AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #41 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har fått julestrømpe hver år, og nå er jeg 19! For meg er det litt av sjarmen med jul. Inneholder somregel litt julesnop, mandarin, kakemann og et juleblad! Like stas hvert år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 6. oktober 2010 #42 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har alltid fått julestrømpe, og kommer nok for å være helt ærlig til å bli kjempeskuffet om jeg ikke får i år. Ikke det at det er noe som tilsier at jeg ikke kommer til å få i år, altså, jeg bor enda hjemme og har en yngre bror, pluss en mor som vet hvor glad jeg er i juletradisjoner :-) I julestrømpen får vi en klementin, noe godteri som f.eks twist og fox, en sjokoladebar, hvert vårt juleblad (jeg og bror får hvert vårt, og det blir liksom "vårt egne", selv om det også kjøpes inn litt flere som er felles) og litt annet godt. Ikke spesielt mye godteri, noe som passer meg helt perfekt (vil jo ikke være for kvalm til julefrokost!), men ufattelig koselig! Jeg og bror pleier alltid å gå ned i stua sammen, inntullet i tepper for å se på juletreet, lese juleblad, se julebarnetv og spise fra julestrømpen (Guuuud som jeg gleder meg til jul...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 6. oktober 2010 #43 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er oppvokst med julestrømpe, og fører det nå videre til min barn. Kjempe koselig tradisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søstertusenfryd Skrevet 13. oktober 2010 #44 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har aldri fått julestrømpe selv,men har innført det her hjemme.Barna har hver sin (faste sokk) som jeg fyller og henger over sengen hvert år, natt til julaften.Veldig koselig tradisjon dette.Koser meg når jeg "lister meg på tå" inn med godbitene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 13. oktober 2010 #45 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vi fikk ikke julsestrømpe da vi var små, men vi fikk jo pakkekalender så det var egentlig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 13. oktober 2010 #46 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg får julestrømpe når jeg feirer jul hos foreldrene mine, og jeg er gammel like kjekt nå som da jeg var barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimurini Skrevet 21. oktober 2010 #47 Del Skrevet 21. oktober 2010 Siden jeg og søsknene mine fortsatt feirer jul hos foreldrene våre får vi julestrømpe. Etter at jeg ble litt mer voksen kjøpte jeg en stor julestrømpe som mamma og pappa får på deling. Det er kjempestas. Vi har alltid fått et blad i strømpen, ikke juleblad men et vanlig blad. Det er kjempekoselig. Mamma og pappa får også hvert sitt blad i fellesstrømpen. Hvis du føler deg litt gammel til å få strømpe men synes det koselig, hvorfor ikke kjøpe strømpe til foreldrene dine også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå