Gjest Gjest_tiffany_1325_* Skrevet 21. desember 2009 #1 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei Gutten min bor i Florida for tiden, og er hjemme på juleferie nå. Vi er ikke offisielt kjærester, men "tilhører hverandre" og har gjort det en stund nå. Jeg har kjøpt en bok til han om hans yndlingsperson, men trenger noe lite å legge ved, for å gi sånn ca like mye tilbake, som han har kjøpt for til meg. Han er 26 år. Noen som har ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tiffany_1325_* Skrevet 21. desember 2009 #2 Del Skrevet 21. desember 2009 Den burde forresten koste mellom 100 og 200 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #3 Del Skrevet 21. desember 2009 -Deostick -norsk sjokolade/snop (om han bor i utlandet kan det være fint med norsk snop (snakker av erfaring)) -bilde av deg i ramme (om du ikke føler det er for teit siden dere ikkje er sammen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 22. desember 2009 #4 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg legger alltid ved en pakke Freia Melkehjerter i gaven til min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå