Gå til innhold

Julegave til mormor ?


daisy_dee

Anbefalte innlegg

Hei! :) jeg trenger noe i tillegg til mormoren min. Sammen med søster'n gir vi bort hvert våres store portrett og et felles bilde av oss med ramme. Så trenger noe jeg og kjæresten gir bort! Foreløpig har jeg kjøpt den nye cd'en til Sissel og Odd:)

Trenger litt input, for er så lei av å gi henne sokker, vanter, strømpebukser, såpe/deo etc!

Damen er 82 år og en skikkelig "bestemor"! :D Forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :) jeg trenger noe i tillegg til mormoren min. Sammen med søster'n gir vi bort hvert våres store portrett og et felles bilde av oss med ramme. Så trenger noe jeg og kjæresten gir bort! Foreløpig har jeg kjøpt den nye cd'en til Sissel og Odd:)

Trenger litt input, for er så lei av å gi henne sokker, vanter, strømpebukser, såpe/deo etc!

Damen er 82 år og en skikkelig "bestemor"! :D Forslag??

Jeg jobber med eldre, og ser at mange eldre har en slags "pølse" i frotte eller fleece. Denne varmes i mikroen og legges på ømme og stive muskler. Nakke, kne, som varmepute el. Tenkte jeg skulle kjøpe det til min mormor, hun er 85 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ullfilt/ ullpläd är alltid populärt! Eller ett par goa ulltofflor?

Annars är tipset ovan bra, det fick min mans mormor förra året hon blev jätteglad!

Ett år fick hon en kalender med bilder på oss för varje månad.

I år får hon en kashmir sjal av oss plus ett par tumvantar av äkta ull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slager hos oss er å gi mormor kaffe, typisk sånn 6 pk fra Friele med juleeske. En presang vi vet faller i smak og vil bli brukt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal bestemor få en bok etter tips fra mamma, i fjor fikk hun bruksting som shampo, dusjsåpe, kaffi, trantabeltter, noe sjokoade og noe kjeks som hun pleier å kjøpe selv. Ble godt modtatt

Til sambo sine besteforeldre har vi gitt sengesett, spekepølser, vin og sjokolae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle tips, folkens! :) det er slike ting jeg har hatt i tankene - men har foreløpig ikke klart å bestemme meg:p Enda godt vi feirer julekvelden hos henne, så har jeg enda en kveld å løpe i butikkene på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mormor får en bestemor fra unicef i gave i år.. :) Et kontantbidrag til bestemødre uten midler, som må ta vare på barnebarna sine fordi dem har mistet foreldrene sine.. Hun har virkelig alt, så da er det fint å kunne gi noe til noen som ikke er like heldige som oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...