elvital Skrevet 21. desember 2009 #1 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg pleier å få (jule)tegneserie, et par klementiner og litt sjokkis o.l. Hva får du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 21. desember 2009 #2 Del Skrevet 21. desember 2009 Ei klementin eller to. Sjokolade (nissefigurer etc). Slikkepinner. Små esker med nonstop. . Diverse fra slike julesnop-pakker. Pez. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 21. desember 2009 #3 Del Skrevet 21. desember 2009 Masse godis! Julemarsipan og litt diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SurSilden Skrevet 21. desember 2009 #4 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg får julehefte, snop, snop og snop. Også får jeg en pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 21. desember 2009 #5 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg er 50 og får fremdeles strømpe ( iallefall inntil i fjor) :rødme: den er som regel fylt med sjokolade, marsipan og litt smågodt det inntas i pysjen foran skjermen mens jeg ser på 3 nøtter til askepott og disneykavalkade Vet jeg er barnslig, men feirer jul hos foreldrene mine, og elsker jul og nekter å bli voksen når det gjelder jul God jul til alle julestrømpeelskere.....ok da, dere andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #6 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg pleier å få (jule)tegneserie, et par klementiner og litt sjokkis o.l. Hva får du? Mandariner, nissesjokolade og blad er obligatorisk. Ellers diverse godterier. Rosiner. Husker jeg og søsteren min pleiede å få legeromanen og tror det het gullromanen (om tyske baronesset og grevinner). Koste oss i dagesvis med innholdet. Da sønnen min var mindre pleide han få en liten gave i tillegg i strømpen, for å ha noe å holde på med utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 21. desember 2009 Takker for svar:) Da fikk jeg noen tips (jeg er nemlig så heldig at jeg må fikse julestrømpe selv, men jeg blir med foreldre i butikken så de betaler da :gjeiper: ). Også ser jeg at jeg har det typiske innholdet i min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå