seg? Noen ganger er det lettest :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, har prøvd. Men da smiler hun bare og sier hun blir glad for alt:-)

Er mer ting hun har sagt tydlig at hun ikke ønsker seg... Som smykker og klokker... (Hun sier hun har de smykkene hun vil bruke, og at noe mer bare er tull....)

Sengetøy var jo en ide, selv om vi har skapet fult av Lexingetteller annet da... Men de har jo hun kjøpt, kanskje hun blir litt imponert om jeg kliner til!! Tnx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det nødvendigvis blir veldig upersonlig med gavekort på LV. Da har du i hvertfall valgt noe du vet hun liker (oppmerksomt) og du har funnet ut at det faktisk finnes en slik butikk (om du ikke allerede visste det, da). Men da må du jo være rimelig sikker på at hun liker LV da... Jeg eeeelsker pene vesker, men syns LV har mye avskyelig stygt. Men hver sin smak!

hilsen gjesten som foreslo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det var mye penger du skulle bruke! Hva med et gavekort hos en fotograf som er kjent for å ta spennende bilder? Du kan fks kjøpe et eksklusivt undertøysett og parfyme ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det var mye penger du skulle bruke! Hva med et gavekort hos en fotograf som er kjent for å ta spennende bilder?

Ja! ikke nødvendig "spennende" bilder, men bilder av dere to sammen, evnt kun av henne. Modell for 1 dag! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med noe til huset? Et møbel? En kul designlampe eller noe? Du kan se på House of Oslo eller Expo Nova i Bygdøy Allè.

Kjempegod ide! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun reiser mye og dere også har mange fine turer til hytten kunne det kanskje være en idè å gi henne et kamera eller videokamera?

Mye fint å forevige både her og der. :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_eirin_*
Med disse 3 gavene er hjulen reddet. Har gitt det samme til 2 damer før. Og skal nå gi det til min nåværende samboer: Holder meg under 1000 lappen til og med!

http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/pers...lfa-fotmassasje

http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/pers...ordica-badevekt

http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/pers...ordica-massasje

En BADEVEKT? Jeg hadde blitt temmelig snurt om samboeren min hadde kjøpt en badevekt til meg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella
En BADEVEKT? Jeg hadde blitt temmelig snurt om samboeren min hadde kjøpt en badevekt til meg :kjefte:

Hehe, skulle akkurat si det samme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...