Gå til innhold

Apropos julestrømpe


elvital

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Syrin_Ulven

Ei klementin eller to. Sjokolade (nissefigurer etc). Slikkepinner. Små esker med nonstop. . Diverse fra slike julesnop-pakker. Pez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50 og får fremdeles strømpe ( iallefall inntil i fjor) :rødme: den er som regel fylt med sjokolade, marsipan og litt smågodt :tannverk: det inntas i pysjen foran skjermen mens jeg ser på 3 nøtter til askepott og disneykavalkade :plystre:

Vet jeg er barnslig, men feirer jul hos foreldrene mine, og elsker jul :danser: og nekter å bli voksen når det gjelder jul :nisselue:

God jul til alle julestrømpeelskere.....ok da, dere andre også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å få (jule)tegneserie, et par klementiner og litt sjokkis o.l.

Hva får du?

Mandariner, nissesjokolade og blad er obligatorisk. Ellers diverse godterier. Rosiner. Husker jeg og søsteren min pleiede å få legeromanen og tror det het gullromanen (om tyske baronesset og grevinner). Koste oss i dagesvis med innholdet. Da sønnen min var mindre pleide han få en liten gave i tillegg i strømpen, for å ha noe å holde på med utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar:)

Da fikk jeg noen tips (jeg er nemlig så heldig at jeg må fikse julestrømpe selv, men jeg blir med foreldre i butikken så de betaler da :gjeiper: ). Også ser jeg at jeg har det typiske innholdet i min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...