-ida- Skrevet 26. august 2003 #1 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har bestilt produkter på lookfantastic.com hvor lang tid må jeg vente til de kommer, begynner å bli litt utolmodig skulle ønske jeg fikk de i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2003 #2 Del Skrevet 26. august 2003 De gangene jeg har bestilt fra lookfantastic har det tatt 3 (arbeids)dager fra jeg bestilte til jeg fikk pakkene i posten... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 27. august 2003 #3 Del Skrevet 27. august 2003 Synes det gikk kjempefort jeg! Mener jeg bestilte på fredag eller noe... Og fikk det vel på onsdag eller torsdag eller noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 27. august 2003 #4 Del Skrevet 27. august 2003 Det kommer an på om pakken blir stoppet i tollen eller ikke. Hvis den ikke blir sjekket tar det bare noen få dager, og den kommer i postkassa di. Jeg måtte fortolle en gang, og da tok det over to uker fra jeg bestilte og til jeg kunne hente den på posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 27. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 27. august 2003 Takk for svar, jeg har bestilt to pakker for å ikke overskride 200.- grensen. Jeg har fått nok av tollvesnet på alnabru og de vil jeg helst unngå. pleier å kjøpe bh fra bravissimo og da blir det ofte dyrt. Tenke jeg skulle unngå det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. august 2003 #6 Del Skrevet 27. august 2003 Hva koster det om det blir stoppa i tollen da? Tenkte jeg skulle bestille produkter nå til ca. 1000 kr og med min flaks blir pakken sikkert stoppa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. august 2003 #7 Del Skrevet 27. august 2003 Ok, jeg leste litt på Tollvesenets sider og der sto blandt annet: Verdigrensen på 200 kroner gjelder varens verdi uten fraktomkostninger (porto). Dersom varens verdi er over 200 kroner er det tollverdien (varens verdi med tillegg av fraktomkostninger) som skal legges til grunn ved beregning av toll og avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 28. august 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg fikk pakken i dag, nå håper jeg resten kommer i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 29. august 2003 #9 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg bestilte på tirsdag, og fikk pakken hjem på torsdag. :D Verdien var på £20.33 (Dermalogica Skin Kit) ,men de hadde skrevet den ned til £6. Er kjempefornøyd, og skal helt klart legge inn flere bestillinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 29. august 2003 #10 Del Skrevet 29. august 2003 Sist jeg bestilte derfra tok det 3 dager fra bestilling til jeg fikk pakken i posten. :D Nå bestilte jeg litt igjen på tirsdag, skulle ikke forundre meg om jeg får sakene i dag... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hungle Skrevet 29. august 2003 #11 Del Skrevet 29. august 2003 Når jeg har bestilt har det tatt fra 3 til 6 virkedager før jeg har fått pakkene. Verdien på pakken har til nå alltid vært nedskrevet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 29. august 2003 #12 Del Skrevet 29. august 2003 Fikk den i dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. september 2003 #13 Del Skrevet 1. september 2003 Bestilte på torsdag, fikk produktene i dag. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #14 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg bestilte på tirsdag, og fikk pakken hjem på torsdag. :D Verdien var på £20.33 (Dermalogica Skin Kit) ,men de hadde skrevet den ned til £6. Er kjempefornøyd, og skal helt klart legge inn flere bestillinger! Akkurat det samme gjorde jeg, men denne gangen fikk jeg lapp om å hente den på posten..De påstod det ikke var plass i postkassa. Æsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 1. september 2003 #15 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg bestilte sent tirsdag kveld i forrige uke og fredag morgen var pakke kommet. :D :D :D Var kjempe-imponert både jeg og venninna mi, som også bestilte derfra. Heretter skal ALT av hårpleie-produkter bestilles på Lookfantastic. Siden det var første gang vi bestilte fikk vi en blank Redken lipgloss som overraskelse! Det satte vi pris på! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2003 #16 Del Skrevet 2. september 2003 Bestilte fredag ettermiddag - i postkassa hjemme mandag! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #17 Del Skrevet 3. september 2003 Bestillte den 21 august, har ikke fått pakken enda. Tror dere det er noen vits å sende en mail til dem og spørre om den er sent? Pengene har jo blitt trekt fra visa`en min. Synes det begynner å ta vel lang tid nå... :x TENGER HÅRKUR NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. september 2003 #18 Del Skrevet 3. september 2003 Du kan se på www.lookfantastic.com når de har sendt varene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #19 Del Skrevet 3. september 2003 Takk, det visste jeg ikke Middnattsol. Det var visst enda lenger siden jeg bestillte, den 19aug var det. Varene skal ha blitt sendt samme dag.. Da ligger det vel hos tollerne da tenker jeg. Men hvor lenge kan jeg forvente at det ligger der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. september 2003 #20 Del Skrevet 3. september 2003 Hmm.det var lenge siden. Aner ikke hvor lenge pakker kan bli liggende der, tydeligvis veldig lenge. En gang jeg bestilte fra Strawberrynet måtte pakken innom tollen selv om verdien ikke var over 200 kr. Det tok 17 dager før jeg kunne hente den på posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå