Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #1 Del Skrevet 26. august 2003 Skal spa om ca 150 kvadratmeter myraktig bit av tomten (om ryggen overlever ), og der skal jeg putte mat oppi, men hva? Min ide er som følger: Mye poteter, liker best faste poteter uten "jordsmak", de bør og gi relativt stor avling. Gulrøtter, hvilke typer kan lagres godt? Purre. Skal visst jage bort gulrotfluer og smaker godt. Grønnkål. Næringsrik og god. Hvor får jeg tak i frø/settepoteter til en ok pris, og hva er egentlig "skallet" til gulrotfrøpelletsene laget av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 27. august 2003 #2 Del Skrevet 27. august 2003 heisann, jeg vet min farfar kjøpte settepoteter hos en lokal bonde som holder på med poteter. Ellers hjelper de deg sikkert på Felleskjøpet. Skulle gjerne hatt kjøkkenhage selv jeg, men jeg er ikke så altfor flink til og luke. Så jeg tror nok ikke det blir noe kjøkkenhage her med det første. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 28. august 2003 #3 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg anbefaler boka "Den grønne hageboken" av Marie-Luise Kreuter på det sterkeste. En flott bok både til inspirasjon og kunnskap. Lykke til med kjøkkenhage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå