Gå til innhold

"mensen" i tre uker nå:(


Gjest Gjest_amanda_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_amanda_*

hei. jeg har nå hatt "mensen" i tre uker i strekk. utrolig slitsomt. jeg lurer på om det er noe man kan gjøre for at det skal slutte? eller må jeg bare vente? det kan ha noe med p pillene og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg går på cerazette og sliter med det samme. Sist hadde jeg mensen i over 6 uker, nærmere 7 uker. Før jeg fikk opphold i 5-6 dager. Nå har den holdt på ca 1 uke igjen.. Utrolig slitsomt, ja!!

For min del er det ikke noe jeg kan gjøre (annet enn å slutte da, selvsagt), legen sa at det kunne ta noen måneder før jeg ble kvitt blødningene... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg sliter med noe av det samme. jeg fikk min andre datter i april og fikk igjen mens i august men nå for litt siden fikk jeg mens som vanlig med ei uke opphold og nå sitter jeg med tre lange uker bak med mens.... Hva er det som gjør det..... Begynner å bli utrolig sliten + at jeg har veldig lavt blodtrykk... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Student 20
Hei. Jeg går på cerazette og sliter med det samme. Sist hadde jeg mensen i over 6 uker, nærmere 7 uker. Før jeg fikk opphold i 5-6 dager. Nå har den holdt på ca 1 uke igjen.. Utrolig slitsomt, ja!!

For min del er det ikke noe jeg kan gjøre (annet enn å slutte da, selvsagt), legen sa at det kunne ta noen måneder før jeg ble kvitt blødningene... :filer:

Hei, jeg går også på cerazette, gjort det i 4månder nå.. Fikk beskjed om at det var normalt å miste mensen helt og vil jeg, for for 1år siden begynte jeg på minipille, og da har jeg hatt mensen i 1mnd i strekk, 2 uker 3 uker osv.. det er liksom ikke noe fast.. men så bytta jeg til cerazette og fikk beskjed at det tar 3mnd før kroppen blir vandt til den nye typen.. og nå har det gått 4mnd og jeg har idag hatt mensen i 3 uker!! og har hatt mensen unormalt lenge hver andre ganger også.. er sykt lei..holder på å bli gal noen ganger.. men virker mer som mensen i 1uke, blødninger i 2uker etter det.. føler meg så lite tiltrekkende og jeg jeg skjønner ikke hvordan samboeren min holder ut me meg.. jeg trudde hvertfall jeg skulle slippe menssmerter..men nei det er litt nå og da i 3uker det også..

Føler jeg har ødelagt mens syklusen min med bytting av p piller, men da ville jeg vell fått bekjed om det hos helsesøster.. De sier det tar 3mnd før de er vandt til kroppen.. så da skal det ikke hatt noe å si hva jeg har gått på tidligere.. :S

Jeg har også lavt blodtrykk.. men føler meg ikke svimmel :)

dritt lei student 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
hei. jeg har nå hatt "mensen" i tre uker i strekk. utrolig slitsomt. jeg lurer på om det er noe man kan gjøre for at det skal slutte? eller må jeg bare vente? det kan ha noe med p pillene og gjøre.

hva slags type p-piller bruker du? Du har ikke vurdert kanskje å bytte merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...